Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

87. GENIUSZ BIZNESU - PETER FISK - NOWA NAJTANIEJ!

09-03-2012, 20:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 62 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112123846
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 4    Wyświetleń: 12   
Koniec: 10-03-2012 23:57:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


GENIUSZ BIZNESU. 
KREATYWNE PODEJŚCIE DO ROZWOJU FIRMY
 


Autor: PETER FISK 
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA 
Rok wydania: 2009
Okładka: twarda
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 304
ISBN: [zasłonięte]978-8301-569-9

Cena detaliczna: 89,00
Opis: Co decyduje o sukcesie najbardziej rozpoznawalnych marek?

Peter Fisk, doświadczony strateg, w inspirującej książce Geniusz biznesu wskazuje główne czynniki wpływające na miejsce firm na rynku: przywództwo, otwartość na zmiany oraz innowacyjność. Przytaczając przykłady firm, które w szczególny sposób zaznaczają swoją obecność w branży (Apple, Disney, FedEx, Ferrari, Gucci, 3M, Marks & Spencer, Nike, Porsche, Second Life, Tchibo, Zara), odpowiada na pytania:

    * Jaką rolę odgrywa w naszym działaniu inteligencja i wyobraźnia?
    * Dlaczego ważne jest myślenie niekonwencjonalne?
    * Dlaczego warto zaproponować coś nowego zamiast ulepszać to, co już jest?
    * Jak angażować pracowników i klientów w innowacyjne działania?
    * Jak realizować pomysły w praktyczny i opłacalny sposób?
    * Co charakteryzuje geniusza biznesu?

Autor nie tylko definiuje geniusza biznesu, lecz także udziela konkretnych wskazówek, jak nim zostać, opierając się na wieloletnim doświadczeniu współpracy z takimi firmami jak British Airways, Coca-Cola, Marks & Spencer, Microsoft, Virgin czy Vodafone. Zachęca do innowacyjnego myślenia, wykorzystywania własnego potencjału oraz większego angażowania się w rozwój firmy i rynku.