Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

92. KOMUNIKACJA KRYZYSOWA - !!!! NOWA NAJTANIEJ!!!

09-03-2012, 21:09
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112691370
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 6   
Koniec: 11-03-2012 10:05:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KOMUNIKACJA KRYZYSOWA
 

KOMUNIKACJA KRYZYSOWA - !!!! NOWOŚĆ !!!!

Autor: Peter Frans Anthonissen (red.)
Wydawca:   Wolters Kluwer Polska - OFICYNA  
Rok wydania: 2010
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 232
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0170-1

Cena detaliczna: 59,00
Opis: Komunikacja kryzysowa omawia strategie radzenia sobie z kryzysami, takimi jak wypadki i katastrofy, które zawsze były częścią świata biznesu. Redaktor, Peter Frans Anthonissen, z wykształcenia prawnik, założyciel agencji doradczej ASA oraz prezes IPREZ, jednej z największych organizacji zrzeszających niezależne agencje PR, zgromadził w tej książce wypowiedzi ekspertów w dziedzinie komunikacji z całego świata. Doradzają oni, jak ograniczyć szkody dzięki szybkim i właściwym działaniom, jakie komunikaty przekazywać mediom, jak informować opinię publiczną oraz jak zarządzać reputacją przedsiębiorstwa podczas kryzysu.

W tej książce znajdziesz informacje o:

    * odpowiedzialności,
    * planowaniu komunikacji kryzysowej,
    * budowaniu wizerunku firmy,
    * katastrofach naturalnych i wypadkach,
    * kryzysach finansowych i prawnych,
    * kryzysach w sektorze spożywczym,
    * radzeniu sobie ze złymi wiadomościami w prasie,
    * szkoleniach medialnych.

Opisano tu przypadki z całego świata, zamieszczono listy kontrolne komunikacji kryzysowej i przykłady dokumentów potrzebnych w przypadku kryzysu. Jest to pozycja niezbędna dla prezesów, dyrektorów, specjalistów do spraw marketingu i komunikacji, osób zajmujących się PR i studentów PR. Ta wszechstronna książka wyjaśnia przystępnie, jak przekształcić kryzys w szansę.