Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

8. Cykl popularności - Fenn Jackie, Raskino Mark

09-03-2012, 21:24
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112691362
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 5    Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-03-2012 10:05:14

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


CYKL POPULARNOŚCI. 
WYBÓR ODPOWIEDNIEJ INNOWACJI WE WŁAŚCIWYM CZASIE
 


Autor: Mark Raskino 
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA  
Rok wydania: 2010
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 260
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0322-4

Cena detaliczna: 59,00
Opis: W książce Cykl popularności Jackie Fenn i Mark Raskino opisują proces przyswajania przez rynek nowych rozwiązań. Znajomość tego procesu pozwala studzić przesadne oczekiwania wobec innowacji, a dzięki temu przewidywać prawdopodobne skutki ich wprowadzenia. 
Cykl popularności to zatem nie tylko abstrakcyjne pojęcie, lecz także narzędzie przydatne dla tych, którzy muszą decydować, czy i kiedy wykorzystać nowy produkt, technologie, proces, praktykę lub pomysł.

W pierwszej części autorzy opisują etapy cyklu popularności oraz związane z nimi pułapki i okazje,
W części drugiej omawiają program przyswajania innowacji STREET, który pomaga menedżerom podejmować racjonalne decyzje dotyczące wprowadzania nowych rozwiązań i oceniać ich przyszłe znaczenie.

Książka zawiera wiele przykładów wprowadzania nowych technologii (między innymi opisane zostało zjawisko "bańki internatowej"), a także mnóstwo praktycznych wskazówek. Zarówno historie porażek i sukcesów różnych firm, jak i narzędzia proponowane przez autorów sprawiają, że Cykl popularności stanowi cenną pomoc dla menedżerów odpowiedzialnych za innowacje.