Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

A może zmienisz zdanie? Sekrety perswazyjnego

04-03-2012, 12:52
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 37 zł     
Użytkownik www_helion_pl
numer aukcji: 2098776626
Miejscowość Gliwice
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 13   
Koniec: 04-03-2012 16:32:50

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

KATALOG OGÓLNY
FAQ
FORMY PŁATNOŚCI
PayU
Przedpłata
ING Bank Śląski
94 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]2980023 [zasłonięte] 591411
KONTAKT
[zasłonięte]@helion.pl
tel. 32 [zasłonięte] 63 w. 121, 188
fax. 32 [zasłonięte] 63 w. 110
(pon. – pt. 9.00–17.00)
Logo Grupy Wydawniczej Helion
ul. Kościuszki 1c
44-100 Gliwice
Laureat zaufanych opinii

A może zmienisz zdanie? Sekrety perswazyjnego

Okładka książki

Tytuł oryginału: Can I Change Your Mind?: The Craft and Art of Persuasive Writing

Autorzy: Lindsay Camp

Rok wydania: 2008

Stron: 232

Tłumaczenie: Marcin Machnik

ISBN: 978-83-[zasłonięte]-1388-5

Format: A5

Oprawa: miękka

Książka jest nowa

Podrzuć słowo:
  • zwięzłe i klarowne
  • dowcipne i intrygujące
  • kunsztowne i barwne
  • fachowe i poprawne
a otrzymasz sowitą zapłatę!
Lindsay Camp jest niebezpiecznym człowiekiem, a to jest niebezpieczna książka. Pod tą czarującą fasadą kryje się rewolucyjna myśl, że słowa mogą zmieniać ludzi, organizacje i świat. Cóż jeszcze? Wiem, dałem się przekonać, ale...
John Simmons, autor We, Me, Them & It: How to write powerfully for business

Lekcje pisania od A do Z
Czy umiesz używać słów tak, by przebić się przez szum informacyjny i zamęt współczesnego życia? Czy potrafisz uczciwie stwierdzić, że udaje Ci się przekonać innych ludzi? Czy pisanie wciąż sprawia Ci radość, a do tego odnosi zamierzony przez Ciebie skutek? Jeśli tak, przeczytaj tę książkę w ramach poznawania sekretów swoich kolegów po fachu. Jeżeli natomiast w Twoich tekstach wciąż coś zgrzyta, jeśli przypominają one mdłą papkę i czujesz się, jakby trafiały w próżnię, masz dwa wyjścia. Albo zaczniesz uczyć się od najlepszych, albo zmień zawód.

Czytanie tego tekstu zajęło Ci 25 sekund. Napisanie tej książki zajęło autorowi 25 lat!

Lindsay Camp był copywriterem, kiedy Ty jeszcze z workiem na kapcie dziarsko maszerowałeś do VI "b". Pisał teksty wspierające idee polityczne, slogany dla miętowych cukierków, sprawozdania roczne, etykiety okolicznościowe, przemówienie dotyczące potrzeby zasadniczej zmiany w przemyśle projektowym, teksty na strony internetowe, biuletyny i ulotki kampanii społecznych, okólniki znaczących instytucji i wypracowania swojej córki. Napisał już wszystko, co miał w planach, i teraz chce Ci przekazać swoją schedę -- niezawodne zasady tworzenia perswazyjnych tekstów, niezależnie od tego, czy "produktem końcowym" jest reklama w kolorowym czasopiśmie, nowy projekt biznesowy, tekst na firmową stronę internetową, czy pośpieszny e-mail do szefa. Wciągająca, zabawna i -- tak jak się spodziewałeś -- bardzo perswazyjna książka na zawsze zmieni Twój sposób myślenia o słowach, których używasz.

Uwierz mi na słowo albo przekonaj się, że:
  • istnieją sposoby na uwolnienie języka;
  • POR jest najważniejszym warzywem copywritera;
  • masz szerokie możliwości wpływania na czytelnika;
  • nawet pojedyncze słowo ma znaczenie.

Za przesyłkę płacisz tylko raz :: zobacz inne książki z tej kategorii

helion_promocja1 onepress_perswazja_i_nlp