Opis:
FIERCE to flagowy zapach marki A&F. Stał się niezaprzeczalnym top-sellerem i absolutnym zapachowym fenomenem. Jest obecny we wszystkich sklepach odzieżowych marki, nie tylko na półkach, ale także na sprzedawanej tam odzieży, a nawet (sic!) w instalacjach klimatyzacyjnych i wentylacyjnych, FIERCE wyczuć można już na ulicy, w promieniu 100 m od sklepu! FIERCE jako typowe amerykańskie cologne w praktyce okazuje się przyzwoicie intensywną i trwałą EDT. FIERCE nie bez przyczyny staje się klasykiem na amerykańskim rynku męskich perfum. Świeży, sportowy, uzależniający i trudny do przedawkowania FIERCE ma tendencje do stawania się "drugą skórą".
Kompozycję zapachową FIERCE otwierają "nowoczesne", syntetyczne cytrusy, w miarę upływu czasu zapach dosłownie rozkwita..Cytrusy z otwarcia zostają zastąpione urokliwym kwiatowym bukietem serca. Tu możemy już śmiało mówić o charakterystycznej nucie, która powoduje że FIERCE pachnie jak FIERCE, a nie jak cokolwiek. Akord bazy jest rozwinięciem „FIERCEowości” i takim pozostaje na długie godziny. FIERCE to nowoczesny zapach. Nie spodziewajmy się tu francuskiej wykwintności czy włoskiej wyobraźni. To zapach XXI wieku w pełnym tego słowa znaczeniu. Jednowymiarowy, syntetyczny i konkretny.
Nuty głowy: pomarańcza, cytryna, żywica sosnowa, kardamon
Nuty serca: rozmaryn, jaśmin, konwalia, róża
Nuty bazy: piżmo, mech dębu, wetiwer, brazyliski palisander
twórca: Christophe Laudamiel
rok wprowadzenia: 2002