Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

68. PARTYCYPACJA PRACOWNIKÓW W ZARZĄDZANIU FIRMĄ

02-06-2012, 18:02
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 40 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2284450178
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Wyświetleń: 8   
Koniec: 17-05-2012 13:44:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2008
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


PARTYCYPACJA PRACOWNIKÓW W ZARZĄDZANIU FIRMĄ. NOWY SPOSÓB WYNAGRADZANIA I MOTYWOWANIA
 


Autor: Ewa Beck-Krala
Wydawca:  Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2008
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 164
ISBN:[zasłonięte]978-8326-645-0

Cena detaliczna: 59,00
Opis: Skuteczne motywowanie i prawdziwe zaangażowanie pracowników w sprawy firmy ma bezpośredni wpływ na wyniki organizacji, dlatego pracodawcy poszukują coraz doskonalszych narzędzi wynagradzania i motywowania zatrudnionych. Jedną z metod, stosunkowo tanią i łatwą do wprowadzenia, może być partycypacja pracowników w korzyściach firmy - system oparty na podmiotowym traktowaniu pracowników, wykorzystujący motywatory finansowe i pozafinansowe.

W publikacji przedstawiono kompleksowy zestaw zagadnień, do których należą:

    * partycypacyjne formy wynagrodzeń zmiennych - klasyfikacja, koncepcje, najnowsze tendencje,
    * istota, założenia i geneza programów partycypacji w korzyściach przedsiębiorstwa w świetle dotychczasowych teorii i badań empirycznych,
    * konstrukcja oraz sposób funkcjonowania i wdrażania programów partycypacji w korzyściach,
    * propozycja programu możliwego do wdrożenia w warunkach polskich - schemat budowy, praktyczne procedury i narzędzia,
    * dobre praktyki partycypacji pracowników w zarządzaniu - studia przypadków kilku firm, które wprowadziły programy partycypacji pracowniczej.

Całość podsumowują ogólne wnioski i zalecenia dla polskich firm rozważających wdrożenie podobnych inicjatyw.

Połączenie teorii z praktycznymi aspektami funkcjonowania programów partycypacyjnych sprawia, że książka jest użytecznym źródłem wiedzy i wskazówek dla pracodawców, którzy pragną własnymi siłami zmodyfikować funkcjonujący system, wprowadzić nowe narzędzia motywacyjne i dokonać koniecznych zmian w kulturze zarządzania.