Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

68. ROZWÓJ ORGANIZACJI POPRZEZ ROZWÓJ EFEKTYWNOŚCI

09-03-2012, 21:02
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 41 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112123870
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 8    Wyświetleń: 5   
Koniec: 10-03-2012 23:58:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



ROZWÓJ ORGANIZACJI POPRZEZ 
ROZWÓJ EFEKTYWNOŚCI PRACOWNIKÓW
 


Autor: Grzegorz Filipowicz
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2008
Okładka: Miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 284
ISBN:[zasłonięte]978-8326-642-9

Cena detaliczna: 59,00
Opis: Organizacja ma charakter społeczny, co oznacza, że o jakości jej funkcjonowania decyduje czynnik ludzki, zarówno w wymiarze indywidualnym, jak i zbiorowym. Jeśli organizacja chce się rozwijać, musi zwiększać efektywność poszczególnych osób, zespołów roboczych i większych grup działających w jej strukturze. Książka ta stanowi próbę określenia i opisania najważniejszych ścieżek rozwoju organizacji poprzez poprawę efektywności pracowników.
Na podstawie analizy wyników badań, studiów przypadków i doświadczeń gromadzonych podczas działań doradczych dla różnych firm i organizacji, autor pokazuje relacje między rozwojem pracowników i rozwojem organizacji. Opierając się na modelu zwiększania efektywności HPI (Human Performance Improvement), wskazuje konkretne propozycje działań dla zarządów, kadry menedżerskiej i przedstawicieli działów HR.

Szczegółowo omawia między innymi:

    * podstawowe zasady modelu HPI: orientację na rezultaty, koncentrację na efektach pracy, podejście systemowe
    * główne elementy tego modelu: analizę biznesową, analizę efektywności, wskazanie i charakterystykę możliwych działań rozwojowych i ocenę rezultatów
    * role i zadania konsultanta i praktyka HPI

Adresaci:

Publikacja jest przeznaczona dla osób zarządzających organizacjami, szkoleniowców, konsultantów i doradców zawodowych oraz studentów wszystkich kierunków związanych z organizacją pracy i zarządzaniem.