Książka jest NOWA, w stanie IDEALNYM. Niezależnie od ilości zakupionych książek płacisz tylko jednorazowy koszt wysyłki. 7 zaginionych tajemnic sukcesu
Wydawnictwo: OnePress Kochaj klienta swego, jak siebie samego: - inspirująca opowieść o życiu zagubionego w historii geniusza
- doskonały przewodnik po dobrej reklamie, dobrej promocji i dobrym marketingu
- siedem zasad, które odmienią Twoje metody pracy i sposób życia
Barton był mesjaszem biznesu, który pomógł Ameryce otrząsnąć się po Wielkim Kryzysie. Teraz może pomóc nam wszystkim przetrwać obecną recesję Scott Hammaker, dyrektor zarządzający Nashville Party Connection
Kiedy czasami zdam sobie sprawę z olbrzymich konsekwencji całkiem małych rzeczy... nie mogę odeprzeć myśli... że małych rzeczy nie ma Bruce Barton
W latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia Bruce Barton cieszył się statusem gwiazdy rozpoznawalnej w całej Ameryce -- jako odnoszący niezwykłe sukcesy człowiek reklamy, który zrewolucjonizował swoją branżę. Stworzył jedne z najbardziej pamiętnych i długowiecznych sloganów oraz kampanii reklamowych w historii. Rozumiał, co warunkuje sukces w biznesie oraz reklamie, i dzielił się tą wiedzą w bestsellerowych książkach, dzięki którym jego imię znalazło się na ustach wszystkich.
Bruce Barton był w swoich czasach tak popularny, że w 1938 roku jakiś zazdrośnik napisał: "Niemal codziennie pojawia się historia o człowieku nazwiskiem Barton. Barton mówi, Barton proponuje, Barton podaje dłoń, Barton się śmieje, Barton się krzywi. Wszędzie tylko Barton, Barton, Barton".W epoce informacji, przeładowanej nowymi pomysłami, nowymi faktami, nowymi doniesieniami, nowymi badaniami, nowymi książkami, nowymi wiadomościami, nie jesteśmy żadną miarą w stanie zapamiętać wiadomości z dnia poprzedniego. Umyka nam wiedza pracowicie gromadzona przez pokolenia poprzedników. Kiedy zapominamy o sprawdzonych sposobach, jesteśmy zmuszeni dochodzić do nich ponownie metodą prób i błędów (zazwyczaj przeważają te ostatnie). Uczenie się na własnych porażkach to głupota, jeśli można ich uniknąć, sięgając do krynicy geniuszu Bruce"a Bartona -- proroka reklamy.
Siedem ODNALEZIONYCH sekretów sukcesu.- Pokaż firmę, której nikt nie zna.
- Wykorzystaj Boga, by przekonać wszystkich.
- Mów za pomocą przypowieści.
- Rzucaj wyzwania, by pięli się pod górę.
- Odkryj jeden brakujący element.
- Ofiaruj siebie.
- Naostrz nóż.
Spis treści: O Brusie Bartonie (11)
Przedmowa (13)
Podziękowania (17)
Niezwykły wstęp autora (21)
Jak odkryłem zaginione sekrety (25)
Dlaczego musisz się reklamować bez względu na to, czym się zajmujesz (37)
Sekret 1: Pokaż firmę, której nikt nie zna (45)
Sekret 2: Wykorzystaj boga, żeby ich przekonać (59)
Sekret 3: Mów za pomocą przypowieści (69)
Sekret 4: Rzuć im wyzwanie, by pięli się w górę (83)
Sekret 5: Brakujący element (89)
Sekret 6: Daj siebie (103)
Sekret 7: Naostrz nóż (115)
Natychmiastowy wgląd w siedem zaginionych sekretów (125)
Raport specjalny: Analiza stuprocentowo skutecznego listu Bruce'a Bartona (129)
Dodatek: Pierwszy duchowy spec od marketingu na świecie (159)
Źródła (173)
Sekrety drugiego "B" z BBDO: copywriter, którego nikt nie zna (181)
Historia drugiego "B" z agencji reklamowej BBDO (Batten, Barton, Durstine & Osborn) (185)
Sześć niezmiennych praw reklamy (191)
Reklamy, których nikt nie zna (199)
Zalecana lektura (207)
Bibliografia (209)
O doktorze Joe Vitale (211)
|