Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

82. PRZEZ INNOWACJĘ DO WZROSTU - NOWA NAJTANIEJ !!

09-03-2012, 20:58
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 47 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112123569
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 7    Wyświetleń: 8   
Koniec: 10-03-2012 23:54:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



PRZEZ INNOWACJĘ DO WZROSTU. JAK WPROWADZIĆ INNOWACJĘ PRZEŁOMOWĄ
 


Autor: Scott D. Anthony, Mark W. Johnson, Joseph V. Sinfield, Edward I. Altman 
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA  
Rok wydania: 2010
Okładka: miękka
Wymiary: 148x210
Ilość stron: 300
ISBN:[zasłonięte]978-8326-708-2 

Cena detaliczna: 69,00
Opis: Osiągnięcie wzrostu przez innowację wydaje się bardzo trudne. Niemal wszystkie firmy borykają się z problemem osiągnięcia zysków z inwestycji w innowacje. Niektórym brakuje narzędzi pozwalających włączyć innowację do codziennej praktyki.

Autorzy książki Przez innowację do wzrostu zdobyli bogate doświadczenia, pomagając dziesiątkom firm osiągnąć wzrost oparty na innowacji. Przedstawiają sprawdzone na rynku metody, które pozwolą menedżerom tworzyć nowe, rozwojowe firmy i systematycznie dążyć do wzrostu przez innowację.Wskazują także pułapki na drodze do udanej innowacji i sposoby ich ominięcia.Prezentują ramy pojęciowe, narzędzia i schematy, które ułatwią czytelnikowi:

    * dostrzec szansę, niezauważone dotychczas przez konkurentów,
    * opracować rozwiązania prowadzące do nowego wzrostu,
    * zarządzać ryzykiem na wczesnych etapach rozwoju projektów,
    * tworzyć systemy i struktury pozwalające podejmować udane działania gospodarcze.

Adresaci:

Książka dostarcza praktycznych wskazówek osobom zarządzającym firmami, które starają się efektywnie połączyć swoją wiedzę i doświadczenie, aby lepiej projektować i rozwijać przełomowe produkty. Może być przydatna zarówno doświadczonym praktykom, jak i nowicjuszom w dziedzinie innowacji przełomowej.