Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ABC handlu detalicznego Hans G. Tonndorf

19-01-2012, 15:06
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 12 zł     
Użytkownik Arte1960
numer aukcji: 1999322175
Miejscowość TYLKO WYSYŁKA
Wyświetleń: 14   
Koniec: 14-01-2012 09:33:06
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

ABC HANDLU DETALICZNEGO. Poradnik dla sprzedawców i właścicieli sklepów, autor: Hans G. Tonndorf, przekład Beata Żeleziak-Rebmann, Dariusz Kałuża, wydawca: PSB, Kraków 1997, seria Biblioteka Menedżera, stron 272, wymiary 134 x 200. UWAGA – miejscowe przetarcia i zarysowania na okładce, lekko zagięte narożniki okładki, niewielkie zabrudzenia krawędzi bloku.


Książka traktuje o rzeczach najważniejszych, o tym, co handlowiec detalista musi dziś wiedzieć i co musi robić. Zostały w niej przedstawione wyzwania, problemy i możliwości rozwoju istniejące na dzisiejszym i przyszłym rynku. Dokładnie też omówiono instrumenty i środki, które w różnych obszarach ma do dyspozycji handlowiec: asortyment, strategia cenowa, serwis, reklama czyli te, które pomogą mu uczynić jego firmę atrakcyjniejszą oraz podnieść i poprawić wydajność, konkurencyjność i efektywność.  

 

SPIS TREŚCI: Handel detaliczny i jego środowisko - Przełom w nawykach nabywczych i doborze dóbr konsumpcyjnych - Nowe drogi handlu - Fundamenty przedsiębiorstwa - Cele na przyszłość - Komu chcemy sprzedawać - Asortyment warunkiem sukcesu - Ty i Twoi dostawcy - Dynamiczna strategia cenowa - Serwis jako instrument tworzenia oblicza firmy – Personel - Otoczenie jako przeżycie - Pozyskać i utrzymać klientów - Reklama z duchem czasu – Narzędzia, które pomagają postępować po gospodarsku - Możliwości racjonalizacji w magazynie - Współpraca w handlu.