Tytuł REKLAMA INTERNETOWA
Wydawnictwo HELION
Autor: Agnieszka Leśniewska
|
|
|
Dlaczego firmy wydają coraz więcej pieniędzy na reklamę internetową? Reklama w sieci precyzyjnie dociera do klienta i jest tańsza niż reklama tradycyjna. Daje Ci szansę nawiązania obustronnej komunikacji z odbiorcą. Możesz dokładnie zmierzyć jej skuteczność. Czas kontaktu klienta z reklamą online jest praktycznie nieograniczony. Umiejętnie korzystając z tego nowego, potężnego narzędzia, możesz przeprowadzić wszechstronną kampanię nie gorzej niż Bank BPH, Toyota, Nokia i inne opisane tutaj firmy, które odważnie wkroczyły do internetu i wciągnęły klientów w swoją przestrzeń wirtualną. Z tej książki dowiesz się, jak zaplanować i przeprowadzić kampanię w internecie - niezależną lub wspieraną przez reklamę tradycyjną. Poznasz formy przekazu online, korzyści, jakie przynosi, ale także jego ograniczenia. Dowiesz się, w jaki sposób znane marki i produkty zaistniały najpierw w internecie, a potem w umysłach klientów. Autorka podpowiada:
- kim są polscy internauci i jak reagują na reklamę w sieci,
- jak działają nowe narzędzia reklamy internetowej: e-gadżety, flashmob, gry internetowe,
- jak skonstruować skuteczny przekaz online,
- jak skutecznie wykorzystać e-mailing,
- jak określać profil klienta online,
- jak pozycjonować ofertę firmy w wyszukiwarkach,
- jak korzystać z różnych typów banerów internetowych.
|
Możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym umówieniu:
- Warszawa, ul. Żurawia - ścisłe centrum
- Warszawa, ul. Królowej Marysieńki - Wilanów
- Tomaszów Maz.
Wszelkie pytania proszę kierować na maila: [zasłonięte]@o2.pl lub telefonicznie/sms 510[zasłonięte]141
Kup kolejną książkę, a za przesyłkę zapłacisz tylko raz.
Sprawdź inne książki z wysyłką gratis!
|