Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

68. Kod katalizatora. Strategie najlepszych firm

09-03-2012, 21:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 49 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112123851
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 12    Wyświetleń: 7   
Koniec: 10-03-2012 23:57:11

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


KOD KATALIZATORA. STRATEGIE NAJBARDZIEJ DYNAMICZNYCH FIRM ŚWIATA
 


Autor: David S. Evans, Richard Schmalensee 
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA 
Rok wydania: 2010
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 212
ISBN:[zasłonięte]978-8326-731-0

Cena detaliczna: 69,00
Opis: Rozwój technologii komunikacyjnych powoduje, że łączenie się różnych grup klientów w tak zwane społeczności katalizatora w skali światowej staje się coraz łatwiejsze. Zdaniem autorów ksiązki, rynki dwustronne, czyli katalizatory, zmieniają dojrzałe już branże, osiągając kluczowe znaczenie w gospodarce. Zasady funkcjonowania katalizatorów wydają się proste, jednak praktyczne zastosowanie kodu katalizatora stanowi proces złożony, zwłaszcza w nowych warunkach, w których zarówno szanse na zyski, jak i zagrożenia są ogromne. W przeprowadzonych przez autorów badaniach kilkudziesięciu katalizatorów poszukiwano tych cech i działań, dzięki którym odniosły one sukces.

Szczegółowo omówiono takie zagadnienia jak:

    * budowanie strategii katalizatora
    * określenie społeczności katalizatora
    * przygotowanie oferty cenowej
    * projektowanie katalizatora zapewniającego sukces
    * osiąganie odpowiedniej rentowności i konkurencyjności
    * złamanie kodu katalizatora.

Adresaci:

Książka jest przeznaczona dla menedżerów, analityków i innych osób zainteresowanych zrozumieniem tego, jak we współczesnej gospodarce powstają innowacyjne i przełomowe firmy. Pomysły przedstawione w tej publikacji pomogą potencjalnym katalizatorom oraz ich inwestorom w zbudowaniu dochodowych i trwałych przedsiębiorstw. Warunkiem sukcesu jest bowiem znalezienie równowagi między interesami różnych grup klientów tworzących społeczność katalizatora.