Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

6e. Mów zawsze Tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta

09-03-2012, 21:01
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 19 zł      Najwyzsza cena licytacji: 19 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112124166
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Kupiono sztuk: 1    Zostało sztuk: 7    Licytowało: 1    Wyświetleń: 15   
Koniec: 10-03-2012 23:59:58

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2004
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Mów zawsze Tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta 
(oryginalnie: Just Say Yes!)
Nulman Philip R.

wydawnictwo EMKA
wydanie 2004 r.
ISBN: 83[zasłonięte]88607-X
Tłumaczenie: Romanek Arkadiusz
Format: 16.0x23.0cm, 240 stron
Oprawa: Miękka
Wydanie: 1

Opis książki Mów zawsze Tak! Jak zdobyć i zatrzymać klienta :
Niniejsza książka to praktyczny poradnik objaśniający w prosty sposób metody, których stosowanie pozwoli Ci zdobyć szacunek i uznanie klientów już Tobie wiernych i pozyskanie zupełnie nowych - na zawsze. Metody zaproponowane przez autora nie są łatwe do zastosowania, ale za to niezmiernie skuteczne.
Poniżej kilka rad autora:
- Życzenia klienta są ważniejsze niż stosowane w firmie zasady obsługi klienta.
- System obsługi klienta ma pomagać w ustalaniu i zaspokajaniu potrzeb klientów, a doskonała obsługa to sposób na zatrzymanie już posiadanych klientów i pozyskanie nowych
- Wszyscy pracownicy firmy powinni opanować i stosować metody zapewniające doskonałą obsługę klienta. Uprzejmość i grzeczność są nie do przecenienia.
- Zrozumienie celów działalności firmy i opanowanie sposobów, które zachęcą naszych najlepszych klientów do dalszych kontaktów to warunek sine qua non osiągnięcia sukcesu.