Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

67. ZARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ OBSŁUGI W RESTAURACJACH I

02-06-2012, 17:52
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 44 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2284448362
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Wyświetleń: 18   
Koniec: 17-05-2012 13:20:18

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2006
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




ARZĄDZANIE JAKOŚCIĄ OBSŁUGI W RESTAURACJACH I HOTELACH
 


Autor: B. William Martin
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2006
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 220
ISBN: 83-7484-023-4

Cena detaliczna: 59,00
Opis: W książce przedstawiono metody kształtowania i utrzymania wysokiego poziomu jakości obsługi klientów w przedsiębiorstwach hotelarskich i gastronomicznych. Autor omawia sposoby doskonalenia poszczególnych elementów jakości usług, tak aby odzwierciedlały oczekiwania usługobiorców, oraz prezentuje narzędzia umożliwiające ocenę poziomu obsługi gości.

Z książki czytelnik dowie się:
# co wpływa na jakość świadczonych usług i jakie działania trzeba podjąć w celu jej poprawy,
# jak stworzyć kulturę organizacyjną sprzyjającą doskonaleniu jakości,
# jak uwzględniać zagadnienie jakości w codziennych działaniach przedsiębiorstwa,
# jak mierzyć poziom jakości,
# jak nagradzać najlepszych pracowników obsługi,
# jak utrzymać stały poziom jakości na wszystkich szczeblach organizacji.

W każdym rozdziale znajdują się ćwiczenia, które ułatwią zastosowanie zdobytej wiedzy w praktyce.

Autor: William Martin B.