Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

8. Marketing dla prawników, od SS

28-01-2012, 7:22
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 67.20 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2020034107
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 5   
Koniec: 25-01-2012 14:58:02

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

5. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA BECK PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś


Marketing dla prawników

Redakcja: prof. Werner Pepels, prof. dr Brunhilde Steckler
Autorzy: prof. dr Ralf B. Abel, prof. dr Reiner Bröckermann, Andrea Dahmen, Frank E. R. Diern, prof. dr Bernd Ebel, prof. dr Heinrich Holland, Klaus Huberti, Martin W. Huff, prof. dr Klaus D. Kapellmann, prof. dr Wolf Dieter Mangler, prof. dr Holger Meister, prof. dr Ulla Meister, Wolfram Meven, dr Wolfgang Oehme, prof. Werner Pepels, prof. dr Brunhilde Steckler
Tłumaczenie: Marta Szafrańska
rok: 2006, stron : 222
ISBN : 83-7483-103-0
cena: 64 zł
Wydawnictwo Beck

Zapewne „zalewu adwokatów” nie należy się prędko spodziewać, lecz jednocześnie z roku na rok obniża się przeciętny dochód tej grupy zawodowej. Niebezpieczeństwo „wyparcia z rynku” zmusza prawników do profesjonalnej promocji swoich usług. Tylko wtedy mogą zostać zauważeni na tle innych konkurentów. Zwłaszcza osoby startujące w zawodzie, bądź zakładające własne kancelarie potrzebują „szytej na miarę” koncepcji marketingowej.

Książka „Marketing dla prawników” zawiera rozwiązania przy opracowywaniu indywidualnego profilu marketingowego. Obejmuje liczne porady z pogranicza prawa i zarządzania przedsiębiorstwem przygotowane przez 16 autorów oraz wskazówki co do skutecznych metod marketingu zawodu radcy prawnego i adwokata.

Recenzja:

„Już wkrótce na rynku będą dwa rodzaje prawników. Ci, którzy stosują narzędzia marketingowe i ci, których niebawem nie będzie.
Werner Pepels i Brunhilde Steckler w swojej książce „Marketing” dla prawników” dają nam szansę, iż wyzwaniom tym sprostamy!”

Maciej Bobrowicz
radca prawny.

  • Kancelaria jak hotel
Czy marketing usług prawniczych to jedynie temat profesorskich dyskusji na uczelniach, czy rzeczywistość rynkowa kancelarii - stawiają pytanie ekonomiści i prawnicy, autorzy publikacji. Coraz większe zainteresowanie zawodami prawniczymi zmusza prawników do profesjonalnej. promocji ich usług i podkreślenia obecności na tle konkurencji. . Kancelaria adwokacka z ekonomicznego punktu widzenia jest przedsiębiorstwem nastawionym na zysk, takim samym jak każde inne. Z punktu widzenia ekonomisty nie musi się różnić od hotelu czy restauracji. Autorzy publikacji podpowiadają zatem, jak powinna działać profesjonalna firma usługowa (również kancelaria prawnicza), by lepiej sprzedawać swoje usługi. Powinna więc każda z nich wypracować sobie reputację najlepszej w jednej lub kilku dziedzinach i monitorować zadowolenie klientów. Powinna też planować działania przez określanie celów marketingowych.
Gazeta Prawna - Warszawa 02/03.05.2006 r.

Wzrastająca liczba prawników, działalność kancelarii zagranicznych i firm doradczych zmieniają rynek usług prawnych nie tylko w naszym kraju. W Berlinie aż 40% adwokatów uzyskuje honoraria na poziomie minimum socjalnego. Mówi się o powstaniu „adwoproletariatu”, a jednocześnie wiele kancelarii osiąga coraz wyższe obroty.
Znawcy zagadnienia są zdania, że również działalność kancelarii prawnych należy podporządkować regułom marketingu – by lepiej sprzedawać swoje usługi. Po pierwsze trzeba zdobyć reputację najlepszej w jednej lub kilku dziedzinach, po drugie śledzić reakcje swoich klientów (zadowolenie-niezadowolenie), podporządkować swoje działania celom marketingowym.
Autorzy zajmują się bardzo aktualnymi zagadnieniami: czy jest wizerunek kancelarii, specjalizacja – tak czy nie. Wychodzą z założenia, że kancelaria adwokacka, z ekonomicznego punktu widzenia, jest przedsiębiorstwem takim samym jak każde inne. Łączy czynniki produkcji (wydajność pracy, środki i materiały), zasadę opłacalności (nadwyżka zysku nad nakładem) oraz zasadę równowagi finansowej (płynność i rentowność) Kancelarie działają na „zwykłym” rynku, choć rynek usług prawniczych jest pod wieloma względami reglamentowany.
W ramach globalizacji w drugiej połowie ubiegłego stulecia powstały, głównie w USA, przedsiębiorstwa adwokackie skupiające 400-500 prawników. W ich przypadku możliwy jest lepszy podział pracy i wieksza specjalizacja. Klienci, przede wszystkim z sektora przedsiębiorstw średniej wielkości, otrzymują kompleksowa obsługe prawną.
Małe kancelarie tez posiadają racje bytu. Ukierunkowały się na lokalny rynek i na określone dziedziny prawa: cywilne, karne, najmu, drogowe, administracyjne, rodzinne, spadkowe, pracy, ochrony konsumenta itp. Zlokalizowane są niedaleko sądów i posiadaja stały krąg odbiorców. Znajomość marketingu okazuje się przydatna w przypadku otwierania nowych kancelarii: przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji (parkingi!), strukturze organizacyjnej, wyposażeniu pomieszczeń, logo itp.

Palestra – maj-czerwiec 2006 r.

Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

  • Zapraszam na moje pozostałe aukcje

    W chwili obecnej książka jest w cenie 64,00 zł - najniższa cena na Allegro.

  • 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?

    M

    ożesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka