Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ABC mądrego rodzica : skuteczna nauka ortografii

04-03-2012, 18:31
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 24.60 zł     
Użytkownik Ajaks391
numer aukcji: 2100027735
Miejscowość Szczecinek
Zostało sztuk: 10    Wyświetleń: 10   
Koniec: 05-03-2012 14:27:17

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
Forma: poradnik
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

1.
PRZED ZAKUPEM
Do większości publikacji
oferuję darmowy fragment
książki.

2.
Zakup potwierdź mailem
wpisując swój nick z Allegro.

3.
W odpowiedzi otrzymasz dane
do dokonania płatności
(nr konta i tytuł przelewu)

4.
Po zaksięgowaniu wpłaty
wysyłam kupującemu pełną
wersję elektroniczną
książki - gratis!!!

5.
Informuję o terminie wysłania
książki drukowanej.

6.
Po otrzymaniu przesyłki
kupujący wystawia komentarz,
co jest dla mnie informacją,
że przesyłka dotarła zgodnie
z umową.

7.
Komentarz wystawiam
jako druga.

8.
Jeżeli przesyłka nie dotrze
w ciągu 10 dni
od otrzymania maila
potwierdzającego, proszę
o kontakt celem wyjaśnienia
sytuacji.

Przesyłki wysyłane są
priorytetem
(Poczta Polska)
Koszt przesyłki - 0 zł



- Płacę z Allegro

- Przedpłata na konto

e-mail
[zasłonięte]@gmail.com

telefon
664-[zasłonięte]-763

ABC mądrego rodzica : skuteczna nauka ortografii



  • "ABC mądrego rodzica -
    -
    skuteczna nauka ortografii"
    Jolanta Gajda



    Wydawca: "Złote Myśli"
    ISBN:
    [zasłonięte]978-8382-391-2
    ilość stron:
    163
    wydanie II, rok 2008
    Książka drukowana - nowa
    okładka: miękka
    cena rynkowa: 32,90
    cena promocyjna: 24,60 zł
    przesyłka:
    0 zł





    S
    pis treści:

  • JEŚLI NAUKA MA BYĆ SKUTECZNA
  • Sprzyjająca atmosfera
  • Motywacja
  • Zanurzenie w języku
  • Samodzielne dochodzenie do zasad
  • METODY NAUKI
  • Emocje i zmysły
  • 1. Angażowanie emocji
  • 2. Wykorzystywanie obu półkul
  • 3. Wykorzystywanie różnych zmysłów
  • Poznawanie zasad i wyjątków
  • Metody mnemotechniczne
  • 1. Kojarzenie znaku graficznego ze znaczeniem
  • 2. Wierszyki i rymowanki
  • 3. Łańcuchowa metoda skojarzeń
  • 4. Metoda wykorzystywania zakładek
  • a) Graficzne prezentacje ortogramów
  • b) Wykorzystanie słów-kluczy
  • 5. Metoda lokacji (domu, trasy)
  • 6. Rysunki
  • METODY POWTÓREK I UTRWALANIA
  • Powtórki nie muszą być uciążliwe
  • Jak przygotować ćwiczenia utrwalające?
  • 1. Ile potrafisz wymyślić?
  • 2. Rozsypanka literowa
  • 3. Krzyżówka
  • 4. Uzupełnianki literowe
  • 5. Uzupełnianki literowe
  • a) Wyrazy
  • b) Całe zdania lub teksty
  • 6. Rozsypany wierszyk
  • 7. Wykreślanka
  • 8. Zabawa w detektywa – od czego pochodzi ten wyraz?
  • 9. Dokończ wyrazy
  • 10. Połącz linią odpowiednie sylaby w słowa
  • 11. Poszukiwacz skarbów
  • 12. Rodziny wyrazów
  • 13. Gimnastyka ortograficzna
  • 14. Jedna zasada – różne słowa
  • 15. Ortograficzny "Czarny Piotruś"
  • 16. Bob budowniczy
  • 17. Synonimy i antonimy
  • 18. Robimy porządki
  • 19. Słowniczek tematyczny
  • 21. Państwa, miasta
  • 22. Zagadki, skojarzenia
  • 23. Domino
  • 24. Równania ortograficzne
  • 25. Wąż ortograficzny
  • 26. Jedzie chłopina przez wieś
  • 27. Randka w... – oj, przepraszam ;-) – ortografia w ciemno
  • REAKCJA ZWROTNA NA WYNIK
  • ORTOGRAFICZNA ŚCIĄGA DLA RODZICÓW
  • A. Pisownia wyrazów z "u"
  • Arkusz A1 ("u" na końcu wyrazu)
  • Arkusz A2 (dwugłoska "au" i "eu")
  • Arkusz A3 ("u" na początku wyrazu)
  • Arkusz A4 (końcówka "-un", "-uch", "-utki", "-uś", "-uszek", "-ulec")
  • Arkusz A5 (rysuję– rysujesz – rysuje – rysujemy – rysujecie – rysują)
  • Arkusz A6 (inne)
  • B. Pisownia wyrazów z "ó"
  • a) Wyrazy
  • b) Całe zdania lub teksty
  • 6. Rozsypany wierszyk
  • 7. Wykreślanka
  • 8. Zabawa w detektywa – od czego pochodzi ten wyraz?
  • 9. Dokończ wyrazy
  • 10. Połącz linią odpowiednie sylaby w słowa
  • 11. Poszukiwacz skarbów
  • 12. Rodziny wyrazów
  • 13. Gimnastyka ortograficzna
  • 14. Jedna zasada – różne słowa
  • 15. Ortograficzny "Czarny Piotruś"
  • 16. Bob budowniczy
  • 17. Synonimy i antonimy
  • 18. Robimy porządki
  • 19. Słowniczek tematyczny
  • 21. Państwa, miasta
  • 22. Zagadki, skojarzenia
  • 23. Domino
  • 24. Równania ortograficzne
  • 25. Wąż ortograficzny
  • 26. Jedzie chłopina przez wieś
  • 27. Randka w... – oj, przepraszam ;-) – ortografia w ciemno
  • REAKCJA ZWROTNA NA WYNIK
  • ORTOGRAFICZNA ŚCIĄGA DLA RODZICÓW
  • A. Pisownia wyrazów z "u"
  • Arkusz A1 ("u" na końcu wyrazu)
  • Arkusz A2 (dwugłoska "au" i "eu")
  • Arkusz A3 ("u" na początku wyrazu)
  • Arkusz A4 (końcówka "-un", "-uch", "-utki", "-uś", "-uszek", "-ulec")
  • Arkusz A5 (rysuję– rysujesz – rysuje – rysujemy – rysujecie – rysują)
  • Arkusz A6 (inne)
  • B. Pisownia wyrazów z "ó"
  • a) Wyrazy
  • b) Całe zdania lub teksty
  • 6. Rozsypany wierszyk
  • 7. Wykreślanka
  • 8. Zabawa w detektywa – od czego pochodzi ten wyraz?
  • 9. Dokończ wyrazy
  • 10. Połącz linią odpowiednie sylaby w słowa
  • 11. Poszukiwacz skarbów
  • 12. Rodziny wyrazów
  • 13. Gimnastyka ortograficzna
  • 14. Jedna zasada – różne słowa
  • 15. Ortograficzny "Czarny Piotruś"
  • 16. Bob budowniczy
  • 17. Synonimy i antonimy
  • 18. Robimy porządki
  • 19. Słowniczek tematyczny
  • 21. Państwa, miasta
  • 22. Zagadki, skojarzenia
  • 23. Domino
  • 24. Równania ortograficzne
  • 25. Wąż ortograficzny
  • 26. Jedzie chłopina przez wieś
  • 27. Randka w... – oj, przepraszam ;-) – ortografia w ciemno
  • REAKCJA ZWROTNA NA WYNIK
  • ORTOGRAFICZNA ŚCIĄGA DLA RODZICÓW
  • A. Pisownia wyrazów z "u"
  • Arkusz A1 ("u" na końcu wyrazu)
  • Arkusz A2 (dwugłoska "au" i "eu")
  • Arkusz A3 ("u" na początku wyrazu)
  • Arkusz A4 (końcówka "-un", "-uch", "-utki", "-uś", "-uszek", "-ulec")
  • Arkusz A5 (rysuję– rysujesz – rysuje – rysujemy – rysujecie – rysują)
  • Arkusz A6 (inne)
  • B. Pisownia wyrazów z "ó"
  • Arkusz B1
  • ó – o
  • ó – e
  • ó – a
  • Arkusz B2
  • Arkusz B3
  • C. Pisownia wyrazów z "ż"
  • Arkusz C1
  • ż – g
  • ż – h
  • ż – dz, dź, dzi
  • ż – s
  • ż – z
  • ż – ź
  • Arkusz C2
  • r-
  • l-
  • ł-
  • n-
  • Arkusz C3
  • D. Pisownia wyrazów z "rz"
  • Arkusz D1 (wymiana "rz" na "r")
  • Arkusz D2 (końcówka "-erz" i "-arz")
  • Arkusz D3
  • -mistrz
  • -mierz
  • Arkusz D4 ("rz" po spółgłoskach)
  • p-
  • b-
  • t-
  • d-
  • k-
  • Arkusz B1
  • ó – o
  • ó – e
  • ó – a
  • Arkusz B2
  • Arkusz B3
  • C. Pisownia wyrazów z "ż"
  • Arkusz C1
  • ż – g
  • ż – h
  • ż – dz, dź, dzi
  • ż – s
  • ż – z
  • ż – ź
  • Arkusz C2
  • r-
  • l-
  • ł-
  • n-
  • Arkusz C3
  • D. Pisownia wyrazów z "rz"
  • Arkusz D1 (wymiana "rz" na "r")
  • Arkusz D2 (końcówka "-erz" i "-arz")
  • Arkusz D3
  • -mistrz
  • -mierz
  • Arkusz D4 ("rz" po spółgłoskach)
  • p-
  • b-
  • t-
  • d-
  • k-
  • g-
  • w-
  • ch-
  • j-
  • Arkusz D5
  • E. Pisownia wyrazów z "h"
  • Arkusz E1
  • Arkusz E2
  • Arkusz E3
  • Arkusz E4
  • F. Pisownia wyrazów z "ch"
  • Arkusz F1
  • ch – sz
  • Arkusz F2
  • -sch-
  • Arkusz F3 ("ch" na końcu wyrazu)
  • Arkusz F4 (inne)
  • ZESTAW ARKUSZY DO WYDRUKU
  • 1. Trzy rodzinki z "ó"
  • 2. Trzy rodzinki z "ch"
  • 3. Trzy rodzinki z "ż"
  • 4. Trzy rodzinki z "rz"
  • 5. Czyja to zguba?
  • 6. Mała zmiana, a tyle znaczy
  • 7. Ni z gruszki, ni z pietruszki
  • 8. Pierwsze będą... znów pierwszymi!
  • 9. Co mają ze sobą wspólnego?
  • 11. Nie pasuje do reszty? A może jednak...
  • 12. Rymowanki
  • 13. Błędy Murzynka
  • 14. Poszukiwania przodków
  • 15. AU!!!
  • 16. Połącz w pary
  • 17. Tyci, tyci, malutki
  • 19. Utwórz rzeczownik
  • 20. Słowo w słowie
  • 21. Co lubi Lucek?
  • 22. Przysłowia ze zwierzętami
  • 23. Przysłowia z "ż"
  • 24. Kto narobił tego bałaganu?
  • 25. Co to za zasada?
  • 26. Równania ortograficzne
  • 27. Która końcówka?
  • 28. Wykreślanka
  • 29. Pozytywne i negatywne
  • 30. Krzyżówka z "ó"
  • BIBLIOGRAFIA
  • 16. Połącz w pary
  • 17. Tyci, tyci, malutki
  • 19. Utwórz rzeczownik
  • 20. Słowo w słowie
  • 21. Co lubi Lucek?
  • 22. Przysłowia ze zwierzętami
  • 23. Przysłowia z "ż"
  • 24. Kto narobił tego bałaganu?
  • 25. Co to za zasada?
  • 26. Równania ortograficzne
  • 27. Która końcówka?
  • 28. Wykreślanka
  • 29. Pozytywne i negatywne
  • 30. Krzyżówka z "ó"
  • BIBLIOGRAFIA
  • 16. Połącz w pary
  • 17. Tyci, tyci, malutki
  • 19. Utwórz rzeczownik
  • 20. Słowo w słowie
  • 21. Co lubi Lucek?
  • 22. Przysłowia ze zwierzętami
  • 23. Przysłowia z "ż"
  • 24. Kto narobił tego bałaganu?
  • 25. Co to za zasada?
  • 26. Równania ortograficzne
  • 27. Która końcówka?
  • 28. Wykreślanka
  • 29. Pozytywne i negatywne
  • 30. Krzyżówka z "ó"
  • BIBLIOGRAFIA

    Jak sprawić, aby Twoje dziecko polubiło ortografię
    i radziło sobie z prawidłową pisownią?

    Masz mądre, zdolne dziecko

    Jeśli przebiegłeś niedbale wzrokiem powyższy nagłówek, to wróć, proszę, i przeczytaj go jeszcze raz – w skupieniu, z pełną świadomością znaczenia tych słów. Gdyby czasem Twój wewnętrzny głos odezwał się w tym momencie, próbując podważyć prawdziwość tego stwierdzenia: „Tak, ale...", „Niezupełnie, bo..." – przystopuj go i powiedz stanowczym głosem: „Nie ma żadnego ale. Mam mądre, zdolne, wspaniałe dziecko". Jest to chyba najważniejsza prawda, jaką trzeba sobie uświadomić, przystępując do edukacji swojej pociechy.

    Dlaczego? Bo każde dziecko jest posiadaczem umysłu o niesłychanych możliwościach. Także i Twoje. To, jak ten potencjał zostanie wykorzystany, zależy głównie od Ciebie. Jeśli pomagając dziecku w nauce, będziesz stosować właściwe metody, sprawisz, że przyswoi ono wiedzę w sposób naturalny i bez większego wysiłku. W przeciwnym wypadku możesz na zawsze zaprzepaścić wewnętrzne zasoby umysłu Twojego dziecka i sprawić, że będzie miało trudności w wielu dziedzinach szkolnych i pozaszkolnych.

    „ABC Mądrego Rodzica: Skuteczna nauka ortografii” jest kolejną już publikacją Jolanty Gajdy. Poprzednie odniosły ogromny sukces, ponieważ zawarta w nich wiedza jest bardzo praktyczna i użyteczna. W tej książce znajdziesz szereg doskonałych porad związanych z nauką poprawnej pisowni. Na 164 stronach znalazły się liczne wskazówki i ćwiczenia służące przede wszystkim nauce ortografii, ale także wspierające ogólny rozwój inteligencji językowej dziecka.

    Wszystkie przedstawione w książce metody oparte są na najnowszych odkryciach w dziedzinie pracy ludzkiego umysłu i skutecznych metod zapamiętywania. To nowatorskie podejście do nauki ortografii sprawdza się doskonale – także u tych uczniów, u których występuje dysleksja, czyli zaburzenia w nauce czytania i pisania. Jestem przekonany, że większość rodziców nie stosuje prezentowanych w książce technik i dlatego przyswajanie zasad ortograficznych jest dla wielu uczniów żmudne i nie przynosi oczekiwanych efektów.

    Czy chcesz, by twoja pociecha polubiła ortografię? By uczyła się jej z radością i przyjemnością? By szybko były widoczne efekty? Jeśli tak, sięgnij po książkę„ABC Mądrego Rodzica – Skuteczna nauka ortografii".

    Z tej publikacji dowiesz się:

    • Jak wytworzyć atmosferę sprzyjającą szybkie i efektywnej nauce?
    • Jak zmotywować Twoje dziecko, by uczyło się chętnie i bez oporów?
    • Jak nauczyć je samodzielnego dochodzenia do zasad pisowni?
    • Jak sprawić, by przyswoiło sobie bez trudu wyjątki ortograficzne?
    • Jak nauczyć dziecko wytrwałości i konsekwencji w nauce poprawnej pisowni?
    • Jak konstruktywnie wykorzystać błędy, by stały się pomocą w nauce ortografii?
    • Jak stosować powtórki z ortografii, aby proces zapamiętywania był skuteczny?



  • MASZ MĄDRE, ZDOLNE DZIECKO

  • BONUS !!!
    Po dokonaniu wpłaty otrzymasz
    gratisowo pełną wersję elektroniczną.