Mam do sprzedania unikalny zestaw 59 kart dla domu Targaryen i neutralnych do gry A Game of Thrones CCG z dodatków z lat 2[zasłonięte]004-20.
Karty są kompatybilne z obecną edycją A Game of Thrones LCG i mogą być używane w taliach z nowymi kartami.
Karty są w bardzo dobrym stanie: mint / n. mint
Spis kart:
Poniżej przedstawiam opis gry z blogu:
Nie ukrywam, że A Game of Thrones LCG (w skrócie AGoT) to moja ulubiona gra karciana. Świetnie się sprawdza w pojedynkach 1 na 1 jak i grze wieloosobowej. Gra wywodzi się z AGoT CCG i jest kompatybilna z poprzednim wydaniem.
Gracze wcielają się w jeden z 6 rodów rywalizujących o władzę nad Westeros. Każdy z nich ma swoje specjalne taktyki oraz mocne i słabe strony odzwierciedlające ich sposób działania znany z kart książki: Stark - silni walce militarnej zarówno w obronie i ataku. Intryga nie jest mocną stroną Lannister - główną bronią jest intryga i manipulacje kartami. Najlepsi w pozyskiwaniu pieniędzyBaratheon - zdecydowanie bezkonkurencyjni w zbieraniu władzy. Dużo rycerstwa Greyjoy - specjalizuje się w militarnych, niebronionych atakach. Łatwo niszczą lokacje Targaryen - najlepsi w eliminowaniu wrogich postaci oraz manipulowaniu dodatkami. Mają smoki! Martell - potrafią swoją porażkę obrócić przeciw zwycięzcy. Specjalizują się w truciznach i intrygachDodatkowo w grze jest dużo kart neutralnych reprezentujących Nocną Straż, Dzikich, Królewską Straż i wiele innych.
Talie kart dla domów: Stark, Lannister, Baratheon i Targaryen znajdują się w core set, natomiast dla rodów Greyjoy i Martell pojawiają się w dodatkach specjalnych.
Celem gry jest jak najszybsze zebranie 15 punktów władzy, przy czym liczy się suma punktów w puli domu jak i władza zebrana przez postacie. Karty z których budowana jest naszą talia to:
Każdy z graczy oprócz talii głównej posiada dodatkowo specjalną talie fabuły (plots), składającą się z 7 kart, z których wybiera jedną na starcie każdej tury w Fazie Fabuły (Plot Phase). Karta fabuły w znaczący sposób wpływa na rozrywkę w danej turze, gdyż oprócz samego tekstu znajdują się na niej 3 istotne wartości: dostępna ilość złota (odpowiednie lokacje generują dodatkowe złoto), inicjatywa pozwalającą ustalić kolejność i specjalna wartość określająca siłę naszych działań. Po użyciu wszystkich kart fabuły tworzą one ponownie talie i można je zagrywać od nowa.
Tura składa się z etapów, w których gracze wykonują swoje akcje w kolejności ustalonej po zagraniu kart fabuły czyli pierwszy gracz najpierw zagrywa karty w Fazie Rekrutacji (Marshalling Phase) i pierwszy przeprowadza swoje ataki w Fazie Wyzwań (Challenges Phase). Podczas Fazy Wyzwań każdy z graczy może zadeklarować do 3 różnych ataków swoimi nieużytymi jednostkami w dowolnej kolejności:
Każdy z tych ataków może być przeprowadzony przez gracza tylko raz na turę, a jego efekt liczy się tylko w przypadku porażki obrońcy - porażka atakującego jest bezkarna. Liczbę utraconych jednostek, kart i punktów władzy określa karta fabuły zagrana na początku tury (najczęściej będzie to 1, rzadziej 2 lub więcej). Jednostka oddelegowana do wyzwania (atakująca i broniąca) jest zaznaczana jako użyta. Dodatkowe punkty władzy możemy zyskać gdy nasze ataki nie są bronione (Unopposed Challenge) lub w Fazie Dominacji (Dominance Phase), gdzie liczy się siła nieużytych jednostek.
Jak pisałam wcześniej istotnym aspektem gry jest tryb wieloosobowy, na którego potrzeby jest przygotowana specjalna plansza, figurki i karty dzięki którym możemy na początku każdej tury wybrać swoją funkcję wraz z przypisaną do niej zdolnością, wrogami i sojusznikami.
Gra jest dostępna jedynie po angielsku, co może niektórych zniechęcać, ale gorąco ją polecam. Jest oparta na bestsellerowej sadze fantasy i ma niesamowity klimat: żywcem przeniesiony z książek George'a R.R. Martina „Pieśń Lodu i Ognia” lub ostatnio wyprodukowanego przez HBO serialu. Ciężko znaleźć grę karcianą tak wiernie oddającą atmosferę podboju, walki, intryg, zdrad i jednocześnie tak niesamowicie grywalną.