Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

92. MARKOWA OBSŁUGA KLIENTÓW POKONAJ KONKURENCJĘ

09-03-2012, 21:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112124202
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-03-2012 00:00:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

MARKOWA OBSŁUGA KLIENTÓW. 
NOWE ŹRÓDŁO PRZEWAGI NAD KONKURENCJĄ
 


Autor: P. Steward, J. Barlow
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2010
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 236
ISBN:[zasłonięte]978-8301-575-0

Cena detaliczna: 69,00
Opis: Książka Markowa obsługa klientów wyjaśnia, jak to się dzieje, że wśród setek marek jedne budzą pozytywne skojarzenia, a inne pozostają obojętne. Janelle Barlow i Paul Stewart wnikliwie omawiają architekturę marki, wskazując zarówno jawne, jak i ukryte aspekty sprzedaży, na przykład przekazywaną klientowi przez sprzedawcę wiarę w wartość produktu lub usługi. Odpowiadają przy tym na pytania:

    * Jak obsługę klienta zmienić w markową obsługę klienta?
    * Jak świadomość marki wpływa na doświadczenie obsługi?
    * Jak zwiększyć sympatię klientów do marki?
    * Czym, poza cechami produktu, przyciągnąć klientów? 

Autorzy proponują zestaw praktycznych ćwiczeń ułatwiających zastosowanie zasad markowej obsługi klienta w konkretnej firmie. Przytaczają też przykłady znanych światowych marek oraz przedstawiają sylwetki osób odpowiedzialnych za ich sukces.