Witam,
Do sprzedania mam swoje prywatne auto - w ciągłym użytkowaniu
Auto bardzo zadbane, bogato wyposażone, wszystkie części ekspoatacyjne wymieniane w terminie lub przed.
Dwa różne serwisy stwierdziły jednogłośnie że silnik chodzi jakby miał 200kkm mniej przebiegu ;)
Poza tym taki przebieg na V6 nie robi wrażenia ;)
Auto zaskakująco ładnie brzmi jak na diesla ;)
Bardzo fajna kultura pracy, praktycznie nie czuć pracy silnika.
- Wymieniony rozrząd 5 000km temu (10 000km przed planowaną wymianą) - na oryginalnych częsciach - FV na 4700zł do wglądu !
- 21.01.2015 wymienione oleje i filtry - FV na 500pln
- Niedawno wymieniona pompa wspomagania + przepływomierz (również FV do wglądu)
- Klima serwisowana i nabijana co roku (a nie jak u innych - jak przestanie "chłodzić")
- Przegląd ważny do 20.12.2015
- Bezwypadkowe - historia po nr VIN w ASO
Komplet felg zimowych 16" z oponami (na 2 sezony max)
Za dopłatą 3000zł komplet felg 18" (do wybory oryginał z Audi TT lub inne DOTZ) wraz z nowymi oponami Dunlop SP Sport MAX RT 225/40/18 (1000 km przebiegu).
W cenie auta mogę oddać seryjne zawieszenie 1BA - komfort (sprężyny + amory)
Informacje podstawowe:
- przebieg 385 000 km - ORYGINALNY ! - masz pewność że auto ma dokładnie tyle, a nie 140 000km przekręcone niewiadomą ilość razy
- oleje (motul x-cess 8100) i filtry (man+knecht - wszystkie!) wymieniane co 10 000km
- żadnych problemów mechanicznych, nie ubywa ani grama oleju między wymianami, żadnych stuków w zawieszeniu.
- turbo chodzi idealnie, nie gwizda, nie szumi itp.
- wymieniona przednia szyba z polisy AC (kamień spod TIRa :( )
Wyposażenie:
- silnik 2,5l V6 o oznaczeniu BDH (poprawiony problem w wycierającymi się wałkami rozrządu)
- napęd 4x4 quattro
- klimatyzacja dwu-strefowa
- kontrola trakcji ESP
- podgrzewanie przednie fotele z rozsuwanym odcinkiem podudzia
- el. sterowany odcinek lędźwiowy przednich foteli
- el. sterowane lusterka i szyby (przód + tył)
- podgrzewane lusterka
- duża nawigacja RNS-E
- bluetooth - telefon odbierasz z przycisków na nawigacji lub kierownicy - między zegarami i na nawigacji wyświetla się dzwoniący nr.
- kolorowy wyświetlacz FIS (między zegarami)
- czujniki cofania (PDC) tył
- pełny komputer FIS - średnie spalania z ostatniej jazdy, ostatnich 50h jazdy, średnie prędkości, itp.
- kierownica multi-fukcyjna (podgłaszanie, ściszanie, odbieranie tel., zmiana stacji radiowych itp.)