Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

87 MARKETING EKOLOGICZNYCH PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH

09-03-2012, 21:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112128013
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 7    Wyświetleń: 5   
Koniec: 11-03-2012 09:04:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


MARKETING EKOLOGICZNYCH PRODUKTÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
 


Autor: Nestorowicz Renata, Pilarczyk Bogna

Wydawnictwo: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Wydanie: 1
Rok publikacji: 2010
Rodzaj: poradnik
ISBN:[zasłonięte]978-8326-736-5
Liczba stron: s. 260
Okładka: miękka
Format: B5 (176 x 250 mm) 

Cena detaliczna: 69,00 zł 
V
Opis: Dynamicznie rozwijający się w ostatnich latach rynek ekologicznych produktów żywnościowych wywołuje wzrost zainteresowania zagadnieniami marketingu uwzględniającego specyfikę tego rynku. Niezwykle ważna staje się wiedza na temat zachowań konsumentów, motywów zakupu oraz preferowanych form sprzedaży. Publikacja ta stanowi całościowe opracowanie zagadnień związanych z marketingowymi aspektami wytwarzania ekologicznej żywności i jej sprzedaży ostatecznym nabywcom. Przedmiotem zainteresowania autorek jest przede wszystkim żywność ekologiczna rozumiana jako żywność mająca polskie lub europejskie certyfikaty żywności ekologicznej i rolnictwa ekologicznego. W książce szczegółowo omówiono:

* istotę marketingu żywności ekologicznej na tle ewolucji koncepcji marketingu, a także koncepcji zrównoważonego rozwoju,
* wybrane aspekty rolnictwa ekologicznego z uwzględnieniem jego podstawowych celów oraz uwarunkowań prawnych,
* zachowania nabywców i kwestię segmentacji na rynku żywności ekologicznej,
* metody badań marketingowych z uwzględnieniem różnych źródeł informacji,
* podstawowe elementy marketing miksu,
* atrybuty ekożywności i zagadnienia związane z zarządzaniem takim produktem, w tym m.in, markę, opakowanie i znakowanie żywności ekologicznej,
* politykę cenową na rynku żywnościowych produktów ekologicznych,
* różne aspekty dystrybucji żywności ekologicznej z uwzględnieniem tradycyjnych i nowoczesnych kanałów dystrybucji,
* zagadnienia komunikacji marketingowej.

Adresaci:
Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków związanych z marketingiem, rolnictwem ekologicznym i gospodarką żywnościową, praktyków działających w sferze rolnictwa ekologicznego i przetwórstwa tej żywności, a także pośredników zajmujących się obrotem ekożywnością.