Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

66. ZESPOŁY X - JAK BUDOWAĆ ZESPOŁY NOWA NAJTANIEJ

02-06-2012, 18:13
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 42 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2284450253
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Wyświetleń: 7   
Koniec: 17-05-2012 13:44:43

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha



ZESPOŁY X. JAK BUDOWAĆ ZESPOŁY,
 KTÓRE ODNOSZĄ SUKCES
 

ZESPOŁY X - JAK BUDOWAĆ ZESPOŁY - NOWOŚĆ !!!!

Autor: Henrik Bresman, Deborah Ancona
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2009
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 228
ISBN:[zasłonięte]978-8326-679-5

Cena detaliczna: 59,00
Opis: Dlaczego dobre tradycyjne zespoły często się nie sprawdzają? Dlaczego mimo wzajemnego zaufania, wiary we własne możliwości i solidnych procesów współpracy brakuje im kreatywności i elastyczności? Dynamika wewnętrzna, choć sama w sobie pozytywna, może się przyczynić do powstania muru oddzielającego zespół od zewnętrznego świata. Mur ten zaś może uniemożliwić zespołowi przystosowanie się do zmian i dostarczanie przedsiębiorstwu wartości.

Autorzy, korzystając z wyników swoich wieloletnich badań, dowodzą, że to, co jest potrzebne i co funkcjonuje właściwie, to nowy rodzaj zespołów - zespoły X, które:

    * zastępują tradycyjną koncentrację na budowaniu wewnętrznej spójności orientacją na skuteczne zarządzanie relacjami zewnętrznymi
    * nadążają za zmianami rynkowymi, technologicznymi, kulturowymi i konkurencyjnymi
    * wprowadzają innowacje dzięki szybkiemu przechodzeniu od tworzenia koncepcji do ich urzeczywistniania
    * wykorzystują rozproszone przywództwo, aby uzyskać dostęp do kluczowych informacji i wiedzy specjalistycznej, niezależnie od tego gdzie te wartości się znajdują - wewnątrz organizacji czy poza nią

Szczegółowy opis procesu tworzenia tego typu zespołów, zawierający gotowe rozwiązania i wskazówki przydatne dla kadry zarządzającej i pracowników działów HR, wsparty jest licznymi przykładami zaczerpniętymi z doświadczeń Microsoftu, Southwest Airlines, BP, Merill Lynch i wielu innych organizacji.