|
|
|
|
|
Wpłata na konto: 02 1140 [zasłonięte] 2 [zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 678255 Dane do wpłaty:Sklep Weeboo Adrian Palczewski Unii Europejskiej 10 32-600 Oświęcim Tytulem: nick_z_allegro W tytule przelew proszę w żadnym wypadku nie zamieszczać:* tytułów wylicytowanych książek * numerów aukcji * dodatkowych informacji To wszystko utrudnia nam zidentyfikowanie transakcji, co może spowodować opóźnienia w dostawie. Aby wpłata znalazła się na naszym koncie od razu prosimy dokonywać płatności PŁACĘ Z ALLEGRO !
|
|
Z cennikiem dostawy mogą się Państwo zapoznać w ramce "Cennik dostawy". Opłata pobierana jest bez względu na wagę i format książki, a każdy dodatkowy egzemplarz książki w paczce to dodatkowa opłata 1,5zł.
Wysyłka zagraniczna do krajów Unii Europejskiej, Wielkiej Brytanii a także norwegii- 27zł ekonomiczna, 35zł priorytetowa.
Wysyłki realizowane są maksymalnie w ciągu 36 godzin od zaksięgowania wpłaty na koncie, a w większości przypadków tego samego dnia!
Decydując się na wysyłkę listem zwykłym (najtańsza opcja dostawy), nie bierzemy odpowiedzialności za ew. problemy z dostawą zamówienia przez listonosza!
Transport odbywa sie za pośrednictwem firmy kurierskiej UPS lub Poczty Polskiej (w zależności od wybranej formy dostawy).
|
|
A9/A10 TANK POWER VOL. CI 347
JACEK SOLARZ, JANUSZ LEDWOCH
Oprawa: miękka Format: 210x 295 mm Rok wydania: 12.01.2012 Liczba stron: 74
UWAGA! Książka wystawiona w przedsprzedaży. Towar wysyłamy po otrzymaniu go na magazyn. Za ewentualne opóźnienia nie odpowiadamy!
Niniejsze opracowanie przestawia historię powstania, opis konstrukcji oraz zastosowanie bojowe czołgów szybkich (cruiser tanks) Mk I (A9) i Mk II/IIA (A10 Mk II/IIA). Pojazdy te pojawiły się w armii brytyjskiej, jako narzędzia realizacji przyjętej wówczas doktryny militarnej będącej zbiorem zasad i prawideł dotyczących użycia czołgów na polu walki. A9 i A10 wpisywały się w nowatorską część owej doktryny, wyznaczającej jednostkom pancernym zadani prowadzenia samodzielnych działań na skrzydłach i tyłach przeciwnika, w celu sparaliżowania centrów dowodzenia i zakłócenia logistyki potencjalnego nieprzyjaciela. W zadaniach tych liczyć się miały przede wszystkim szybkość, zwrotność, a więc cechy, które miały być podstawowymi atutami A9/A10. W praktyce okazało się jednak, że czołgi te były dość powolne i słabo opancerzone (szczególnie A9). Rozwiązania sprawdzone w A9/A10 posłużyły do skonstruowania czołgu piechoty Mk III „Valentine”.
|
|
|