Zostań przywódcą jednego z siedmiu wielkich miast świata antycznego. Zbieraj surowce ze swoich ziem, weź udział w odwiecznym wyścigu cywilizacyjnym, nawiąż kontakty handlowe i stwórz militarną potęgę. Pozostaw ślad na kartach historii budując cud architektury, który przetrwa wieki!
Gra w 7 cudów toczy się przez trzy wieki. W każdym wieku gracze otrzymują siedem kart z konkretnej talii. Wybierają jedną z kart, a pozostałe przekazują sąsiednim graczom. Gracze pokazują swoje karty jednocześnie (płacąc lub uzyskując surowce albo wchodząc w interakcję z innymi graczami na różne sposoby). Każdy z graczy wybiera następną kartę z talii którą wcześniej przekazali i proces zaczyna się od nowa, dopóki gracze nie odkryją po sześć kart każdy z danego wieku. Po trzech wiekach gra się kończy.
Dlaczego zachwycisz się tą grą?
* Przy swojej prostocie oferuje jednocześnie bardzo wiele dróg do zwycięstwa, dzięki czemu każda rozgrywka może być inna!
* Swoista mechanika ciągnięcia kart, na której opiera się cała gra, powoduje, że nikt nie czeka na swoją kolejkę! Wszyscy grają jednocześnie, cały czas. Właśnie dzięki temu przy grze w sześć osób całą rozgrywkę można przeprowadzić nawet w 30 minut!
* Gra oferuje interakcję, ale praktycznie nie występuję tutaj interakcja negatywna. Nikt nikomu nie zniszczy starannie budowanego królestwa. Może jedynie odebrać potencjalne punkty zwycięstwa.
* Wspaniały system handlu, umożliwiający uzupełnianie braków swojej gospodarki handlem z państwami ościennymi, wymusza na graczach śledzenie poczynań innych i jednocześnie pozwala mądrze wykorzystać ruchy przeciwników dla własnej korzyści.
* Zależności występujące między kartami pozwalają z jednej strony na tworzenie w czasie gry atrakcyjnych kombinacji, a jednocześnie umożliwiają podebranie przeciwnikowi karty, która w przyszłości bardzo by mu się przydała.
Podstawowe informacje
Liczba graczy: 2 - 7 osób
Wiek: od 10 lat
Czas gry: ok. 30 minut
Wydanie: polskie
Zawartość pudełka: * 7 plansz Cudów Świata
* 7 kart Cudów Świata
* 49 kart I Era
* 49 kart II Era
* 50 kart III Era
* 42 żetony Konflikt
* 20 monet o wartości 3
* 30 monet o wartości 1
* notes punktacji
* 2 karty wariantu dla 2 graczy
* instrukcja