Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

8. Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy..

09-03-2012, 21:10
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112691365
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 7    Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-03-2012 10:05:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Innowacyjność przedsiębiorstw a systemy zarządzania jakością.

wydawca: Wolters Kluwer
seria: Akademicka
rok wydania: 2009
autor: Tomasz Bartosz Kalinowski
liczba stron: 210
format: 175x250 mm
oprawa: miękka

 

Opis: 

 
W obecnej sytuacji gospodarczej, charakteryzującej się silną konkurencją i ciągłymi zmianami 
na rynku, strategie rozwoju firm w coraz większym stopniu muszą się opierać na prowadzeniu 
innowacji produktowych oraz organizacyjnych.

To właśnie innowacje uważane są za jedno z głównych źródeł długoterminowej przewagi konkurencyjnej. Przedsiębiorstwa powinny również wdrażać wymagania międzynarodowych standardów organizacyjnych, takich jak systemy zarządzania jakością, środowiskiem, bezpieczeństwem i higieną pracy, a także systemy branżowe, których istotą jest ciągłe doskonalenie organizacji. A wszystko to po to, by jak najlepiej spełniać potrzeby i oczekiwania zarówno klientów, jak i pozostałych interesariuszy.

Ksiażka zawiera najbardziej aktualną wiedzę na temat roli, jaką pełnią systemy zarządzania jakością we wprowadzaniu innowacji produktowych i organizacyjnych przedsiebiorstw na rynku polskim, a także analizę podstawowych zagadnień związanych z tym obszarem, takich jak:
  • definicje i klasyfikacje innowacji, modele procesów innowacyjnych
  • rola innowacji w strategii przedsiebiorstw, ich źródła i interesariusze
  • wymagania międzynarodowych standardów zarządzania jako przesłanka wprowadzania innowacji
  • rodzaje innowacji, czynniki je inicjujące, spodziewane efekty oraz ich pomiar
  • doskonalenie procesu zarządzania innowacjami.
 
Cenne uzupełnienie przedstawionych rozważań stanowią wnioski i rekomendacje sformułowane jako efekt badań, których wyniki zostały tu szczegółowo omówione, oraz liczne przykłady 
i rozbudowane studia przypadków. Dzięki temu ksiażka jest ważną pozycją literaturową zarówno dla studentów, jak i profesjonalistów na co dzień zajmujących się zarządzaniem innowacyjnością oraz systemami zarządzania jakością, którzy stale poszukują wiedzy na ten temat.