Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

6 x BATERIA DURACELL 675 DO APARATÓW SŁUCHOWYCH

07-05-2015, 20:33
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 7.99 zł      Najwyzsza cena licytacji: zł      Aktualna cena: 7.99 zł     
Użytkownik roksanakukielka
numer aukcji: 5247536105
Miejscowość Palowice
Kupiono sztuk: 7    Zostało sztuk: 993    Licytowało: 2    Wyświetleń: 38   

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


 

6 x BATERIA ALKALICZNA DURACELL HEARING AID 675

 

Dokonujesz bezpiecznego zakupu u dystrybutora

 

Baterie "świeże" - produkcja z 2014 r. ! 


TERMIN WAŻNOŚCI min. 2018r. 
Made in Germany


Kupujesz 1 blister zbiorczy (6 szt.) baterii prosto od niemieckiego producenta


Nowa, ulepszona wersja - Duracell Activair






PRODUKT NOWY ORYGINALNIE ZAPAKOWANY
PRZED WYSYŁKĄ SPRAWDZANY POD WZGLĘDEM WIZUALNYM

GWARANCJA 24 MIESIĄCE NA PODSTAWIE PARAGONU LUB FAKTURY VAT

 

producent: DURACELL

Rodzaj: bateria cynkowo - powietrzna (zinc air)
Napięcie nominalne: 1,4V

Ilość: 6 szt. Baterii

Model: 675 (DA675N6)

Pojemność: 600 mAh
wysokość: 5,4 mm
średnica: 11,6 mm
waga: 1,9 g




Baterie cynkowo-powietrzne DURACELL do aparatów słuchowych zostały zoptymalizowane, aby uzyskać maksymalną wydajność podczas ciągłego rozładowywania stałym prądem - dzięki temu przewyższają inne podobne rozwiązania. Dodatkowo udało się zapewnić bardzo stabilne napięcie wyjściowe podczas całego cyklu życia baterii - nie bez znaczenia w przypadku wielu urządzeń medycznych.

Baterie posiadają najwyższa gęstość zgromadzonej energii spośród wszystkich mini bateryjek (2x większą od baterii srebrowych). Dodatkowo baterie działają prawidłowo w bardzo szerokim zakresie temperatur: od -10 do +50 st. C.

Baterie należą do najpojemniejszych na rynku !!!


Idealny wybór dla osób poszukujących najwyższej jakości baterii do swojego aparatu słuchowego.

Każda bateryjka jest zapakowana w specjalne opakowanie ochronne z systemem ułatwiającym osadzenie w aparatach słuchowych EasyTab.

 

 

 

 


Posiadamy w ofercie baterie do wszystkich modeli aparatów słuchowych i implantów:


   

 

 

Przy większych ilościach możliwość negocjacji cen


tel. 734 [zasłonięte] 257

e-mail: [zasłonięte]@wp.pl

 

 

 

 

 

 

Dane firmy:

Perfect Trade Roksana Kukiełka
Adres siedziby: Palowice, ul. Szeroka 30, 44-246

NIP: 651[zasłonięte]157-63

Regon: 243[zasłonięte]835

 

tel. 734 [zasłonięte] 257

 

e-mail: [zasłonięte]@wp.pl

 

Adres do korespondencji: Suszec, ul. Diamentowa 17, 43-267

 

Na e-maile i telefony odpowiadamy w godzinach pracy (od poniedziałku do piątku, od godz. 8:00 do 16:00).
W tych samych godzinach obsługujemy nadchodzące zamówienia.

 

 

 

Koszty wysyłki i transportu dla zamówień podawane są w momencie finalizacji transakcji. Opłaty naliczane są według wagi i gabarytów przesyłki oraz w zależności od formy wysyłki STANDARD lub PRIORYTET.
Ilość towarów w przesyłce ma wpływ na cenę końcową dostawy.

Aktualny cennik dostawy dostępny jest na każdej aukcji.

Proszę dokładnie przemyśleć wybór przesyłki !
Sugeruję listy polecone z dowodem nadania lub kuriera,
przy wysyłce zwykłym listem ekonomicznym nie ma możliwości sprawdzenia czy przesyłka została dostarczona - wówczas reklamacje ilościowe i jakościowe będą rozpatrywane negatywnie.

Z poziomu aukcji Allegro nie realizujemy wysyłek poza granicę Polski.

 

Na dzień dzisiejszy korzystamy tylko i wyłącznie z usług kurierskich Poczty Polskiej - Pocztex Expres 24 i Pocztex Kurier48

Dla zamówień powyżej 110 zł zalecamy wybór kuriera spowodowane jest to tym, że Poczta Polska w przypadku zaginięcia przesyłki poleconej priorytetowej zwraca kwotę jedynie w wysokości do 110 zł.
Zamówienia na kwotę powyżej 300 zł wysyłamy jedynie kurierem.

WAŻNE:
Przy odbieraniu przesyłki kurierskiej prosimy zwrócić uwagę na stan opakowania. Jeżeli są jakiekolwiek wątpliwości, że towar podczas transportu mógł zostać uszkodzony lub mogło dojść do prób otwarcia przesyłki kurier ma obowiązek spisania protokołu reklamacyjnego i pozostawienia Państwu jego kopii. Odpowiedni druk powinien mieć przy sobie kurier, w przeciwnym przypadku należy spisać odręczne oświadczenie opisujące stan towaru, jego zabezpieczeń i opakowania. Oświadczenie takie musi być opatrzone datą oraz podpisami kupującego i kuriera. W takim przypadku kupujący zobowiązany jest do niezwłocznego kontaktu naszą firmą, nie później jednak niż w ciągu 72 godzin od momentu doręczenia przesyłki.

Dokładamy wszelkich starań aby opisy i zdjęcia produktów odzwierciedlały w 100% sprzedawany przedmiot. Ze względu na dużą rotację towarów zdjęcia mogą odbiegać np. kolorystyką opakowania od wysyłanych towarów a związane jest to ze zmianami szat graficznych lub ilości w opakowaniu jednostkowym dostarczanych do nas towarów bezpośrednio od producentów. Inna szata graficzna czy ilość w opakowaniu jednostkowym nie ma wpływu na cechy sprzedawanego przedmiotu.

Jeżeli w nazwie produktu umieszczona jest liczba sztuk, podana cena jest ceną za podaną w nazwie liczbę sztuk produktu.

W przypadku przesyłek dostarczanych za pośrednictwem Poczty Polskiej, jeżeli stwierdzicie Państwo, że przesyłka została uszkodzona lub naruszona należy ją wówczas komisyjnie otworzyć w Urzędzie Pocztowym.

 

 

Dla przesyłek pocztowych i kurierskich, proponujemy następujące metody płatności:

1) Pobranie - za zamówione towary płacisz przy odbiorze przesyłki

2) Przedpłata na konto - za zamówione towary płacisz przelewem bankowym lub za przez płacę z Allegro. Realizację zamówienia rozpoczynamy po potwierdzeniu zaksięgowania przelewu na naszym koncie w ING Bank Śląski.

Dane naszego konta:
70 1050 [zasłonięte] 1[zasłonięte]6760092 [zasłonięte] 026315
Roksana Kukiełka, Palowice, ul. Szeroka 30, 44-246

W tytule przelewu prosimy podać login Allegro!

Przelewy dokonywane na nasze konto z innych kont w ING Bank Śląski trafiają do nas natychmiast co pozwala nam na bezzwłoczne rozpoczęcie realizacji zamówienia. Przelewy z innych banków zostają zaksięgowane przeważnie w ciągu 1 dnia roboczego. Wysyłki dokonujemy dopiero po potwierdzeniu wpływu pełnej kwoty na nasze konto.
Dokonując przelewu do cen z aukcji NALEŻY DOLICZYĆ KOSZTY PRZESYŁKI !


3) PayU(dawne płatności.pl) -szybki przelew bankowy realizowany przez usługę PayU. Otrzymujemy informację o zapłacie za zamówienie zaraz po jego opłaceniu z Państwa konta bankowego lub obciążeniu karty kredytowej.

 

 

 

 

W normalnych warunkach wylicytowany towar wysyłamy następnego dnia roboczego po otrzymaniu potwierdzenia wygranej aukcji oraz ew. wpływu przedpłaty na nasze konto (oczywiście wyłącznie w przypadku płatności przedpłatą). W szczególnych (bardzo rzadkich) przypadkach może się zdarzyć, że wylicytowanego towaru nie posiadamy akurat w magazynie (internet nie jest jedynym naszym kanałem zbytu) - w takim przypadku, czas realizacji zamówienia może ulec wydłużeniu.

 

 

 

Większość towarów dostępnych na naszych aukcjach objęta jest gwarancją producenta. Okres gwarancji zazwyczaj wynosi 12 miesięcy od daty zakupu a wszelkie ewentualne zmiany tego okresu są wyraźnie zaznaczone przy opisie danego produktu.

Gwarancja na sprzedany towar konsumpcyjny nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową.

Jeżeli zdarzy się, że po otrzymaniu towaru wykryjesz w nim jakieś wady techniczne, skontaktuj się z nami, a my określimy optymalny sposób załatwienia reklamacji. W przypadku kiedy z towarem dostarczona jest oryginalna karta gwarancyjna producenta, napraw gwarancyjnych dokonują autoryzowane punkty serwisowe. W pozostałych przypadkach wszelkie usterki należy zgłaszać do naszej firmy jako sprzedawcy towaru. Odsyłając reklamowany towar prosimy dołączyć kopię otrzymanego dowodu zakupu oraz dokładny opis przyczyny reklamacji. Jeśli reklamacja uznana zostanie za zasadną, produkt zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy. Jeśli będzie to niemożliwe (np. ze względu na brak produktu w aktualnej ofercie) zwrócimy Państwu pieniądze lub zaproponujemy zamiennik. Koszty odesłania wadliwego towaru będą zwracane przez naszą firmę po uwzględnieniu reklamacji, należy jednak przed odesłaniem ustalić z nami rodzaj przesyłki zwrotnej. Jeżeli nie ustalono z nami innej metody wysyłki, towar należy do nas odesłać Pocztą Polską listem poleconym priorytetowym.