Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

8. Jak uczyc prawnikow dobrej komunikacji z klient

28-01-2012, 8:12
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 47.30 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2025354820
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 6   
Koniec: 28-01-2012 00:16:03

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2006
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

5. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA BECK PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś


Jak uczyć prawników dobrej komunikacji z klientem

Autorzy: Izabella Mulak, dr Małgorzata Szeroczyńska
rok: 2006, stron : 396
ISBN : 83-7483-125-1
cena: 45 zł
Wydawnictwo Beck

Niejednokrotnie nawet nie zdajemy sobie sprawy, że sami „hodujemy” sobie trudnych klientów, których później obarczamy całą winą za złą współpracę. Nie wiemy jak ważne jest to, aby osoba pracująca w zawodach prawniczych posiadała pewne podstawowe umiejętności interpersonalne.

Jak się okazuje, nie jest to wcale takie trudne, ale do tego potrzebne są osoby, które w sposób rzetelny i profesjonalny pokierują prawnikiem i pomogą mu wyeliminować z jego postępowania błędy, które popełnia w kontaktach ze swoimi klientami.

Ta książka ma służyć w tym pomocą. Nie rozwiąże wszystkich problemów, które na swej drodze napotka trener takich umiejętności, ale stanowi doskonałą bazę dla dalszego samodzielnego rozwoju i poszukiwania własnych technik i metod kształcenia.

Opatrzona jest wieloma wartościami i praktycznymi wskazówkami, które są cenniejsze, że Autorki zaczerpnęły je z własnego doświadczenia.

Krąg czytelników nie jest zwężony wyłącznie do trenerów umiejętności interpersonalnych, każda osoba pracująca w zawodach prawniczych znajdzie w niej porady i odszuka błędy, którymi opatrzony jest jej kontakt z drugim człowiekiem – przeważnie nie prawnikiem.

Recenzja:

Praca prawnika z założenia opiera się na kontakcie z drugim człowiekiem. Czy komunikacja między nimi będzie właściwa -wiele zależy właśnie od prawnika. Tym bardziej że wymaga się: od niego umiejętności wysłuchania klienta, zrozumienia jego problemów, znalezienia właściwych rozwiązań, a potem zrozumiałego dla klienta ich przekazania. Nie dla wszystkich te cechy są oczywiste. Choć książka adresowana jest do trenerów umiejętności interpersonalnych, to lekturą mogą zainteresować się sami prawnicy. Znajdą w niej bowiem porady i odkryją błędy, jakie popełniają, kontaktując się z nieprawnikami. Wiele z tych rad autorki zaczerpnęły z własnego doświadczenia. Izabella Mullak jest bowiem mediatorem rodzinnym oraz trenerem komunikacji interpersonalnej, negocjacji i mediacji, a Małgorzata Szeroczyńska - prokuratorem i psychologiem. Lekturę ułatwiają liczne przykłady oraz podkreślenia i ramki z ważniejszymi fragmentami poradnika.
Rzeczpospolita – dodatek Dobra Firma – Warszawa 26.07.2006 r.

Książka o tym, jak prawnicy powinni rozmawiać z osobami, które pojawiając się w kancelarii oczekują porady lub pomocy. O tym, jak z jednej strony poznać problemy klienta, z drugiej odpowiednio przekazać mu trudne informacje, czasem dla niego niekorzystne.
Książka dla prawników, doradców i osób, które muszą mieć stały kontakt z radcami prawnymi.
Dlaczego warto ją mieć: Prawnicy dostali do ręki poradnik, który ma ułatwić im komunikację z klientami, czego konsekwencją powinno być większe zadowolenie tych ostatnich z usług prawniczych. Czego uczy ten poradnik? Przede wszystkim jak zbierać informacje w rozmowie z klientem, czyli jak aktywnie słuchać. Nie bez znaczenia jest też nabycie umiejętności przekazywania informacji trudnych dla zgłaszającego problem. Nie każda sprawa może mieć dla klienta pomyślny finał, o czym musi się on jednak możliwie wcześnie dowiedzieć. Autorzy poradnika podkreślają, że niełatwym zadaniem jest także udzielanie porad, a także że do opanowania sztuki komunikacji z klientem nie wystarczają teoretyczne rozważania. Potrzebne są ćwiczenia. Przedstawiają więc, jakiego rodzaju warsztaty należałoby przeprowadzić, by osiągnąć zamierzony cel. Proponują nawet ich szczegółowe programy.

Gazeta Prawna Tygodnik Prawa Gospod. - 12.09.2006 r.

Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

  • Zapraszam na moje pozostałe aukcje

    W chwili obecnej książka jest w cenie 45,00 zł - najniższa cena na Allegro.

  • 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?

    M

    ożesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka