Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

7. PRZYWÓDZTWO PLEMIENNE - !!! NOWA NAJTANIEJ !!!!

09-03-2012, 20:56
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 48 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112123568
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 14    Wyświetleń: 6   
Koniec: 10-03-2012 23:54:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


PRZYWÓDZTWO PLEMIENNE. TWORZENIE DOBRZE PROSPERUJĄCYCH FIRM POPRZEZ WZMACNIANIE RELACJI SPOŁECZNYCH
 


Autor: Halee Fischer-Wright,  John King, Dave Logan
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA  
Rok wydania: 2010
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 216
ISBN:[zasłonięte]978-8301-574-3

Cena detaliczna: 69,00
Opis: Dave Logan, John King i Halee Fischer-Wright w swojej książce podkreślają znaczenie plemion we współczesnym świecie i przywódców, którzy stoją na ich czele. Wychodzą z założenia, że jednostka może dobrze się czuć i skutecznie działać jedynie jako część zintegrowanej grupy. Przywództwo plemienne omawia zatem najbardziej twórcze interakcje międzyludzkie i rolę przywódców w budowaniu relacji społecznych.

W książce można znaleźć wiele intrygujących spostrzeżeń, dotyczących m.in.:

    * funkcjonowania organizacji, w których nie ma ducha plemiennego,
    * stopniowego przechodzenia od perspektywy "ja" do perspektywy "my",
    * efektywności relacji "w trójkach" w porównaniu z kontaktami dwojga ludzi,
    * nieograniczonych możliwości prawdziwych plemion.

Książka jest wynikiem 10 lat badań prowadzonych z udziałem 24 tysięcy osób w 24 organizacjach. Autorzy zamiast tabel i liczb przedstawiają konkretne osoby, których sylwetki i losy ilustrują ich wnioski. Ich zdaniem przywódcy dobrze prosperujących organizacji dbają o wzmacnianie związków "plemiennych", nie zaś samodzielnego działania. Ich spostrzeżenia dotyczące grup można odnieść nie tylko do środowiska firm, ale też do całego życia społecznego.