Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ABY DZIECKO NIE POZOSTAŁO W TYLE. Edukacja w USA

19-01-2012, 14:20
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Aktualna cena: 29.50 zł     
Użytkownik aforte
numer aukcji: 2040581936
Miejscowość ŁÓDŹ
Wyświetleń: 6   
Koniec: 12-01-2012 23:31:33

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2011
Kondycja: bez śladów używania
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

 

 

Bardzo przydatny poradnik  - w idealnym stanie.
Bezpiecznie opakowana przesyłka polecona - tylko 7,50 zł.

Wybierając dwie lub więcej książek z mojej listy - płacisz tylko za droższą przesyłkę.  

ABY ŻADNE DZIECKO NIE POZOSTAŁO W TYLE

Edukacja w USA

 

R. Thomas Wolanin

 

Cena wydawcy: 49,00
 Seria: Ispiracje edukacyjne

Publikacja Aby żadne dziecko nie pozostało w tyle. Edukacja w USA pozwala na zapoznanie się z rozwiązaniami amerykańskimi w zakresie systemu edukacji, które w okresie reform mogą być inspiracją do szukania rozwiązań zarówno w sferze polityki oświatowej, jak i codziennej praktyki organizacyjno-pedagogicznej w szkołach i wyższych uczelniach.

Tytuł książki Aby żadne dziecko nie pozostało w tyle jest również wykładnią polityki oświatowej w USA w zakresie tworzenia sprawiedliwego i egalitarnego systemu oświaty, stwarzającego warunki dla stałego polepszania wyników w nauce wszystkich amerykańskich uczniów, niezależnie od zamożności, przynależności rasowej, miejsca zamieszkania czy indywidualnych zdolności. Formalnie jest też nazwą ustawy , która określa prawa i obowiązki szkół uczestniczących w programie kontrolowania jakości nauczania i sprawdzania wiedzy zdobytej przez uczniów oraz zakres kontroli i zobowiązań instytucji federalnych.

 Dzięki tej książce Czytelnik dowie się m.in. w jaki sposób systemowo stwarzane są warunki nie jednej, ale wielu szans edukacyjnych ucznia na różnych poziomach edukacji, po co stosować wobec szkoły sankcje za niesprostanie standardom kształcenia uczniów, na czym polega program service learning i dlaczego wpływa on na wykształcenie się prospołecznych zachowań u młodych Amerykanów, jaką rolę odgrywają nauczyciele o nienauczycielskim wykształceniu, jak wyrównywać szanse edukacyjne młodzieży.

 Książka przeznaczona jest dla polityków oświatowych, organizatorów edukacji na różnych poziomach, dyrektorów szkół i osób zarządzających szkołami i uczelniami wyższymi, nauczycieli, studentów kierunków pedagogicznych i wszystkich osób zainteresowanych tą tematyką.