Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

ABBYY FineReader 11 CE PL BOX Box AF11-3U1B01

08-02-2014, 8:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 1 352.59 zł     
Użytkownik aivo_pl
numer aukcji: 3868973423
Miejscowość Olsztyn
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 5   
Koniec: 08-02-2014 08:53:35

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


Kontakt

Tomasz Królik

kom. 532 [zasłonięte] 785

tel. 89 [zasłonięte] 99

Faks: 89 [zasłonięte] 77

adres e-mail: tk[zasłonięte]@grupaonyks.pl gg: [zasłonięte]71825


Płatnosci

Zapłatę za wylicytowany towar łącznie z opłatą za przesyłkę prosimy wpłacać przelewem
na nasze konto:


Grupa Onyks
ul. Piłsudskiego 37

10-577 Olsztyn

WBS.: 308[zasłonięte]000230[zasłonięte]17628[zasłonięte]001

W tytule zapłaty prosimy koniecznie podać swój nick oraz numer aukcji - pozwoli to nam szybko i bez pomyłek realizować wysyłki.

Wysyłka

Poczta Polska- paczka priorytetowa
- za pobraniem - nie realizujemy

- po przedpłacie na konto - 15,00zł

Firma kurierska K-EX (Dawny Kolpolter)
- za pobraniem - 22,00zł

- po przedpłacie na konto - 18,00zł

Odbiór osobisty

Zapraszamy do naszego salonu po wcześniejszym kontakcie telefonicznym lub kontakcie mailowym.

W celu przyspieszenia procesu wysyłek prosimy
o potwierdzenie wybranej formy wysyłki i płatności na adres mailowy: [zasłonięte]@grupaonyks.pl lub wypełnić formularz dostawy (FOD)

FineReader 11 CE PL BOX Box AF11-3U1B01-909


AB:OBABBFR11CE


ABBYY FineReader 11 to aplikacja do zastosowań biurowych, pozwalająca zwiększyć wydajność pracy małych i średnich przedsiębiorstw, jak również instytucji rządowych i edukacyjnych. Bez względu na to, czy zachodzi potrzeba wprowadzenia danych z dokumentów papierowych do komputera, zamianę pliku graficznego na format edytowalny czy pliku PDF na formę przeszukiwaną, ABBYY FineReader przyczynia się do większej efektywności procesów biznesowych powodując, że praca z dokumentami jest łatwa i wydajna.

FineReader 11 Corporate Edition posiada wszystkie cechy programu FineReader 11 Professional plus zaawansowane możliwości pracy w sieci.

Precyzyjne przekształcanie dokumentów papierowych do postaci edytowalnej lub przeszukiwalnej.

Program umożliwia przekształcanie zeskanowanych dokumentów za pomocą skanerów wolnostojących i sieciowych do postaci umożliwiającej edycję oraz plików PDF z możliwością przeszukiwania, z dokładnością rozpoznawania sięgającą 99,8%.

Eliminacja ręcznego przepisywania i formatowania

Dzięki nowatorskiej technologii adaptatywnego rozpoznawania dokumentów (Adaptive Document Recognition Technology – ADRT) firmy ABBYY program FineReader 11 pozwala wyeliminować ręczne przepisywanie tekstu, precyzyjnie odtwarzając poszczególne elementy struktury wielostronicowego dokumentu, w tym właściwy układ tekstu, tabele, kolumny, spis treści, nagłówki i stopki, przypisy, numery stron, podpisy pod tabelami i wykresami oraz wielkość i style czcionki.

Zwiększona wydajność pracy, dzięki szybszemu przetwarzaniu i łatwemu dostępowi do zadań zautomatyzowanych

Wydajne przetwarzanie i specjalne tryby pracy przekładają się na szybsze generowanie wyników pracy nawet o 45%. Dzięki przyjaznemu interfejsowi nie ma potrzeby uczenia się skomplikowanych procedur i poznawania ustawień. Zautomatyzowane menu „Szybkie zadania” można dostosować do potrzeb swoich procesów biznesowych, a następnie rozdystrybuować w obrębie całej grupy roboczej, co pozwoli usprawnić przetwarzanie dokumentów w przedsiębiorstwie.

Zaawansowane przekształcanie i kompresja plików PDF

Na potrzeby archiwizacji, możliwe jest proste przekształcanie zeskanowanych obrazów i plików PDF do postaci przeszukiwalnych plików PDF i plików PDF/A. FineReader 11 umożliwia obsługę ustawień zabezpieczeń plików PDF oraz redakcję, pozwalając na ochronę danych poufnych oraz bezpieczne udostępnianie dokumentów współpracownikom i klientom.

Więcej języków, niż w jakimkolwiek innym programie OCR

ABBYY FineReader 11 potrafi przekształcać dokumenty wielojęzyczne zawierające dowolną kombinację 189 automatycznie rozpoznawanych języków. Nowa wersja programu obsługuje dodatkowo m.in. język wietnamski oraz arabski.

Automatyczne przetwarzanie plików dzięki obsłudze aktywnych folderów

Za pośrednictwem monitorowanych skrzynek odbiorczych i folderów lokalnych oraz sieciowych przetwarzanie dokumentów może odbywać się automatycznie, zgodnie z wcześniej ustalonym harmonogramem zadań.

Dodatkowe narzędzia sprzyjające wydajności pracy w grupie

Program ABBYY FineReader 11 w wersji Corporate Edition wyposażony jest w funkcje obsługujące rozproszone przetwarzanie dokumentów pozwalające rozdzielać zadania związane z przetwarzaniem pomiędzy wielu użytkowników. Program można zainstalować centralnie z serwera na wielu stacjach roboczych i elastycznie rozmieścić aplikacje w środowisku korporacyjnym.

Licencjonowanie jednoczesne

Dzięki licencjom jednoczesnym możliwe jest współdzielenie licencji na wielu komputerach. Produkt można zainstalować na dowolnej liczbie stacji roboczych w sieci lokalnej, natomiast w danym czasie można uruchomić go na tylu komputerach, ile zostało zakupionych licencji. Specjalny menedżer licencji pozwala przypisywać, dodawać i usuwać licencje, a także monitorować ich wykorzystanie.

Zapisywanie i wysyłanie plików w wielu różnych formatach (m.in. programu Writer z pakietu OpenOffice.org®)

Aby sprostać potrzebom biznesowym przedsiębiorstw, FineReader 11 zapewnia obsługę szerokiej gamy formatów zapisu obrazów i dokumentów. Wyniki pracy można również wysyłać bezpośrednio do aplikacji przed ich zapisaniem lub eksportować do platformy Microsoft® SharePoint® w celu łatwego udostępnienia innym.

Przenoszenie danych kontaktowych z wizytówek za pomocą programu ABBYY Business Card Reader

Wykorzystując aplikacje ABBYY Business Card Reader można w prosty sposób przenieść dane z papierowych wizytówek do kontaktów programu Microsoft Outlook® i plików w formacie elektronicznym.

  • Gwarancja: Gwarancja normalna 0 [w miesiącach]

Pamiętaj, kupujesz przedmiot opisany powyżej.

Nie gwarantujemy iż zdjęcia przedstawiają w 100% dany produkt,

gdyż otrzymujemy je bezpośrednio od producenta.



Osobom fizycznym wystawiamy paragon fiskalny, natomiast firmom fakturę VAT.
Dane niezbędne do wystawienia faktury prosimy dostarczyć drogą mailową lub za pośrednictwem formularza dostawy (FOD)
Zapraszamy do współpracy z BluePrint. Jeśli nie znalazłeś interesującego cię produktu, skotaktuj się z nami a my wystawimy dla Ciebie specjalną aukcję.



WYGODA ZAKUPÓW

Zamawiasz przez internet
Zakupy otrzymujesz do domu lub
Oszczędzając pieniądze odbierasz osobiście
W jednym z naszych punktów odbiorów osobistych

Zapytania dotyczące produktu oraz terminu możliwości odbioru prosimy kierować do centrali.
Wybierając tą opcję wybierz w formularzu FOD, odbiór osobisty,
a w Wiadomości dla Sprzedawcy proszę wskazać miejsce - miasto gdzie chcesz odebrać swoje zakupy.

mapa2pot kasa OK

home ok

Grupa Onyks - Centrala
ul. Piłsudskiego 37
10-577 Olsztyn
@: [zasłonięte]@grupaonyks.pl
tel. 89[zasłonięte]543-09, 790-[zasłonięte]-701

home ok

Grupa Onyks - Gniezno
Partner OCSN OnyksHelp.pl
ul. Roosevelta 39B
62-200 Gniezno
tel. 601-[zasłonięte]-291

home ok

Grupa Onyks - Jawor
Partner OCSN OnyksHelp.pl
ul. Grunwaldzka 17
59-400 Jawor
tel. 768-[zasłonięte]-367 , 510-[zasłonięte]-041

home ok

Grupa Onyks - Strzegom
Partner OCSN OnyksHelp.pl
ul. Rynek 28/29
58-150 Strzegom
tel. 508-[zasłonięte]-222

home ok

Grupa Onyks - Myszyniec
Partner OCSN OnyksHelp.pl
ul. Plac Wolności 38
07-430 Myszyniec
tel. 22[zasłonięte]772-13 , 505-[zasłonięte]-381

home ok

Grupa Onyks - Kraśnik
Partner OCSN OnyksHelp.pl
ul. Lubelska 18
23-200 Kraśnik
tel. 81[zasłonięte]825-16

home ok

Grupa Onyks - Węgorzewo
Partner OCSN OnyksHelp.pl
ul. Kraszewskiego 2D
11-600 Węgorzewo
tel. 87[zasłonięte]427-37, 602-[zasłonięte]-591

home ok

Grupa Onyks - Wyszków
Partner OCSN OnyksHelp.pl
ul. S. Okrzei 63F
07-200 Wyszków
tel. 600-[zasłonięte]-022

home ok

Grupa Onyks - Świdnica
Partner OCSN OnyksHelp.pl
ul. M. Kopernika 34
58-100 Świdnica
tel. 605-[zasłonięte]-706

home ok

Grupa Onyks - Bartoszyce
Partner OCSN OnyksHelp.pl
ul. Kętrzyńska 21
11-200 Bartoszyce
tel. 609-[zasłonięte]-141, 89[zasłonięte]762-16

home ok

Grupa Onyks - Świebodzin
Partner OCSN OnyksHelp.pl
ul. Łużycka 25
66-200 Świebodzin
tel. 684-[zasłonięte]-255

home ok

Grupa Onyks - Łomża
Partner OCSN OnyksHelp.pl
ul. Stary Rynek 10
18-400 Łomża
tel. 501-[zasłonięte]-693

home ok

Grupa Onyks - Szubin
Partner OCSN OnyksHelp.pl
ul. Nakielska 8
89-200 Szubin
tel. 523-[zasłonięte]-087, 525-[zasłonięte]-722

home ok





home ok





REGULAMIN NASZYCH AUKCJI

1.Do każdego zakupu otrzymujesz paragon, a na życzenie wystawiamy fakturę VAT.

2.Komentarz do transakcji wystawiamy po otrzymaniu komentarza od kupującego.

3.Na wpłatę czekamy 10 dni, po upływie tego terminu zwracam się do Allegro o zwrot prowizji i wystawiamy stosowny komentarz.

4.Zakupione przedmioty wysyłamy w terminie podanym w aukcji. Warunkiem wysyłki jest zaksięgowanie wpłaty na koncie.

5.Po zalicytowaniu przedmiotu Poprosimy o e-mail z adresem do wysyłki jeśli adres jest inny niż podany w Allegro.

6.Wszystkie informacje dotyczące przedmiotu zawarte są w opisie aukcji, dlatego też proszę o przemyślane decyzje.

7. Reklamacje i zwroty

Jeśli towar będzie uszkodzony przysługują Państwu wszelkie prawa do wymiany towaru na nowy, wolny od wad lub zwrotu pieniędzy.

- W celu złożenia reklamacji, nabywca powinien skontaktować się mailowo lub telefonicznie ze sprzedawcą.
- Reklamowany towar, kupujący dostarcza do sprzedawcy na swój koszt.
Jeżeli reklamacja będzie zasadna, koszt dostawy zostanie zwrócony.
- Do paczki bardzo proszę o dołączenie oryginału dokumentu zakupu, w przypadku klientów indywidualnych PARAGON FISKALNY lub kopia faktury w przypadku firm.

Klient – Konsument Zgodnie z Ustawą o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z 2 marca 2000 (Dz. U. z 2000 r., Nr 22, poz. 271 ze zmianami), ma prawo do odstąpienia od umowy, bez podania przyczyn w ciągu 10 dni od złożenia zamówienia składając stosowne oświadczenie na piśmie. Korzystając z w/w uprawnienia Kupujący będący Konsumentem w rozumieniu Ustawy, zobowiązany jest powiadomić Sprzedającego w formie pisemnej z zachowaniem terminu 10 dni od daty otrzymania produktu. Prawo do zwrotu towaru nie przysługuje w przypadku naruszenia jego jakości oraz uszkodzenia. Zwracany towar musi być zwrócony w stanie niezmienionym. Wraz z towarem proszę przesłać oryginał dowodu zakupu (paragon lub fakturę VAT). Kupujący ma obowiązek należycie zabezpieczyć odsyłany towar, tak aby zapobiec jego uszkodzeniu w transporcie. Zwrot należy uzgodnić e-mailem [zasłonięte]@onyks.org lub telefonicznie 89[zasłonięte]543-09. W razie skutecznego odstąpienia od umowy zwrot uiszczonych przez Kupującego pieniędzy tytułem ceny nastąpi niezwłocznie, z tym, że nie później niż w terminie 14 dni.

Polityka prywatności


Niniejsza Polityka prywatności dotyczy wszystkich Produktów oferowanych przez serwis allegro na koncie aivo_pl i jest skierowana do Klientów Grupy Onyks robiących zakupy przez serwis aukcyjny allegro.
W przypadku jakichkolwiek pytań dotyczących niniejszej Polityki prywatności prosimy kontaktować się ze obsługą Klienta pod adresem Grupa Onyks ul. Piłsudskiego 37, 10-577 Olsztyn lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: [zasłonięte]@onyks.org

Dane zbierane podczas rejestracji

1. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje swoje dane dobrowolnie.

2. Klient rejestrując się w serwisie allegro podaje imię i nazwisko, adres zamieszkania, numer identyfikacji podatkowej (NIP), adres e-mail, telefon kontaktowy

Wykorzystywanie danych przez sprzedawcę Grupa Onyks

1. Dane zbierane podczas transakcji zakupu są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienie tj. podczas wypisywania dokumentów sprzedaży, wysyłki i płatności za złożone zamówienie.

2. Dane Klienta udostępniane są innym podmiotom, takim jak firmy kurierskie, operatorom płatności, ubezpieczyciele, w celu realizacji zamówienia.

3. Dane Klienta są udostępniane Generalnemu Inspektorowi Ochrony Danych Osobowych oraz organom ścigania i organom wymiaru sprawiedliwości na mocy przepisów prawa.

Zmiana danych

1. Klientowi przysługuje prawo uzupełnienia, uaktualnienia, sprostowania, zaniechania przetwarzania, usunięcia danych osobowych, jeżeli są one niekompletne, nieaktualne, nieprawdziwe lub zostały zebrane z naruszeniem ustawy albo są już zbędne do realizacji celu, dla którego zostały zebrane. Pozostałe prawa i obowiązki Klienta w zakresie danych osobowych określa ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 ze zmianami).

2. Zmianie nie podlegają dane użyte do transakcji zakupu, gdyż są one częścią dokumentu księgowego, oraz dane zbierane automatycznie.