ACCESS
VIRUS TI Snow
Moduł, kompaktowa wersja Virusa TI
Virus Snow to najnowszy i najmniejszy jak dotąd Virus. Jest wielkości kartki papieru [28 x 15 cm], a zbudowany tak solidnie, jak mały czołg. Oto odpowiedź na zmieniające się wymagania użytkowników, którzy poszukują niewielkiego, ale potężnego instrumentu zarówno do nowoczesnego studia nagrań, jak i na scenę.
Jeśli chodzi o potencjał brzmieniowy, to do dyspozycji mamy cały arsenał wirtualnych generatorów analogowych, Wavetable, syntezę granularną i najróżniejsze typy filtrów włączając w to klasyczny kaskadowy filtr Mini Mooga. Jak zwykle w przypadku instrumentów z logo Virus, na pokładzie znajduje się całe mnóstwo znakomitych presetów, a wybierać można z ponad 6000 najlepszych brzmień przygotowanych przez zawodowych programistów i muzyków.
Oscylatory
Trzy oscylatory główne i jeden suboscylator na głos. Oscylator główny może pracować w różnych trybach – klasyczny oscylator analogowy [piła, sinus, trójkąt, 62 fale spektralne, kilka modeli FM] oraz tzw. Hypersaw [do 9 oscylatorów wytwarzających przebieg piłokształtny, do tego 9 suboscylatorów i oscylatorów synchronizowanych w tym samym czasie]. Oscylatory Wavetable ze 100-ma multi-indexami, z różnymi rozdzielczościami i opcjonalną modulacją szerokości fali. Do tego synteza granularna pozwalająca zmieniać parametry takie jak wysokość czy formant i przekształcać przebieg fali w dźwięki trudne do opisania. Oscylatory formantowe, które brzmią jak przebiegi klasyczne przepuszczone w bardzo rozbudowane banki filtrów z setkami pasm modulowanych przez indeksy Wavetable.
Filtry
Dwa całkowicie niezależne filtry [dolnoprzepustowy, górnoprzepustowy, środkowoprzepustowy, środkowozaporowy] z opcjonalnym blokiem saturacjifiltr typu Moog z symulacją przeciążenia i 1-4-polowy.
Modulacja
Dwuwymiarowa matryca modulacyjna z sześcioma slotami [1 źródło i 3 parametry modulowane w każdym]. Każdy parametr może być modulowany w czasie rzeczywistym. 3 generatory LFO z dodatkowymi parametrami przypisanymi na stałe, oraz jeden parametr modulowany wybierany przez użytkownika. Dwie superszybkie, wielostopniowe obwiednie [ADSTR].
Efekty
Sekcja efektów wyposażona w niezależne bloki Delay i Reverb na każdy patch [nawet w trybie Multi], do tego różne algorytmy Distortion/lo-fi, Phaser, Chorus/Flanger, Analog Boost, Ring Modulator, 3-zakresowy EQ i globalny Vocoder. Nie ma różnicy między trybami Single i Multi – brzmienia są identyczne.
Arpeggiator
Każdy patch ma swój własny arpeggiator zawierający 32 programowane kroki
Wejścia/wyjścia umieszczonym pomiędzy filtrami. Pozwala to na dodanie efektów lo-fi lub dodatkowych filtrów dolno/górnoprzepustowych. Opcjonalny kaskadowy samorezonujący [każdy z regulowaną długością i głośnością] i globalna kontrola parametru swing/shuffle. Prawie każdy parametr włączając w to strukturę patternu i zakres oktawowy może być kontrolowany przez matrycę modulacji. Jako punkt startowy można wykorzystać patterny zaprogramowane przez producenta.
* 2 wyjścia [@ +4dB], konwertery 24-bity/192 kHz z opcjonalnym
miękkim limiterem
* 2 wejścia z przetwornikami 24-bity
* MIDI In/Out
* USB – używane jako MIDI i audio [do trzech dodatkowych
wejść/wyjść stereo] pracujące z prędkością 12Mb/s.
Wyjście Surround
Każdy part może być panoramowany dynamicznie między dwoma wyjściami stereo, co umożliwia uzyskanie efektu kwadrofonicznego
Obudowa
Śnieżnobiała, białe diody LED i wyświetlacz, drewniany panel przedni
Kontrolery
6 pokręteł, 21 przycisków, 18 diod LED
Polifonia
10-50 głosów, w zależności od stopnia komplikacji brzmienia i liczby użytych efektów
Tryb Multi
Programy Multi mogą zawierać całkowicie niezależne brzmienia Single, bez obawy o zmianę brzmień źródłowych przy edycji brzmień Multi. Jest to całkowicie unikalne rozwiązanie, niespotykane w produktach innych firm
Pamięć
512 brzmień w pamięci RAM, 512 brzmień ROM, 64 brzmienia Multi, 4-partowy multitimbral
Płynna zmiana parametrów
Adaptowana, płynna kontrola parametrów bez skokowych „przeskoków”. W zależności od typu parametru, zmiana może być płynna, typu „Sample-and-Hold” lub skokowa.
Total Integration
Jest to ekskluzywna technologia firmy Access, pozwalająca na połączenie Virusa TI z komputerem i stworzenie potężnego systemu zawierającego syntezator sprzętowy i plug-in. Plug-in nie tylko steruje syntezatorem, ale również uczestniczy w obróbce audio. Tym sposobem łączą się dwa światy: Virus TI odciąża procesor komputera i jednocześnie dostarcza najlepszych brzmień na świecie. Plug-in zwany Virus Control pozwala na całkowitą kompensację latencji, co powoduje, że system pracuje z dokładnością do jednej próbki, a wszelkie ustawienia są pamiętane w projekcie sekwencera. Virus Control to także wygodne narzędzie edycyjne i łatwa w użyciu biblioteka brzmień.
Wejścia i wyjścia
analogowe Virusa TI mogą pracować jako interfejs audio, a wejście i wyjście MIDI – jako interfejs MIDI! Dzięki temu nie ma potrzeby stosowania dodatkowego interfejsu audio/MIDI.
Technologia Total Integration jest certyfikowana do pracy z następującymi aplikacjami:
Apple Logic 8, Steinberg Cubase 4, Ableton Live 7, Digidesign Pro Tools 7.4, Cakewalk Sonar 7, ImageLine FL Studio 7.
INSTRUKCJA W JĘZYKU POLSKIM
Zobacz inne nasze aukcje
TRANSPORT GRATIS!!!
PRODUKT NOWY!!!
UDZIELAMY 2-LETNIEJ GWARANCJI.
NIE JESTEŚMY SKLEPEM WIRTUALNYM,
KAŻDY Z WYSTAWIANYCH PRODUKTÓW POSIADAMY FIZYCZNIE NA SKLEPIE
DLATEGO KUPUJĄC U NAS MASZ 100% GWARANCJĘ SZYBKIEJ WYSYŁKI.
SUPER ZAPAKOWANY DO TRANSPORTU!!!
Wystawiamy paragon lub fakturę VAT.
Nasza firma ma ponad 80-letnią tradycję.
Zaopatrujemy w instrumenty i akcesoria najbardziej znanych muzyków.
ZAINTERESOWANYCH PROSIMY O WPŁATĘ NA PONIŻSZE KONTO:
Centrum Muzyczne "Lemański"
ING Bank Śląski S.A. Oddział w Będzinie
851[zasłonięte]122710[zasłonięte]02314[zasłonięte]881
W razie jakichkolwiek pytań prosimy o kontakt:
* tel. 032[zasłonięte]217-00
* email: [zasłonięte]@lemanski.com.pl