Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

A DICTIONARY OF MARKETING Charles Doyle

25-10-2014, 1:04
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 97.65 zł     
Użytkownik bookstreet
numer aukcji: 4640044581
Miejscowość Kalisz
Wyświetleń: 6   
Koniec: 25-10-2014 00:46:44

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Kondycja: bez śladów używania
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37030, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95902, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73548, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62117, 978<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30627, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>37030, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>95902, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>73548, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>62117, 978-<span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span><span class=hidden_cl>[zasłonięte]</span>30627

 
 
 
 
TEL: 607-[zasłonięte]-671
GG: [zasłonięte]16851
EMAIL: [zasłonięte]@bookstreet.pl

 

Kupując kilka książek za wysyłkę płacisz tylko raz! 

Do realizacji zamówienia przystępujemy po otrzymaniu zapłaty za towar lub wybraniu opcji przesyłki za pobraniem. Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych, nie ma możliwości szybszej realizacji.
Wystawiamy faktury VAT.

 

Paczkomaty InPost

 
 

A Dictionary of Marketing (Oxford Paperback Reference)

A DICTIONARY OF MARKETING Charles Doyle

 

 

PRODUCT DETAILS:
Author: Charles Doyle
Language: English
Publisher: OUP Oxford
Publication Date: 24 Mar 2011
Dimensions: 13 x 2.6 x 19.5 cm
Format: Paperback
Pages: 448
Condition: NEW
Product_ID: A19959A230

 

 

A Dictionary of Marketing is an accessible and wide-ranging A-Z, providing over 2,600 entries on topics spanning terms for traditional marketing techniques (from strategy, positioning, segmentation, and branding, to all aspects of marketing planning, research, and analysis), as well as leading marketing theories and concepts. Both classic and modern marketing techniques are covered. Entries reflect modern changes in marketing practice, including the use of digital and multi media, the impact of the world wide web on advertising, and the increased influence of social media, search engine optimization, and global marketing. Also included is a time line of the development of marketing as a discipline and the key events that impacted the development, as well as over 100 relevant web links, accessed and updated via a companion website. In addition, the main appendix provides greater depth on the subject, including advertising and brand case studies with a strong international focus. These are arranged thematically, e.g. automobile industry, food and drink, luxury goods, and focus on iconic brands, marketing campaigns, and slogans of the 20th century that have permeated our collective consciousness, exploring how the ideas defined in the main text of the book have been utilised successfully in practice across the globe.This dictionary is an indispensable resource for students of marketing and related disciplines, as well as a practical guide for professional practitioners.

 

 

 

Książki wysyłamy w ciągu 5-7 dni roboczych.

 

 

 A DICTIONARY OF ACCOUNTING (OXFORD) Law, Owen

 A DICTIONARY OF MEDIA AND COMMUNICATION Chandler

 A DICTIONARY OF MECHANICAL ENGINEERING Atkins

 A DICTIONARY OF ECONOMICS Black, Hashimzade

 A DICTIONARY OF BUSINESS AND MANAGEMENT Law

 ACCOUNTING FOR MANAGERS Paul Collier