Sprzedam piękne perfekcyjne technicznie i wizualnie AUDI A6 sprowadzone w sierpniu 2013 roku ze Szwajcarii Powód sprzedaży jest trochę dziwny, ale w związku z tym, że jest to moje trzecie Audi A6 ale pierwsze które nie jest Quattro to psychicznie nie mogę się przestawić na to, że napędza tylko jedną oś ;-)) Mimo tego, że jest to najlepiej utrzymane A6 z tych które miałem (ono jest jak nowe) to jednak wolę, zeby paliło te 1,5 litra na 100 więcej ale musi ciągnąć na wszystkie koła bez wyjątku ;-)) Tyle wynurzeń teraz fakty: -Rocznik 2000 -stan licznika 174 tys (jak na mój stan wiedzy i auta to oryginalny !!!!) -wnętrze skórzane tzw bananowy kolor -tempomat -ABS -ASR -Klimatronic -siedzenia tylne z podstawka dla dzieci w razie potrzeby (tzw kinder box) -f elgi aluminiowe -komfort jazdy i bezpieczeństwo bezcenne ;-) Kto jeździł to wie ;-) Ogólnie samochód jest jak nowy, żadnych luzów, stuków, dziwnych dźwięków. Silnik zakurzony, żadnych wycieków itp. Sam sie zastanawiałem jak to w Szwajcarii robią, ze samoch ód który jednak ma swoje lata jest jak nowy. Chyba po prostu inna kasa idzie na jego utrzymanie ;-)) Wiem. Silnik 2,5 TDI który nie ma zbyt dobrej sławy, ale szczerze mówiąc nie wiem skąd ten mit. Moimi poprzednimi Audi dojeżdżałem do 500 tys km i tylko raz w jednym zmieniałem pompę wtryskową i dwa razy ( w obydwu) oddałem turbinę do regeneracji ...tyle, ze... samochody sa serwisowane albo w Audi albo w dobrych warsztatach, olej który jest do nich przeznaczony jest wymieniany w terminie (większość uszkodzeń i wytarć wałków rozrządu spowodowane jest niewłaściwym lub za późno wymienianym olejem który w związku z tym ,ze nie napełnia właściwie kompensatorów luzów zaworowych niszczy wałki -ot cała tajemnica) W związku z tym, że samochód był przygotowywany dla siebie ma wymieniony rozrząd wraz z pompa wody, wszystkie paski klinowe, przeglądnięty alternator (wymiana łożysk + regulatora - kto miał A6 wie dlaczego ;-))tarcze hamulcowe z przodu, wszystkie klocki hamulcowe, jest zrobiony serwis klimatyzacji oraz wymien ione 2,5 tys temu oleje + filtry wraz z olejem w skrzyni biegów ( w serwisie nie byli w stanie odnaleźć ostatniej wymiany w skrzyni - być może była robiona poza serwisem - "dla spokojności" -wymieniony) Przy okazji skrzynia Tiptronic a nie awaryjna multitronic. Oczywiście na wszystko mogę udostępnić faktury wraz z historią serwisową Cena jest wysoka. Wiem. Ale ten konkretny egzemplarz ma swoją wartość. Można oczywiście taki samochód kupić za 12 tys z przebiegiem 500 tys z licznikiem cofniętym na 200 oczywiś cie, lub po "drobnej kolizji" i dołożyć na dzień dobry 7-8 tys jak kto woli. Tutaj samochód jest kompletnie do jazdy. W związku z tym , że w związku z moją pracą potrzebuje niezawodny samochód do wyjazdow za granicę samochód jest po kompletnym przeglądzie i wymianie wszelkich eksploatacyjnych częsi "na zapas" aby przez kolejne 100 tys km nie było przykrych niespodzianek.
DLA MIŁOŚNIKA MARKI PRZEWIDZIAŁEM RABAT LUB GRATISY ;-))
Więcej informacji 601 [zasłonięte] 87 85
|