Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

A.Axelrod: Winston Churchill. Lider OD WYDAWCY

12-07-2012, 18:54
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 49.90 zł     
Użytkownik Explanator
numer aukcji: 2443923896
Miejscowość Poznań
Wyświetleń: 11   
Koniec: 04-07-2012 09:30:38

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda z obwolutą
Rok wydania (xxxx): 2011
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Alan Axelrod

Winston Churchill. Lider
25 lekcji dla odważnych przywódców biznesu

Przekład: Oliwia Gruszewska

Tytuł oryg.: Winston Churchill, CEO. 25 Lessons for Bold Business Leaders
Wydawca oryg.: Sterling Publishing
Ilość stron: 256
Oprawa: twarda, obwoluta
ISBN: 978-83-[zasłonięte]916-9-7

Winston Churchill miał rzadką umiejętność uczenia się na własnych błędach i przekuwania ich w sukces. A najrzadszą ze wszystkich cech była jego zdolność inspirowania innych ludzi, między innymi poprzez określanie swoich celów słowami, które nie tylko przekonywały umysł, ale również poruszały serce. Bystry w ocenie ryzyka, nie tracący zimnej krwi w kryzysowych sytuacjach, Churchill był liderem najwyższej rangi.

Jednak czy osoba zarządzająca przedsiębiorstwem, obojętnie - dużym, czy małym, może wyciągnąć lekcję z przykładu Winstona Churchilla? Alan Axelrod, popularny autor książek biznesowych, przekonująco dowodzi, że lider pozostaje liderem, czymkolwiek by nie zarządzał.

Z suchych faktów historycznych Axelrod wydobywa dwadzieścia pięć aspektów Churchillowskiego stylu zarządzania, dzięki któremu wyróżniał się jako przywódca, strateg, taktyk, orator, menedżer i wiele więcej. Każdy, kto ma ambicje przywódcze, wiele wyniesie z tych lekcji.

Alan Axelrod jest autorem ponad sześćdziesięciu popularnych książek biznesowych i historycznych, łącznie z serią Profiles In, Real History, Risk i bestsellerami „BusinessWeek” - Patton jako Przywódca i Elżbieta I, CEO. Jest konsultantem kreatywnym i osobowością telewizyjną w cyklach dokumentalnych, między innymi na kanałach A & E i Discovery Channel, występował również w MSNBC, CNN, CNBC, Fox i licznych programach radiowych łącznie z NPR. Jego sylwetka i prace były przedstawiane na łamach magazynów „BusinessWeek”, „Fortune”, „Men’s Health”, „Cosmopolitan” oraz dzienników - „Atlanta Journal-Constitution” i „USA Today”.

Informacje księgarskie:

  • Książka biograficzna i biznesowa
  • Otwiera serię wydawniczą
  • Autor jest twórcą znanych bestsellerowych pozycji biznesowych i historycznych
  • Napisana lekkim, nowoczesnym stylem
  • Elegancka, wydana starannie i z dużą dbałością o detale

Spis treści:

1. Zawsze smakuj się dreszcz emocji
2. Kieruj się realiami
3. Określ swoje przeznaczenie
4. Ucz się na błędach
5. Zrób co masz zrobić
6. Dopilnuj osobiście
7. Bądź sprawiedliwy
8. Wyznacz granicę
9. Nigdy nie wkładaj cudzego kapelusza
10. Szczerość jest twoja siłą
11. Kieruj się własnym kompasem
12. Nie wchodź w układy z tyranem
13. Akceptuj niepewność
14. Zaoferuj zaszczyt poświęcenia się
15. Zrób dobry użytek z przeciwności losu
16. Daj odprawę groźbom
17. Wyciągnij jak najwięcej z upadku na dno
18. Ćwicz umiejętność używania sumienia
19. Staw im opór
20. Trudności traktuj jak okazje
21. Zapewnij punkt widzenia, stwórz priorytety
22. Bądź nieugięty
23. Dobierz sobie dobrych partnerów
24. Dostosuj się do czasu i miejsca
25. Wygraj

Książka znakomicie sprawdzi się także jako upominek biznesowy. Elegancka forma i uniwersalna treść sprawiają, że "Winston Churchill. Lider" jest niebanalnym prezentem wspierającym wizerunek przedsiębiorstwa.



A.Axelrod: Winston Churchill. Lider    OD WYDAWCY