Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

A GUIDE PROJECT MANAGEMENT WYDANIE POLSKIE

05-07-2014, 13:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 170 zł     
Użytkownik studentka226
numer aukcji: 4375647198
Miejscowość Warszawa
Wyświetleń: 9   
Koniec: 05-07-2014 12:32:36

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

IV WYDANIE POLKSKIE Z 2009r. WARSZAWA PRZEDŁAD: PAWEŁ DĄBROWSKI OPRAWA: MIĘKKA STRON: 478 Czwarte wydanie PMBOK® Guide POWINIEN SIĘ ZNALEŹĆ W KAŻDEJ BIBLIOTECE PROFESJONALNEGO ZARZĄDCY, ponieważ stanowi odzwierciedlenie współpracy oraz wiedzy praktykujących kierowników projektu i przedstawia podstawy zarządzania projektami w sposób znajdujący zastosowanie w bardzo różnych przedsięwzięciach. Ten uznany na całym świecie standard daje kierownikom projektu elementarne narzędzia praktycznego zarządzania projektami pozwalające uzyskiwać wyniki oczekiwane przez organizacje. Spis treści: PRZEDMOWA DO WYDANIA CZWARTEGO CZĘŚĆ I - PODSTAWY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI ROZDZIAŁ 1 - WPROWADZENIE 1.1. Cel tej publikacji 1.2. Czym jest projekt? 1.3. Czym jest zarządzanie projektem? 1.4. Związki między zarządzaniem projektami, zarządzaniem programami i zarządzaniem portfelami 1.4.1. Zarządzanie portfelami 1.4.2. Zarządzanie programem 1.4.3. Projekty i planowanie strategiczne 1.4.4. Biuro zarządzania projektem (projektami) 1.5. Zarządzanie projektem i zarządzanie działalnością operacyjną 1.6. Rola kierownika projektu 1.7. Kanon wiedzy o zarządzaniu projektami 1.8. Czynniki środowiskowe prowadzonej działalności ROZDZIAŁ 2 - CYKL ŻYCIA PROJEKTU I ORGANIZACJA 2.1. Omówienie cyklu życia projektu 2.1.1. Właściwości cyklu życia projektu 2.1.2. Związki między cyklem życia produktu a cyklem życia projektu 2.1.3. Etapy (fazy) projektu 2.2. Porównanie projektów i działań operacyjnych 2.3. Interesariusze 2.4. Wpływy organizacyjne na zarządzanie projektami 2.4.1. Kultura i styl organizacyjny 2.4.2. Struktura organizacyjna 2.4.3. Aktywa procesów organizacyjnych CZĘŚĆ II - STANDARD ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI ROZDZIAŁ 3 - PROCESY ZARZĄDZANIA PROJEKTAMI 3.1. Typowe oddziaływania między procesami zarządzania projektami 3.2. Grupy procesów zarządzania projektami 3.3. Grupa procesów rozpoczęcia (inicjacji) 3.3.1. Opracowywanie karty projektu 3.3.2. Rozpoznawanie interesariuszy 3.4. Grupa procesów planowania 3.4.1. Opracowywanie planu zarządzania projektem 3.4.2. Zbieranie wymagań 3.4.3. Precyzowanie zakresu 3.4.4. Tworzenie struktury podziału pracy 3.4.5. Określanie działań 3.4.6. Określanie kolejności działań 3.4.7. Szacowanie zasobów działań 3.4.8. Szacowanie czasu trwania działań 3.4.9. Opracowywanie harmonogramu 3.4.10. Szacowanie kosztów 3.4.11. Określanie budżetu 3.4.12. Planowanie jakości 3.4.13. Opracowywanie planu zasobów ludzkich 3.4.14. Planowanie komunikacji 3.4.15. Planowanie zarządzania ryzykiem 3.4.16. Rozpoznawanie ryzyk 3.4.17. Przeprowadzanie jakościowej analizy ryzyk 3.4.18. Przeprowadzanie ilościowej analizy ryzyk 3.4.19. Planowanie reakcji na ryzyka 3.4.20. Planowanie zamówień 3.5. Grupa procesów realizacji 3.5.1. Kierowanie i zarządzanie realizacją projektu 3.5.2. Przeprowadzanie zapewniania jakości 3.5.3. Pozyskiwanie zespołu projektu 3.5.4. Kształtowanie zespołu projektu 3.5.5. Zarządzanie zespołem projektu 3.5.6. Dostarczanie informacji 3.5.7. Kształtowanie oczekiwań interesariuszy 3.5.8. Dokonywanie zamówień 3.6. Grupa procesów monitorowania i kontroli 3.6.1. Monitorowanie i kontrolowanie prac w projekcie 3.6.2. Przeprowadzanie zintegrowanej kontroli zmian 3.6.3. Weryfikacja zakresu 3.6.4. Kontrolowanie zakresu 3.6.5. Kontrolowanie harmonogramu 3.6.6. Kontrolowanie kosztów 3.6.7. Przeprowadzanie kontroli jakości 3.6.8. Przekazywanie raportów z wykonania 3.6.9. Monitorowanie i kontrolowanie ryzyk 3.6.10. Administrowanie zamówieniami 3.7. Grupa procesów zakończenia (zamknięcia) 3.7.1. Zamykanie projektu lub etapu 3.7.2. Zamykanie zamówień CZĘŚĆ III - OBSZARY WIEDZY O ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI Wprowadzenie Schematy przepływu danych ROZDZIAŁ 4 - ZARZĄDZANIE INTEGRACJA PROJEKTU 4.1. Opracowywanie karty projektu 4.1.1. Opracowywanie karty projektu: wkłady 4.1.2. Opracowywanie karty projektu: narzędzia i techniki 4.1.3. Opracowywanie karty projektu: rezultaty 4.2. Opracowywanie planu zarządzania projektem 4.2.1. Opracowywanie planu zarządzania projektem: wkłady 4.2.2. Opracowywanie planu zarządzania projektem: narzędzia i techniki.. 4.2.3. Opracowywanie planu zarządzania projektem: rezultaty 4.3. Kierowanie i zarządzanie realizacją projektu 4.3.1. Kierowanie i zarządzanie realizacją projektu: wkłady 4.3.2. Kierowanie i zarządzanie realizacją projektu: narzędzia i techniki 4.3.3. Kierowanie i zarządzanie realizacją projektu: rezultaty 4.4. Monitorowanie i kontrolowanie prac w projekcie 4.4.1. Monitorowanie i kontrolowanie prac w projekcie: wkłady 4.4.2. Monitorowanie i kontrolowanie prac w projekcie: narzędzia i techniki 4.4.3. Monitorowanie i kontrolowanie prac w projekcie: rezultaty 4.5. Przeprowadzanie zintegrowanej kontroli zmian 4.5.1. Przeprowadzanie zintegrowanej kontroli zmian: wkłady 4.5.2. Przeprowadzanie zintegrowanej kontroli zmian: narzędzia i techniki 4.5.3. Przeprowadzanie zintegrowanej kontroli zmian: rezultaty 4.6. Zamykanie projektu lub etapu 4.6.1. Zamykanie projektu lub etapu: wkłady 4.6.2. Zamykanie projektu lub etapu: narzędzia i techniki 4.6.3. Zamykanie projektu lub etapu: rezultaty ROZDZIAŁ 5 - ZARZĄDZANIE ZAKRESEM W PROJEKCIE 5.1. Zbieranie wymagań 5.1.1. Zbieranie wymagań: wkłady 5.1.2. Zbieranie wymagań: narzędzia i techniki 5.1.3. Zbieranie wymagań: rezultaty 5.2. Precyzowanie zakresu 5.2.1. Precyzowanie zakresu: wkłady 5.2.2. Precyzowanie zakresu: narzędzia i techniki 5.2.3. Precyzowanie zakresu: rezultaty 5.3. Tworzenie struktury podziału pracy 5.3.1. Tworzenie struktury podziału pracy: wkłady 5.3.2. Tworzenie struktury podziału pracy: narzędzia i techniki 5.3.3. Tworzenie struktury podziału pracy: rezultaty 5.4. Weryfikacja zakresu 5.4.1. Weryfikacja zakresu: wkłady 5.4.2. Weryfikacja zakresu: narzędzia i techniki 5.4.3. Weryfikacja zakresu: rezultaty 5.5. Kontrolowanie zakresu 5.5.1. Kontrolowanie zakresu: wkłady 5.5.2. Kontrolowanie zakresu: narzędzia i techniki 5.5.3. Kontrolowanie zakresu: rezultaty ROZDZIAŁ 6 - ZARZĄDZANIE CZASEM W PROJEKCIE 6.1. Określanie działań 6.1.1. Określanie działań: wkłady 6.1.2. Określanie działań: narzędzia i techniki 6.1.3. Określanie działań: rezultaty 6.2. Określanie kolejności działań 6.2.1. Określanie kolejności działań: wkłady 6.2.2. Określanie kolejności działań: narzędzia i techniki 6.2.3. Określanie kolejności działań: rezultaty 6.3. Szacowanie zasobów działań 6.3.1. Szacowanie zasobów działań: wkłady 6.3.2. Szacowanie zasobów działań: narzędzia i techniki 6.3.3. Szacowanie zasobów działań: rezultaty 6.4. Szacowanie czasu trwania działań 6.4.1. Szacowanie czasu trwania działań: wkłady 6.4.2. Szacowanie czasu trwania działań: narzędzia i techniki 6.4.3. Szacowanie czasu trwania działań: rezultaty 6.5. Opracowywanie harmonogramu 6.5.1. Opracowywanie harmonogramu: wkłady 6.5.2. Opracowywanie harmonogramu: narzędzia i techniki 6.5.3. Opracowywanie harmonogramu: rezultaty 6.6. Kontrolowanie harmonogramu 6.6.1. Kontrolowanie harmonogramu: wkłady 6.6.2. Kontrolowanie harmonogramu: narzędzia i techniki 6.6.3. Kontrolowanie harmonogramu: rezultaty ROZDZIAŁ 7 - ZARZĄDZANIE KOSZTAMI W PROJEKCIE 7.1. Szacowanie kosztów 7.1.1. Szacowanie kosztów: wkłady 7.1.2. Szacowanie kosztów: narzędzia i techniki 7.1.3. Szacowanie kosztów: rezultaty 7.2. Określanie budżetu 7.2.1. Określanie budżetu: wkłady 7.2.2. Określanie budżetu: narzędzia i techniki 7.2.3. Określanie budżetu: rezultaty 7.3. Kontrolowanie kosztów 7.3.1. Kontrolowanie kosztów: wkłady 7.3.2. Kontrolowanie kosztów: narzędzia i techniki 7.3.3. Kontrolowanie kosztów: rezultaty ROZDZIAŁ 8 - ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ W PROJEKCIE 8.1. Planowanie jakości 8.1.1. Planowanie jakości: wkłady 8.1.2. Planowanie jakości: narzędzia i techniki 8.1.3. Planowanie jakości: rezultaty 8.2. Przeprowadzanie zapewniania jakości 8.2.1. Przeprowadzanie zapewniania jakości: wkłady 8.2.2. Przeprowadzanie zapewniania jakości: narzędzia i techniki 8.2.3. Przeprowadzanie zapewniania jakości: rezultaty 8.3. Przeprowadzanie kontroli jakości 8.3.1. Przeprowadzanie kontroli jakości: wkłady 8.3.2. Przeprowadzanie kontroli jakości: narzędzia i techniki 8.3.3. Przeprowadzanie kontroli jakości: rezultaty ROZDZIAŁ 9 - ZARZĄDZANIE ZASOBAMI LUDZKIMI W PROJEKCIE 9.1. Opracowywanie planu zasobów ludzkich 9.1.1. Opracowywanie planu zasobów ludzkich: wkłady 9.1.2. Opracowywanie planu zasobów ludzkich: narzędzia i techniki. 9.1.3. Opracowywanie planu zasobów ludzkich: rezultaty 9.2. Pozyskiwanie zespołu projektu 9.2.1. Pozyskiwanie zespołu projektu: wkłady 9.2.2. Pozyskiwanie zespołu projektu: narzędzia i techniki 9.2.3. Pozyskiwanie zespołu projektu: rezultaty 9.3. Kształtowanie zespołu projektu 9.3.1. Kształtowanie zespołu projektu: wkłady 9.3.2. Kształtowanie zespołu projektu: narzędzia i techniki 9.3.3. Kształtowanie zespołu projektu: rezultaty 9.4. Zarządzanie zespołem projektu 9.4.1. Zarządzanie zespołem projektu: wkłady 9.4.2. Zarządzanie zespołem projektu: narzędzia i techniki 9.4.3. Zarządzanie zespołem projektu: rezultaty ROZDZIAŁ 10 - ZARZĄDZANIE KOMUNIKACJA W PROJEKCIE 10.1. Rozpoznawanie interesariuszy 10.1.1. Rozpoznawanie interesariuszy: wkłady 10.1.2. Rozpoznawanie interesariuszy: narzędzia i techniki 10.1.3. Rozpoznawanie interesariuszy: rezultaty 10.2. Planowanie komunikacji 10.2.1. Planowanie komunikacji: wkłady 10.2.2. Planowanie komunikacji: narzędzia i techniki 10.2.3. Planowanie komunikacji: rezultaty 10.3. Dostarczanie informacji 10.3.1. Dostarczanie informacji: wkłady 10.3.2. Dostarczanie informacji: narzędzia i techniki 10.3.3. Dostarczanie informacji: rezultaty 10.4. Kształtowanie oczekiwań interesariuszy 10.4.1. Kształtowanie oczekiwań interesariuszy: wkłady 10.4.2. Kształtowanie oczekiwań interesariuszy: narzędzia i techniki. 10.4.3. Kształtowanie oczekiwań interesariuszy: rezultaty 10.5. Przekazywanie raportów z wykonania 10.5.1. Przekazywanie raportów z wykonania: wkłady 10.5.2. Przekazywanie raportów z wykonania: narzędzia i techniki 10.5.3. Przekazywanie raportów z wykonania: rezultaty ROZDZIAŁ 11 -ZARZĄDZANIE RYZYKIEM W PROJEKCIE 11.1. Planowanie zarządzania ryzykiem 11.1.1. Planowanie zarządzania ryzykiem: wkłady 11.1.2. Planowanie zarządzania ryzykiem: narzędzia i techniki 11.1.3. Planowanie zarządzania ryzykiem: rezultaty 11.2. Rozpoznawanie ryzyk 11.2.1. Rozpoznawanie ryzyk: wkłady 11.2.2. Rozpoznawanie ryzyk: narzędzia i techniki 11.2.3. Rozpoznawanie ryzyk: rezultaty 11.3. Przeprowadzanie jakościowej analizy ryzyk 11.3.1. Przeprowadzanie jakościowej analizy ryzyk: wkłady 11.3.2. Przeprowadzanie jakościowej analizy ryzyk: narzędzia i technik 11.3.3. Przeprowadzanie jakościowej analizy ryzyk: rezultaty 11.4. Przeprowadzanie ilościowej analizy ryzyk 11.4.1. Przeprowadzanie ilościowej analizy ryzyk: wkłady 11.4.2. Przeprowadzanie ilościowej analizy ryzyk: narzędzia i techniki. 11.4.3. Przeprowadzanie ilościowej analizy ryzyk: rezultaty 11.5. Planowanie reakcji na ryzyka 11.5.1. Planowanie reakcji na ryzyka: wkłady 11.5.2. Planowanie reakcji na ryzyka: narzędzia i techniki 11.5.3. Planowanie reakcji na ryzyka: rezultaty 11.6. Monitorowanie i kontrolowanie ryzyk 11.6.1. Monitorowanie i kontrolowanie ryzyk: wkłady 11.6.2. Monitorowanie i kontrolowanie ryzyk: narzędzia i techniki 11.6.3. Monitorowanie i kontrolowanie ryzyk: rezultaty ROZDZIAŁ 12 - ZARZĄDZANIE ZAMÓWIENIAMI W PROJEKCIE 12.1. Planowanie zamówień 12.1.1. Planowanie zamówień: wkłady 12.1.2. Planowanie zamówień: narzędzia i techniki 12.1.3. Planowanie zamówień: rezultaty 12.2. Dokonywanie zamówień 12.2.1. Dokonywanie zamówień: wkłady 12.2.2. Dokonywanie zamówień: narzędzia i techniki 12.2.3. Dokonywanie zamówień: rezultaty 12.3. Administrowanie zamówieniami 12.3.1. Administrowanie zamówieniami: wkłady 12.3.2. Administrowanie zamówieniami: narzędzia i techniki 12.3.3. Administrowanie zamówieniami: rezultaty 12.4. Zamykanie zamówień 12.4.1. Zamykanie zamówień: wkłady 12.4.2. Zamykanie zamówień: narzędzia i techniki 12.4.3. Zamykanie zamówień: rezultaty ŹRÓDŁA CZĘŚĆ IV- DODATKI I GLOSARIUSZ DODATEK A - ZMIANY W CZWARTYM WYDANIU A.1. Spójności przejrzystość A.1.1. Spójność A.1.2. Przejrzystość A.2. Zmiany procesów A.3. Rozdział 4 - zmiany w zarządzaniu integracją projektu A.4. Rozdział 5 - zmiany w zarządzaniu zakresem w projekcie A.5. Rozdział 6 - zmiany w zarządzaniu czasem w projekcie A.6. Rozdział 7 - zmiany w zarządzaniu kosztami w projekcie A.7. Rozdział 8 - zmiany w zarządzaniu jakością w projekcie A.8. Rozdział 9 - zmiany w zarządzaniu zasobami ludzkimi w projekcie A.9. Rozdział 10 - zmiany w zarządzaniu komunikacją w projekcie A.10. Rozdział 11 - zmiany w zarządzaniu ryzykiem w projekcie A.11. Rozdział 12 - zmiany w zarządzaniu zamówieniami w projekcie A.12. Dodatki A.13. Glosariusz DODATEK B - EWOLUCJA PUBLIKACJI PMI A GUIDE TO THE PROJECT MANAGEMENT BODY OF KNOWLEDGE B.1. Początkowy etap rozwoju B.2. Aktualizacje z lat 1986-87 B.3. Aktualizacja z roku 1996 Komitet Standardów (Standards Committee) Współautorzy Recenzenci Zespól produkcyjny B.4. Aktualizacja z roku 2000 Członkowska grupa doradcza do spraw programu standaryzacji zarządzania projektami PMI (PMI Project Management Standards Program Wlember Advisory Group) Zespół projektu aktualizacji PMBOKR Guide Współautorzy Recenzenci Współautorzy poprzednich dokumentów Zespół produkcyjny B.5. Aktualizacja w ramach trzeciego wydania Zmiany strukturalne Zmiany nazw procesów Eliminacja podziału na procesy główne i uzupełniające Styl tekstu Zmiany w rozdziale pierwszym - Wprowadzenie Zmiany w rozdziale drugim - Cykl życia projektu i organizacja Zmiany w rozdziale trzecim - Procesy zarządzania projektami393 w przedsięwzięciu Zmiany w rozdziale czwartym - Zarządzanie integracją projektu Zmiany w rozdziale piątym - Zarządzanie zakresem projektu Zmiany w rozdziale szóstym - Zarządzanie czasem w projekcie Zmiany w rozdziale siódmym - Zarządzanie kosztami projektu Zmiany w rozdziale ósmym - Zarządzanie jakością w projekcie Zmiany w rozdziale dziewiątym - Zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie Zmiany w rozdziale dziesiątym - Zarządzanie komunikacją w projekcie... Zmiany w rozdziale jedenastym - Zarządzanie ryzykiem w projekcie Zmiany w rozdziale dwunastym - Zarządzanie zamówieniami w projekcie. Glosariusz Zespół kierujący projektem aktualizacji PMBOKR Guide, wydanie 2004 (PMBOKR Guide 2004 Update Project Leadership Team) Główny zespół projektu aktualizacji PMBOKR Guide, wydanie 2004 Podzespoły projektu aktualizacji PMBOKR Guide, wydanie 2004 Ważni współautorzy Członkowie zespołu projektu aktualizacji PMBOKR Guide, wydanie 2004 Recenzenci i współautorzy ostatecznej ankietyzowanej wersji roboczej Członkowska grupa doradcza do spraw programu standaryzacji zarządzania projektami PMI (PMI Project Management Standards Program Member Advisory Group) Zespół produkcyjny DODATEK C - WSPÓŁAUTORZY I RECENZENCI CZWARTEGO WYDANIA PMBOKR GUIDE C.1. Główny zespół projektu czwartego wydania PMBOKR Guide C.2. Podzespoły projektu aktualizacji PMBOKR Guide 2004 C.3. Ważni współautorzy C.4. Członkowie zespołu operacyjnego czwartego wydania PMBOKR Guide C.5. Współautorzy treści czwartego wydania PMBOKR Guide C.6. Recenzenci treści czwartego wydania PMBOKR Guide C.7. Członkowie zespołu projektu czwartego wydania PMBOKR Guide C.8. Recenzenci i współautorzy ostatecznej ankietyzowanej wersji roboczej C.9. Członkowska grupa doradcza do spraw programu standaryzacji zarządzania projektami PMIR (PMIR Standards Member Advisory Group - MAG) C.10. Zespół produkcyjny DODATEK D - ROZSZERZENIA DLA OBSZARÓW ZASTOSOWAŃ D.1. Potrzeba rozszerzeń dla obszarów zastosowań D.2. Kryteria opracowywania rozszerzeń dla obszarów zastosowań D.3. Publikacja oraz format rozszerzeń dla obszarów zastosowań D.4. Proces opracowywania i bieżącej aktualizacji rozszerzeń dla obszarów zastosowań DODATEK E - DODATKOWE ŹRÓDŁA INFORMACJI O ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI E.1. Organizacje zawodowe i techniczne E.2. Wydawnictwa komercyjne E.3. Dostawcy wyrobów i usług E.4. Instytucje edukacyjne DODATEK F - PODSUMOWANIE OBSZARÓW WIEDZY W ZARZĄDZANIU PROJEKTAMI F.1. Zarządzanie integracją projektu F.2. Zarządzanie zakresem w projekcie F.3. Zarządzanie czasem w projekcie F.4. Zarządzanie kosztami w projekcie F.5. Zarządzanie jakością w projekcie F.6. Zarządzanie zasobami ludzkimi w projekcie F.7. Zarządzanie komunikacją w projekcie F.8. Zarządzanie ryzykiem w projekcie F.9. Zarządzanie zamówieniami w projekcie DODATEK G - UMIEJĘTNOŚCI INTERPERSONALNE G.1. Przywództwo G.2. Integrowanie zespołu G.3. Motywowanie G.4. Komunikacja G.5. Wywieranie wpływu G.6. Podejmowanie decyzji G.7. Świadomość polityczna i kulturowa G.8. Negocjowanie G.9. Źródła GLOSARIUSZ 1. Zawartość glosariusza 2. Często stosowane skróty 3. Definicje