Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

67. PO DRUGIE KLIENT - NOWA NAJTANIEJ!!!!!!!!!!!!!

02-06-2012, 17:46
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2284449948
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Wyświetleń: 16   
Koniec: 17-05-2012 13:41:12

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



PO DRUGIE KLIENT
 


Autor: Hal F. Rosenbluth, Peters Diane McFerrin 
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2009
Okładka: Twarda
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 296
ISBN:[zasłonięte]978-8326-654-2

Cena detaliczna: 59,00
V
Opis: Tajemnica sukcesu firmy Rosenbluth International, której właścicielem jest autor tej książki, jest prosta: firma koncentruje się przede wszystkim na swoich pracownikach, a dopiero potem na klientach. W książce udowodniono, że ten kontrowersyjny, lecz niezawodny przepis, sprawdzony przez trzecie co do wielkości przedsiębiorstwo turystyczne na świecie, może być gwarancją sukcesu każdej firmy, niezależnie od branży, wielkości i lokalizacji. Przeprowadzenie koniecznych zmian w organizacji ułatwi zamieszczony tu zbiór praktycznych wskazówek:

    * jak zatrudniać odpowiednich ludzi i jak ich szkolić,
    * jak uczynić pracowników rzecznikami idei firmy,
    * jakie programy mogą zostać użyte dla wprowadzenia zmian w kulturzeorganizacji,
    * jakimi metodami monitorować zadowolenie pracowników i postępy w ich efektywności.

Opisano też wynikające z tego podstawowego założenia praktyki zarządzania oraz implikacje dla wprowadzania nowych rozwiązań technologicznych, planowania strategicznego i nawiązywania relacji partnerskich w biznesie.

Jest to książka "inna niż wszystkie" i właśnie dlatego szczególnie potrzebnaw trudnym czasie, jaki nadszedł dla biznesu. Dowiadujemy się z niej, jak budowaćautentyczne morale załogi, podstawę odporności firmy na kryzysy i uskrzydlającejmotywacji na czas dobrej passy.

Jacek Santorski, psycholog biznesu,
partner w Values - Grupie Firm Doradczych