Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

A Generative Theory of Relevance (The Information

29-01-2014, 19:51
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 575.81 zł     
Użytkownik marek77_2007
numer aukcji: 3826808927
Miejscowość Londyn
Wyświetleń: 2   
Koniec: 23-01-2014, 16:53

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

-architecture & design

-art

-arts & crafts

-biography & memories

-business , finance & law

-children & youth

-combat sports & self-defence 

-computing & internet

-crime , thrillers & mystery

-earth & space

-fiction

-fashion & style

-food & drink

-games 

-graphic novels

-health & beauty

-history &

archeology

-horror

-home & garden

-learning foreign languages

-lego

-medicine & psychology

-mind, body & spirit

-music

-personal development

-photography

-science

-science fiction , fantasy

-society, politics & philosophy

-sport

-tattoos & body

- technology

-transport

-travel &holiday guides-

-tv,cinema,theatre & drama

-veterinary

-other books

CALENDARS & OTHERS

MOLESKINE

kontakt

Telefon: 606[zasłonięte]623

+440[zasłonięte][zasłonięte]84304
lub

[zasłonięte]@hotmail.com

regulamin aukcji na stronie

„o mnie”

rachunek bankowy (ING)

691[zasłonięte]108310[zasłonięte]02317[zasłonięte]805

MOJE KOMENTARZE

INNE MOJE AUKCJE

DODAJ MNIE DO ULUBIONYCH

STRONA "O MNIE"

.

.

KOSZTY DOSTAWY

e-przesyłka

4,90zł

Przesyłka biznesowa (przedpłata) - 8zł

Przesyłka biznesowa (pobranie) - 12 zł

Kurier (przedpłata)-12,90zł 

Kurier (pobranie)-16,90zł

przesyłka biznesowa-

dostarczana w ciągu 1-2dni roboczych przez kuriera Poczty Polskiej lub listonosza

Koszt dostawy jest zawsze stały,bez względu na ilość książek w przesyłce.

Na życzenie wystawiamy fakturę Vat

A Generative Theory of Relevance (The Information Retrieval Series)




    Autor: Victor Lavrenko
    Wydawnictwo: Springer; 2009 edition
    Data wydania: 25 Nov 2008
    Ilość stron: 197
    Wymiary książki: 1.6 x 15.8 x 23.8 cm
    Rodzaj okładki: Hardcover
    ISBN-13: 978-[zasłonięte][zasłonięte]08936
978-[zasłonięte][zasłonięte]08936A

A modern information retrieval system must have the capability to find, organize and present very different manifestations of information – such as text, pictures, videos or database records – any of which may be of relevance to the user. However, the concept of relevance, while seemingly intuitive, is actually hard to define, and it's even harder to model in a formal way.

Lavrenko does not attempt to bring forth a new definition of relevance, nor provide arguments as to why any particular definition might be theoretically superior or more complete. Instead, he takes a widely accepted, albeit somewhat conservative definition, makes several assumptions, and from them develops a new probabilistic model that explicitly captures that notion of relevance. With this book, he makes two major contributions to the field of information retrieval: first, a new way to look at topical relevance, complementing the two dominant models, i.e., the classical probabilistic model and the language modeling approach, and which explicitly combines documents, queries, and relevance in a single formalism; second, a new method for modeling exchangeable sequences of discrete random variables which does not make any structural assumptions about the data and which can also handle rare events.

Thus his book is of major interest to researchers and graduate students in information retrieval who specialize in relevance modeling, ranking algorithms, and language modeling.

WSZYSTKIE SPRZEDAWANE PRZEDMIOTY SĄ NOWE,WYDANE W JĘZYKU ANGIELSKIM KAŻDORAZOWO WYSYŁANE PRZESYŁKĄ UBEZPIECZONĄ.

WYSYŁKA Z POLSKI MA MIEJSCE NAJCZĘCIEJ W CIĄGU 5-7 DNI ROBOCZYCH