|
e-mail [zasłonięte]@gmail.com
telefon 664-[zasłonięte]-763
|
|
Wyłącznie przedpłata na konto
|
|
Przesyłki wysyłane są priorytetem (Poczta Polska) Koszt przesyłki - 0 zł
|
|
1. PRZED ZAKUPEM Do większości publikacji oferuję darmowy fragment książki.
2. Zakup potwierdź mailem wpisując swój nick z Allegro.
3. W odpowiedzi otrzymasz dane do dokonania płatności (nr konta i tytuł przelewu)
4. Po zaksięgowaniu wpłaty wysyłam kupującemu pełną wersję elektroniczną książki - gratis!!!
5. Informuję o terminie wysłania książki drukowanej.
6. Po otrzymaniu przesyłki kupujący wystawia komentarz, co jest dla mnie informacją, że przesyłka dotarła zgodnie z umową.
7. Komentarz wystawiam jako druga.
8. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni od otrzymania maila potwierdzającego, proszę o kontakt celem wyjaśnienia sytuacji.
|
|
|
|
"ABC mądrego rodzica - - skuteczna nauka ortografii" Jolanta Gajda
Wydawca: "Złote Myśli" ISBN:[zasłonięte]978-8382-391-2 ilość stron: 163 wydanie II, rok 2008 Książka drukowana - nowa okładka: miękka cena rynkowa: 32,90 zł cena promocyjna: 24,68zł przesyłka: 0 zł
Spis treści:
MASZ MĄDRE, ZDOLNE DZIECKO
JEŚLI NAUKA MA BYĆ SKUTECZNA
Sprzyjająca atmosfera
Motywacja
Zanurzenie w języku
Samodzielne dochodzenie do zasad
METODY NAUKI
Emocje i zmysły
1. Angażowanie emocji
2. Wykorzystywanie obu półkul
3. Wykorzystywanie różnych zmysłów
Poznawanie zasad i wyjątków
Metody mnemotechniczne
1. Kojarzenie znaku graficznego ze znaczeniem
2. Wierszyki i rymowanki
3. Łańcuchowa metoda skojarzeń
4. Metoda wykorzystywania zakładek
a) Graficzne prezentacje ortogramów
b) Wykorzystanie słów-kluczy
5. Metoda lokacji (domu, trasy)
6. Rysunki
METODY POWTÓREK I UTRWALANIA
Powtórki nie muszą być uciążliwe
Jak przygotować ćwiczenia utrwalające?
1. Ile potrafisz wymyślić?
2. Rozsypanka literowa
3. Krzyżówka
4. Uzupełnianki literowe
5. Uzupełnianki literowe
a) Wyrazy
b) Całe zdania lub teksty
6. Rozsypany wierszyk
7. Wykreślanka
8. Zabawa w detektywa – od czego pochodzi ten wyraz?
9. Dokończ wyrazy
10. Połącz linią odpowiednie sylaby w słowa
11. Poszukiwacz skarbów
12. Rodziny wyrazów
13. Gimnastyka ortograficzna
14. Jedna zasada – różne słowa
15. Ortograficzny "Czarny Piotruś"
16. Bob budowniczy
17. Synonimy i antonimy
18. Robimy porządki
19. Słowniczek tematyczny
21. Państwa, miasta
22. Zagadki, skojarzenia
23. Domino
24. Równania ortograficzne
25. Wąż ortograficzny
26. Jedzie chłopina przez wieś
27. Randka w... – oj, przepraszam ;-) – ortografia w ciemno
REAKCJA ZWROTNA NA WYNIK
ORTOGRAFICZNA ŚCIĄGA DLA RODZICÓW
A. Pisownia wyrazów z "u"
Arkusz A1 ("u" na końcu wyrazu)
Arkusz A2 (dwugłoska "au" i "eu")
Arkusz A3 ("u" na początku wyrazu)
Arkusz A4 (końcówka "-un", "-uch", "-utki", "-uś", "-uszek", "-ulec")
Arkusz A5 (rysuję– rysujesz – rysuje – rysujemy – rysujecie – rysują)
Arkusz A6 (inne)
B. Pisownia wyrazów z "ó"
a) Wyrazy
b) Całe zdania lub teksty
6. Rozsypany wierszyk
7. Wykreślanka
8. Zabawa w detektywa – od czego pochodzi ten wyraz?
9. Dokończ wyrazy
10. Połącz linią odpowiednie sylaby w słowa
11. Poszukiwacz skarbów
12. Rodziny wyrazów
13. Gimnastyka ortograficzna
14. Jedna zasada – różne słowa
15. Ortograficzny "Czarny Piotruś"
16. Bob budowniczy
17. Synonimy i antonimy
18. Robimy porządki
19. Słowniczek tematyczny
21. Państwa, miasta
22. Zagadki, skojarzenia
23. Domino
24. Równania ortograficzne
25. Wąż ortograficzny
26. Jedzie chłopina przez wieś
27. Randka w... – oj, przepraszam ;-) – ortografia w ciemno
REAKCJA ZWROTNA NA WYNIK
ORTOGRAFICZNA ŚCIĄGA DLA RODZICÓW
A. Pisownia wyrazów z "u"
Arkusz A1 ("u" na końcu wyrazu)
Arkusz A2 (dwugłoska "au" i "eu")
Arkusz A3 ("u" na początku wyrazu)
Arkusz A4 (końcówka "-un", "-uch", "-utki", "-uś", "-uszek", "-ulec")
Arkusz A5 (rysuję– rysujesz – rysuje – rysujemy – rysujecie – rysują)
Arkusz A6 (inne)
B. Pisownia wyrazów z "ó"
a) Wyrazy
b) Całe zdania lub teksty
6. Rozsypany wierszyk
7. Wykreślanka
8. Zabawa w detektywa – od czego pochodzi ten wyraz?
9. Dokończ wyrazy
10. Połącz linią odpowiednie sylaby w słowa
11. Poszukiwacz skarbów
12. Rodziny wyrazów
13. Gimnastyka ortograficzna
14. Jedna zasada – różne słowa
15. Ortograficzny "Czarny Piotruś"
16. Bob budowniczy
17. Synonimy i antonimy
18. Robimy porządki
19. Słowniczek tematyczny
21. Państwa, miasta
22. Zagadki, skojarzenia
23. Domino
24. Równania ortograficzne
25. Wąż ortograficzny
26. Jedzie chłopina przez wieś
27. Randka w... – oj, przepraszam ;-) – ortografia w ciemno
REAKCJA ZWROTNA NA WYNIK
ORTOGRAFICZNA ŚCIĄGA DLA RODZICÓW
A. Pisownia wyrazów z "u"
Arkusz A1 ("u" na końcu wyrazu)
Arkusz A2 (dwugłoska "au" i "eu")
Arkusz A3 ("u" na początku wyrazu)
Arkusz A4 (końcówka "-un", "-uch", "-utki", "-uś", "-uszek", "-ulec")
Arkusz A5 (rysuję– rysujesz – rysuje – rysujemy – rysujecie – rysują)
Arkusz A6 (inne)
B. Pisownia wyrazów z "ó"
Arkusz B1
ó – o
ó – e
ó – a
Arkusz B2
Arkusz B3
C. Pisownia wyrazów z "ż"
Arkusz C1
ż – g
ż – h
ż – dz, dź, dzi
ż – s
ż – z
ż – ź
Arkusz C2
r-
l-
ł-
n-
Arkusz C3
D. Pisownia wyrazów z "rz"
Arkusz D1 (wymiana "rz" na "r")
Arkusz D2 (końcówka "-erz" i "-arz")
Arkusz D3
-mistrz
-mierz
Arkusz D4 ("rz" po spółgłoskach)
p-
b-
t-
d-
k-
Arkusz B1
ó – o
ó – e
ó – a
Arkusz B2
Arkusz B3
C. Pisownia wyrazów z "ż"
Arkusz C1
ż – g
ż – h
ż – dz, dź, dzi
ż – s
ż – z
ż – ź
Arkusz C2
r-
l-
ł-
n-
Arkusz C3
D. Pisownia wyrazów z "rz"
Arkusz D1 (wymiana "rz" na "r")
Arkusz D2 (końcówka "-erz" i "-arz")
Arkusz D3
-mistrz
-mierz
Arkusz D4 ("rz" po spółgłoskach)
p-
b-
t-
d-
k-
g-
w-
ch-
j-
Arkusz D5
E. Pisownia wyrazów z "h"
Arkusz E1
Arkusz E2
Arkusz E3
Arkusz E4
F. Pisownia wyrazów z "ch"
Arkusz F1
ch – sz
Arkusz F2
-sch-
Arkusz F3 ("ch" na końcu wyrazu)
Arkusz F4 (inne)
ZESTAW ARKUSZY DO WYDRUKU
1. Trzy rodzinki z "ó"
2. Trzy rodzinki z "ch"
3. Trzy rodzinki z "ż"
4. Trzy rodzinki z "rz"
5. Czyja to zguba?
6. Mała zmiana, a tyle znaczy
7. Ni z gruszki, ni z pietruszki
8. Pierwsze będą... znów pierwszymi!
9. Co mają ze sobą wspólnego?
11. Nie pasuje do reszty? A może jednak...
12. Rymowanki
13. Błędy Murzynka
14. Poszukiwania przodków
15. AU!!!
16. Połącz w pary
17. Tyci, tyci, malutki
19. Utwórz rzeczownik
20. Słowo w słowie
21. Co lubi Lucek?
22. Przysłowia ze zwierzętami
23. Przysłowia z "ż"
24. Kto narobił tego bałaganu?
25. Co to za zasada?
26. Równania ortograficzne
27. Która końcówka?
28. Wykreślanka
29. Pozytywne i negatywne
30. Krzyżówka z "ó"
BIBLIOGRAFIA
16. Połącz w pary
17. Tyci, tyci, malutki
19. Utwórz rzeczownik
20. Słowo w słowie
21. Co lubi Lucek?
22. Przysłowia ze zwierzętami
23. Przysłowia z "ż"
24. Kto narobił tego bałaganu?
25. Co to za zasada?
26. Równania ortograficzne
27. Która końcówka?
28. Wykreślanka
29. Pozytywne i negatywne
30. Krzyżówka z "ó"
BIBLIOGRAFIA
16. Połącz w pary
17. Tyci, tyci, malutki
19. Utwórz rzeczownik
20. Słowo w słowie
21. Co lubi Lucek?
22. Przysłowia ze zwierzętami
23. Przysłowia z "ż"
24. Kto narobił tego bałaganu?
25. Co to za zasada?
26. Równania ortograficzne
27. Która końcówka?
28. Wykreślanka
29. Pozytywne i negatywne
30. Krzyżówka z "ó"
BIBLIOGRAFIA
Jak sprawić, aby Twoje dziecko polubiło ortografię i radziło sobie z prawidłową pisownią?
Masz mądre, zdolne dziecko
Jeśli przebiegłeś niedbale wzrokiem powyższy nagłówek, to wróć, proszę, i przeczytaj go jeszcze raz – w skupieniu, z pełną świadomością znaczenia tych słów. Gdyby czasem Twój wewnętrzny głos odezwał się w tym momencie, próbując podważyć prawdziwość tego stwierdzenia: „Tak, ale...", „Niezupełnie, bo..." – przystopuj go i powiedz stanowczym głosem: „Nie ma żadnego ale. Mam mądre, zdolne, wspaniałe dziecko". Jest to chyba najważniejsza prawda, jaką trzeba sobie uświadomić, przystępując do edukacji swojej pociechy.
Dlaczego? Bo każde dziecko jest posiadaczem umysłu o niesłychanych możliwościach. Także i Twoje. To, jak ten potencjał zostanie wykorzystany, zależy głównie od Ciebie. Jeśli pomagając dziecku w nauce, będziesz stosować właściwe metody, sprawisz, że przyswoi ono wiedzę w sposób naturalny i bez większego wysiłku. W przeciwnym wypadku możesz na zawsze zaprzepaścić wewnętrzne zasoby umysłu Twojego dziecka i sprawić, że będzie miało trudności w wielu dziedzinach szkolnych i pozaszkolnych.
„ABC Mądrego Rodzica: Skuteczna nauka ortografii” jest kolejną już publikacją Jolanty Gajdy. Poprzednie odniosły ogromny sukces, ponieważ zawarta w nich wiedza jest bardzo praktyczna i użyteczna. W tej książce znajdziesz szereg doskonałych porad związanych z nauką poprawnej pisowni. Na 164 stronach znalazły się liczne wskazówki i ćwiczenia służące przede wszystkim nauce ortografii, ale także wspierające ogólny rozwój inteligencji językowej dziecka.
Wszystkie przedstawione w książce metody oparte są na najnowszych odkryciach w dziedzinie pracy ludzkiego umysłu i skutecznych metod zapamiętywania. To nowatorskie podejście do nauki ortografii sprawdza się doskonale – także u tych uczniów, u których występuje dysleksja, czyli zaburzenia w nauce czytania i pisania. Jestem przekonany, że większość rodziców nie stosuje prezentowanych w książce technik i dlatego przyswajanie zasad ortograficznych jest dla wielu uczniów żmudne i nie przynosi oczekiwanych efektów.
Czy chcesz, by twoja pociecha polubiła ortografię? By uczyła się jej z radością i przyjemnością? By szybko były widoczne efekty? Jeśli tak, sięgnij po książkę„ABC Mądrego Rodzica – Skuteczna nauka ortografii".
Z tej publikacji dowiesz się:
- Jak wytworzyć atmosferę sprzyjającą szybkie i efektywnej nauce?
- Jak zmotywować Twoje dziecko, by uczyło się chętnie i bez oporów?
- Jak nauczyć je samodzielnego dochodzenia do zasad pisowni?
- Jak sprawić, by przyswoiło sobie bez trudu wyjątki ortograficzne?
- Jak nauczyć dziecko wytrwałości i konsekwencji w nauce poprawnej pisowni?
- Jak konstruktywnie wykorzystać błędy, by stały się pomocą w nauce ortografii?
- Jak stosować powtórki z ortografii, aby proces zapamiętywania był skuteczny?
BONUS !!! Po dokonaniu wpłaty otrzymasz gratisowo pełną wersję elektroniczną.
|
|
|