Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ABC z REKSIEM | GRA EDUKACYJNA | sklep Gdynia 1668

24-06-2012, 23:30
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 18.90 zł      Najwyzsza cena licytacji: 18.90 zł     
Użytkownik sklep-egraal
numer aukcji: 2370323774
Miejscowość Gdynia
Kupiono sztuk: 1    Licytowało: 1    Wyświetleń: 31   
Koniec: 23-06-2012 00:18:20

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Wersja językowa gry: Polska
Dodatkowe informacje: Folia,
Granice wiekowe: Dla dzieci, Dla młodzieży, Dla dorosłych,
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

  • ABC Z REKSIEM

    ******************************************




  • ABC z Reksiem, to program dla dzieci od 5 lat. Przeznaczony jest do nauki podstaw alfabetu, funkcji litery w słowie oraz czytania i rozumienia prostych słów, zwrotów i zdań. Program jest rozbudowany i zróżnicowany. Zawiera około 300 gier i zabaw. Znaleźć tu można zarówno kurs nauki alfabetu, jak i wiele zabaw związanych z poznawaniem liter.

    "ABC z Reksiem" składa się z trzech części: gry, elementarza i szkoły. Pierwsza z nich to wesoła zabawa, w której gracz pomaga Reksiowi skompletować alfabet, podczas rozwiązywania różnych gier i zgadywanek. Interaktywny elementarz to zbiór kolorowych stron poświęconych poszczególnym literkom. Znajdują się tu ukryte animacje, słowa i różne zabawy. Szkoła to przyjazny dziecku kurs nauki alfabetu składający się z około 100 zdań, zabaw i prezentacji.

    Dziecko uczy się tutaj nie tylko rozpoznawać litery, ale także posługiwać się nimi w różnych sytuacjach. Literkowa gra to zabawa ze Smokiem Literkowym, który porwał chłopca - najlepszego przyjaciela Reksia. Aby go uwolnić Reksio musi skompletować cały alfabet. Dziecko pomaga pieskowi. Jednocześnie poznaje alfabet, ćwiczy pisanie i czytanie.

    Centrum reksiowego świata stanowi podwórze domu. Tam ukryte jest 6 ciekawych gier, w których można zdobyć literki. W zabawie "Kura w opałach" Reksio musi odeprzeć ataki lisów.
    W "Szklarni" sadzi nasionko i hoduje literki, natomiast w "Maszynie koguta" zamienia przedmioty na litery. W grze: "Wędrowcy" uzupełnia brakujące litery w słowach, zaś w "Literkowym sklepie" sprzedaje przedmioty i zamienia je na literki. Reksio chodzi także "Na ryby" gdzie łowi przedmioty, które następnie może w sklepie zamienić na litery.

    Producent lub dystrybutor: Aidem Media

    wymagania sprzętowe:
    Procesor 586, 16 MB RAM, CD x2, karta dźwiękowa, karta Grafiki, Windows 95/98

    WERSJA JĘZYKOWA:  PEŁNA POLSKA
    GRY - GATUNKI:  EDUKACYJNE



  • ******************************************


GRY PC