|
WITAM SERDECZNIE MAM DO SPRZEDANIA JEDNĄ Z 1600 WYPRODUKOWANYCH NA ŚWIECIE BMW 850 V12 W MANUALNEJ 6 BIEGOWEJ SKRZYNI BIEGÓW.
SAMOCHÓD JEST JAK NA 23 LATA UTRZYMANY IDEALNIE ,PRZYGOTOWANY DO SEZONU PO WYMIANACH OLEJÓW ORAZ PŁYNÓW.
SAMOCHÓD JEST OD PIERWSZEGO WŁAŚCICIELA ZE SZWAJCARII.
JEŚLI CHODZI O LAKIER TO PISZĘ OD RAZU ,BYŁ ODNOWIONY W 2014 ROKU PRZEZ PROFESJONALNY SERWIS W RADOMIU -AUTO MARKT. LAKIER SPROWADZONY SPECJALNIE Z NIEMIEC Z FABRYKI BMW ,DANY SPECJALNY PODKŁAD DLA SAMOCHODÓW Z TAMTYCH LAT ,WSZYSTKO ZROBIONE NA TIP TOP...SAMOCHÓD NIE MIAŁ ŻADNEJ KOLIZJI DROGOWEJ ,PO PROSTU LAKIER PO 23 LATACH BYŁ MATOWY..KOSZT LAKIEROWANIA TO 10 TYŚ ZŁ..
SAMOCHÓD PO OPŁATACH CELNYCH .
ZAPRASZAM TYLKO POWAŻNE OSOBY ..MARZYCIELI ,ZAMIENIACZY I INNYM PSEŁDO FOCHOWCĄ DZIEKUJE NA WSTĘPIE ..MASZ OCHOTĘ I PIENIĄDZE ZAPRASZAM ... WYCIECZKI ITP ... ,ZAPRASZAM DO LUNAPARKU...
TEL 666 [zasłonięte] 555
|
|
|
E31 charakteryzuje się opływową linią nadwozia w kształcie klina, współczynnik oporu powietrza cx wynosi 0,29. Przez 10 lat produkcji wyprodukowano niewiele ponad 30 tys. BMW serii 8. Pierwsze egzemplarze oznaczone były właśnie symbolem 850i posiadały silnik M70, a oprócz automatycznej skrzyni dostępna była też jako bezpłatna opcja 6-cio biegowa skrzynia manualna, która pozwalała osiągnąć 100km/h o 0.6s szybciej. W 1993 roku wszedł do produkcji model 840Ci jako tańsza alternatywa dla dość kosztownego modelu 850i, którym można było opuścić salon za ok 160 tys DM (840Ci wyjeżdżało z salonu za 30 tys mniej). Silnik M60 o pojemności 4.0l i mocy 286 KM sprawnie napędzał dość ciężki samochód, było to między innymi zasługą zamontowania w tym modelu 5-cio stopniowej automatycznej skrzyni biegów, do wyboru również manual. Tymczasem modele V12 były już od pewnego czasu sygnowane 850Ci. Początkowo występowały z silnikiem M70, który później był przez jakiś czas równolegle oferowany ze swoim następcą M73 o pojemności 5.4l i mocy 326 koni, silnik stosowano tylko w połączeniu z 5-cio stopniową skrzynią steptronic, która znacznie przyczyniła się do skrócenia przyspieszenia od 0-100 km/h, który wynosił 6.3s. Wisienką na torcie jest najmocniejsza wersja CSI z silnikiem S70 o pojemności 5.6l i mocy 381 koni. Samochody te były wyposażone jedynie w 6-cio stopniową skrzynię manualną co pozwalało na uzyskanie przyspieszenia do 100 w 6.0s, a po zdjęciu ogranicznika prędkości samochód był w stanie przekroczyć magiczną barierę 300 km/h. Wyprodukowano zaledwie 1510 egzemplarzy. Niestety normy emisji spalin wykluczyły ten samochód z rynku, a szkoda bo to było prawie M8, gdyż panowie z M Motorsport maczali palce podczas tworzenia tego modelu. Wersje CSI miały też skrętną tylną oś, co niesamowicie podniosło koszty produkcji i poprawiło troszeczkę właściwości jezdne. M8 powstało w 1 egzemplarzu - moc silnika wynosiła 500-550KM, silnik który miał trafić do M8 trafił ostatecznie do McLarena F1 gdzie tym razem wykrzesano z niego 627 koni. Ostatnie modernizacje serii 8 dotyczyły modelu 840Ci. Silnik M60 został zastąpiony jednostką M62 o tej samej mocy, natomiast moment obrotowy wzrósł za sprawą większej pojemności, która wynosiła teraz 4.4l. Powstały też wersje specjalne Alpina. Początkowo 5.0l 350 KM, później 5.7 416 KM. Wielu tunerów wzięło się za przeróbki E31 - warto tu wspomnieć o amerykańskim Dinanie, który dzięki dwóm turbosprężarkom wyciągnął ponad 600 koni, co pozwala na osiągnięcie prędkości 320 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 4s. Ostatnie modele zjechały z taśm w 1999 roku. Niestety BMW serii osiem nie doczekało się do tej pory następcy, choć są plany wprowadzenia do sprzedaży 4-drzwiowego coupe na wzór CLS-a, który miałby nosić oznaczenie 850i.
|
|