2. Szczegóły oferty i procesu preclowania.
Szczegóły oferty.
| Ilość dodanych artykułów: |
50+20 gratis = 70
|
| Ilość linków w jednym artykule: |
od 1 do 3 (zróżnicowana ilość linków wygląda naturalnie dla Google) |
| Ilość fraz w jednym artykule: |
od 1 do 5 |
| Podlinkowanie: |
tak, losowo (losowe podlinkowanie wygląda naturalniej dla Google) |
| Pingowanie: |
tak, losowo (również losowe pingowanie wygląda naturalniej dla Google) |
| Długość pojedynczego artykułu: |
od 1000 do 1500 znaków (w zależności od użytych synonimów; to optymalna długość) |
| Ilość artykułów bazowych: |
1 |
| Ilość wersji dodawanych artykułów: |
70 |
| Czas dodania artykułów: |
maksymalnie 25 dni (zazwyczaj ok. 15 dni) |
Podsumowując:
Po przesłaniu przez Ciebie danych dotyczących Twojej strony internetowej pisany jest jeden artykuł bazowy, przeznaczony do wpisów w preclach. Następnie artykuł jest redagowany, i za pomocą synonimów tworzone jest
70 odrębnych artykułów o długości od 1000 do 1500 znaków. W każdym artykule umieszcza się od
1 do 5 słów lub fraz kluczowych oraz od 1 do 3 linków do promowanej strony internetowej. Taka metoda pisania i publikowania artykułów ma na celu możliwie największe zróżnicowanie publikowanej treści. Wpisy publikowane są systematycznie (a nie wszystkie jednocześnie) a po publikacji część z nich jest dodatkowo pingowana oraz podlinkowywana co przyspiesza i wzmacnia efekt preclowania. Wszystko po to, by wpisy do stron Presell page wyglądały jak najbardziej naturalnie dla Google.