Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

8. ZARZĄDZANIE ZAUFANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE

09-03-2012, 20:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 44 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112123573
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 6   
Koniec: 10-03-2012 23:54:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


ZARZĄDZANIE ZAUFANIEM W PRZEDSIĘBIORSTWIE
 


Autor: Monika Wańtuchowicz, Anna Sankowska, Irena Krystyna Hejduk, Wiesław Maria Grudzewski
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2009
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 320
ISBN:[zasłonięte]978-8326-660-3

Cena detaliczna: 59,00
Opis: Budowanie relacji opartych na zaufaniu jest niezbędne we współczesnym zarządzaniu przedsiębiorstwem. W książce tej zaprezentowano główne koncepcje, narzędzia i zastosowania kategorii zaufania w nowoczesnym zarządzaniu. Uwzględniono zachodzące obecnie zmiany związane przede wszystkim z przejściem od zarządzania kompetencjami twardymi do zarządzania kompetencjami miękkimi, powszechnym zastosowaniem technologii informacyjno-komunikacyjnych i turbulentnym otoczeniem, w którym działają przedsiębiorstwa.

Szczegółowo omówiono między innymi:

    * definicje, źródła i typologię zaufania,
    * zagadnienia ekonomii zaufania,
    * znaczenie zaufania w koncepcji kapitału ludzkiego,
    * wytyczne do budowy zaufania w organizacji,
    * rolę lidera w zarządzaniu zaufaniem,
    * relacje między zarządzaniem zaufaniem a zarządzaniem wiedzą i zarządzaniem w kryzysie,
    * kwestie odporności przedsiębiorstwa na korupcję i defraudację,
    * strategie komunikacji przedsiębiorstwa z otoczeniem,
    * problematykę zaufania w relacjach z partnerami biznesowymi,
    * zasady zarządzania reputacją i lojalnością,
    * strategię społecznej odpowiedzialności biznesu,
    * zagadnienia zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa,
    * zastosowanie metodologii zarządzanie zaufaniem [w tym zespoły wirtualne, e-commerce, przetargi on-line). 



Wprowadzona przez autorów i sukcesywnie rozwijana koncepcja zaufania w zarządzaniu (zarządzania zaufaniem) ma charakter nowatorski na skalę światową.

Książka jest przeznaczona dla teoretyków i praktyków zarządzania: liderów i menedżerów oraz wykładowców i studentów nauk o organizacji i zarządzaniu.