Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

6. Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają, od SS

28-02-2012, 21:35
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 28.44 zł     
Użytkownik dirk-pitt1
numer aukcji: 2035596013
Miejscowość Szczecin
Wyświetleń: 10   
Koniec: 02-02-2012 19:32:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Rok wydania (xxxx): 2007
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha

Moje Dane :

Marek Stelmaszyk
ul. Małopolska 56/21
70-514 Szczecin

Kontakt :

e-mail
dirk-[zasłonięte]@o2.pl

telefon
668 [zasłonięte] 406


dotępny 9:00 - 20:00

Koszt Wysyłki :

Poczta Polska

wysyłka:

1 książka - 9,50 zł

2 książki - 10,50 zł

3 książki - 12,00 zł

4 i więcej książek - 15,00 zł
w cenie bezpieczne opakowanie

Sposób Płatności :

wpłata na konto bankowe

mBank
85 1140 [zasłonięte] 2[zasłonięte]0040002 [zasłonięte] 366150

Informacje :

1. Z reguły nie wysyłam za pobraniem, jednak zawsze proszę najpierw o kontakt.

2. Jeżeli przesyłka nie dotrze w ciągu 10 dni roboczych, proszę o kontakt.


3. Proszę wszystkich o wystawienie komentarza po zakończeniu transakcji.

4. Na wpłatę czekam 10 dni, później wystawiam negatywa.

5. Nie ma możliwości odbioru osobistego.

Uwagi :

Nie odwołuję ofert.


Najczęściej kupowane
Angielski Diety Moja Firma Moja Firma

WAŻNE

PRZED ZAKUPEM KSIĄŻEK WYDAWNICTWA HELION PROSZĘ ZAPOZNAĆ SIĘ ZE STRONĄ "O MNIE"

Wyjątkowa promocja - szczegóły na końcu strony

To już ostatnie sztuki - nie czekaj kup dziś

Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?

Autor: Elinor Stutz
Tłumaczenie: Agnieszka Sobolewska
ISBN: 978-83-[zasłonięte]-0946-8
Tytuł oryginału: Nice Girls Do Get The Sale: Relationship Building That Gets Results
Format: A5, stron: 240
Wydawnictwo Helion

Data wydania: 08/2007

Cena książki: 26.00 zł













Bestseller! Ponad 3 000 sprzedanych egzemplarzy



Podręcznik sprzedaży "na grzeczną dziewczynkę"

My, kobiety, subtelniej i skuteczniej poruszamy się w sieci kontaktów międzyludzkich, zbliżamy do klientów, składamy oferty handlowe i wzbudzamy zaufanie. Dostrzegamy niuanse, których nasi (często gruboskórni) koledzy nie zauważają. Krótko mówiąc, mamy wszystko, co trzeba, aby bić handlowców płci męskiej na głowę.

Jeśli jesteś grzeczną dziewczynką, podbijasz świat pracowitością i sumiennością. Bycie grzeczną dziewczynką popłaca. I to, jak na ironię, popłaca właśnie w sprzedaży -- w świecie twardych zagrywek, manipulacji i ustawicznie nadużywanego zaufania. To właśnie tu -- jak nigdzie indziej w biznesie -- brakuje kobiecego ciepła i życzliwości. Z tej książki dowiesz się, jakie możliwości czekają grzeczną dziewczynkę w twardym świecie handlu:

sprzedawanie produktów nowych i nieznanych marek na rynku opanowanym przez gigantów,

pisanie e-maili i listów handlowych, których klient nie ma prawa odrzucić,

prezentacja handlowa grzecznej dziewczynki,

dostrzeganie ważnych sygnałów (umiejętność przejrzenia na wylot maski klienta),

zdobywanie sprzymierzeńców (konsekwentne i owocne poszerzanie sieci kontaktów),

łączenie technik sprzedaży z Twoim stylem osobowości.


"Grzeczna, wytrwała, skromna, pracowita, solidna, wiarygodna, świecąca przykładem, ambitna, niezawodna, pomocna, życzliwa, rozsądna i uczciwa… czy szefowie i klienci mogą chcieć od Ciebie więcej?"
Elinor Stutz

"Grzeczne dziewczynki nieźle sprzedają. W czym są lepsze od kolegów handlowców?" -- spis treści:

Podziękowania (7)

Wstęp (9)

Filozofia grzecznych dziewczynek (13)

Rozdział 1. Zamykanie transakcji a zakończenie rozmowy (15)

Dlaczego większość ludzi czuje obawę przed zamykaniem transakcji i dlaczego boi się składać propozycję transakcji? (16)

Jak proponować transakcję, nie wchodząc w rolę "niegrzecznej dziewczynki"? (17)

Rozdział 2. Osobowość sprzedawcy - czy masz to, co trzeba? (21)

Moja historia (24)

Rozdział 3. Wytrwać mimo wszystko (27)

Przygrywka do pierwszej pracy w sprzedaży (27)

Kolejny sprawdzian podczas rozmowy kwalifikacyjnej (29)

Moe (31)

Rozdział 4. Jak pokonać znanego dostawcę, będąc jeszcze amatorem i sprzedając nieznaną markę (41)

Poznane strategie sprzedaży (49)

Rozdział 5. Dwa najważniejsze klucze do sukcesu (53)

Klucz nr 1. Pasja (53)

Klucz nr 2. Unikaj sinusoidy (57)

Rozdział 6. Pracuj na sukces każdego dnia (59)

Wprowadź codzienną rutynę (60)

System zarządzania bazą kontaktów (61)

System punktowy (63)

Liczba potencjalnych klientów a liczba zamkniętych transakcji (65)

Rozdział 7. Jak sobie radzić z kierownictwem (67)

Rozdział 8. Jak zarządzać swoją karierą (73)

Dodatkowe wskazówki dotyczące sprzedaży produktów podłączanych do sieci (81)

Świetnie na wszystkich frontach (85)

Jak powiększać swoją pulę klientów (87)

Podsumowanie strategii sprzedaży (95)

Rozdział 9. Dzwoneczek, czyli musisz naprawdę uwierzyć (97)

Wytrwałość grzecznych dziewczynek (102)

Rozdział 10. Jak dobrze zacząć (105)

W terenie (106)

Przez telefon (110)

Jak dobrze wykorzystywać wiadomości telefoniczne? (113)

E-mail - dodatkowe wzmocnienie przekazu (114)

Wizyty w terenie w okresie świąt (117)

Wyjątkowe materiały korespondencyjne (119)

Rady końcowe (122)

Rozdział 11. Jak rozszerzyć sieć kontaktów (123)

Komunikaty o znaczeniu marketingowym (125)

Prelegenci (128)

Mentorzy (129)

Wskazówki (131)

Rozdział 12. Przygotuj się do spotkania (133)

Rozdział 13. Pierwsza prezentacja - Ty sama (137)

Rozdział 14. Mowa ciała - inny rodzaj DNA (143)

Obserwacje podniosą Twoje wyniki sprzedaży! (147)

Pod czujnym okiem (150)

Rozdział 15. Detektyw w holu (151)

Obrazy, zdjęcia i plakaty na ścianach (152)

Rozdział 16. Czego nie robić (155)

Nowa wersja "Żółwia i zająca" (156)

Niebezpiecznie blisko (158)

Stawiaj kropkę nad i (159)

Gospodarowanie czasem ma kluczowe znaczenie (160)

Przeszkodził mu strach (161)

"Trudno uwierzyć..." (163)

Wskazówki (164)

Rozdział 17. Jeśli chcesz wiedzieć, co myśli klient, po prostu zapytaj! (167)

Oda do marketingu pionowego (170)

Wybrałam agencje reklamowe i dyrektorów w tych agencjach (171)

Rozdział 18. Jak pomyślnie sterować cyklem sprzedaży poprzez efektywne spotkania (173)

Pamiętaj o językowym DNA (175)

Strategia odpowiedzi (182)

Strategia pytań - rozwijanie potrzeb i pragnień (184)

Konkretne pytania (186)

Rozdział 19. Rozszerz horyzonty klienta (193)

Tytuły rozdziałów (194)

Przykładowa oferta (195)

Rozdział 20. Jak przedstawić ofertę (203)

Rozdział 21. Zakończ cykl sprzedaży, czyli jak naturalnie zamykać transakcję (209)

Najtrudniejsza część cyklu sprzedaży (211)

Transakcja zostanie oficjalnie sfinalizowana dopiero wtedy, gdy... (213)

Rozdział 22. Jak zdobyć stałych klientów i rekomendacje (217)

Wyznaczanie celów (220)

Rozdział 23. Złote myśli multimilionerek (223)

Uwagi końcowe (225)

Źródła (227)

O autorce (229)

Skorowidz (231)

Książka jest wysyłana listem priorytetowym.

  • Zapraszam na moje pozostałe aukcje

    W chwili obecnej książka jest w cenie 26,00 zł - najniższa cena na Allegro.

  • 10 dniowa gwarancja 100% satysfakcji:
    po prostu zwracam pieniądze "bez gadania"

    Bazując na opiniach Klientów, zdecydowałem się wprowadzić unikalną gwarancję, która ma zapewnić Twoje maksymalne zadowolenie z mojej oferty.

    Gwarancja spełnia swoją rolę w 100%.

    Jak to działa?


    Możesz wypróbować tę książkę przez 10 dni. Jeśli z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz z niej w pełni zadowolony (mimo, że testowałeś go przez 10 dni) możesz zażądać natychmiastowego zwrotu pieniędzy bez podania przyczyny. Wystarczy, że wyślesz do mnie niezniszczoną książkę a ja zwrócę Ci Twoje pieniądze.

    Zobacz moje inne aukcje w wybranej kategorii

    Języki obce Diety Firma Inwestowanie
    Giełda Coś dla kobiet Zdrowie Negocjacje
    Bukmacherka Dziecko Różne Nauka