Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

67. Nowe zasady Marketingu i Public Relations NOWA

09-03-2012, 21:00
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 44 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112124228
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 10   
Koniec: 11-03-2012 00:00:54

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



Nowe zasady marketingu i PR. 
Jak korzystać z komunikatów informacyjnych, blogów, podcastingu, marketingu wirusowego oraz mediów internetowych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy.

wydawca: Wolters Kluwer
seria: Dla liderów biznesu
rok wydania: 2009
autor: David Scott
liczba stron: 284
format: 175x250 mm
oprawa: twarda

 

Opis: 

 
W dzisiejszym zglobalizowanym świecie, w którym ludzie komunikują się ze sobą przede wszystkim za pomocą internetu, tradycyjnie pojmowane marketing i public relations są 
już nieskuteczne. Organizacje - od korporacji transnarodowych po stowarzyszenia 
charytatywne - chcąc odnieść sukces, muszą kontaktować się z klientem przez sieć.

Dzięki lekturze tej książki można poznać nowe zasady komunikacji i dowiedzieć się m.in.:
  • jak stworzyć stronę internetową, która zwróci uwagę naszych potencjalnych odbiorców,
  • jak treści internetowe wpływają na proces nabywczy,
  • jak wykorzystać blog, podcasting czy wideo w relacjach z klientem,
  • jak korzystać z komunikatów informacyjnych w celu bezpośredniego dotarcia do nabywcy,
  • jak tworzyć skuteczny plan marketingowy i PR.
 
Autor, który sam odniósł sukces dzięki znajomości "nowych zasad gry", przedstawia 
fascynujące przypadki organizacji i osób potrafiących odnaleźć się w tym wirtualnym świecie, 
gdzie o karierze może zdecydować zamieszczenie intrygującego filmu na YouTube.


To książka nie tylko dla marketerów i specjalistów od PR, którzy muszą orientować się 
w nowych trendach w komunikacji. To również porywająca lektura dla wszystkich, którzy innowacje traktują jako nieodłączny element naszej rzeczywistości.