Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

A TECHNIQUE FOR PRODUCING IDEAS James Webb Young

09-04-2015, 16:11
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 52.50 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 5164939624
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 5   
Koniec: 09-04-2015, 16:10

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania

info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978[zasłonięte][zasłonięte]00416, 978[zasłonięte][zasłonięte]28230, 978[zasłonięte][zasłonięte]75901, 978[zasłonięte][zasłonięte]25713, 978[zasłonięte][zasłonięte]21548, 978-[zasłonięte][zasłonięte]00416, 978-[zasłonięte][zasłonięte]28230, 978-[zasłonięte][zasłonięte]75901, 978-[zasłonięte][zasłonięte]25713, 978-[zasłonięte][zasłonięte]21548
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

A Technique for Producing Ideas (ThINKing Classics)

PRODUCT DETAILS:
Author: James Webb Young, Robbie McCallum
Language: English
Publisher: Thinking Ink Media
Publication Date: 22 April 2011
Dimensions: 12.7 x 20.3 x 0.3 cm
Format: Paperback
Pages: 42
Condition: NEW
Product_ID: 19A759A137

THIS BOOK has become essential reading for anyone-whether in marketing, advertising, sales, finance, or the pure artist-who is seriously interested in the creative business of generating good ideas.It is a concise, clear, but above all practical book, and all those willing to put forth the mental energy to read, understand, and-most importantly-implement its instructions will be richly rewarded.I hope you'll find this to be an amazing gem and another appropriate inclusion in the thINKing cata-logue. I've read its words and absorbed its teachings many times and finally had the wisdom to implement its lessons.

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.


OGILVY ON ADVERTISING David Ogilvy

WHATEVER YOU THINK, THINK THE OPPOSITE Paul Arden

TRUTH, LIES, AND ADVERTISING Jon Steel

IT'S NOT HOW GOOD YOU ARE, IT'S HOW GOOD YOU ...

DAMN GOOD ADVICE (FOR PEOPLE WITH TALENT!) Lois

STEAL LIKE AN ARTIST Austin Kleon