Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

66. ZARZĄDZANIE PERSONELEM W MAŁEJ FIRMIE NAJTANIE

02-06-2012, 17:44
Aukcja w czasie sprawdzania była zakończona.
Cena kup teraz: 41 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2284449287
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Wyświetleń: 12   
Koniec: 17-05-2012 13:31:41

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: miękka
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


ZARZĄDZANIE PERSONELEM W MAŁEJ FIRMIE
WYDANIE 2 


Autor: Małgorzata Sidor-Rządkowska 
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA 
Rok wydania: 2010
Okładka: miękka
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 216
ISBN: [zasłonięte]978-8326-724-2

Cena detaliczna: 59,00
Opis: Podkreśla się powszechnie, że jedną z barier ograniczających rozwój małych firm są trudności związane z kierowaniem ludźmi. Każde tego typu przedsiębiorstwo ma wprawdzie własną specyfikę i nie istnieje jeden wzorzec postępowania, którym powinni się kierować właściciele, jednak możliwe i pożądane jest dopasowanie prezentowanych tu modeli działania do konkretnych potrzeb, uwarunkowań i okoliczności.

Omawiając zatem specyfikę zarządzania ludźmi w małej firmie (rozumianej tu jako przedsiębiorstwo zatrudniające mniej niż 50 osób), autorka skupia się na zagadnieniach, których znaczenie można uznać za strategiczne:

    * rekrutacja i selekcja - wybór sposobu ich przeprowadzenia i szczegóły postępowania,
    * rozwój i doskonalenie pracowników - adaptacja i kariera zawodowa w firmie, szkolenia,
    * motywowanie i wynagradzanie personelu - teorie motywacji a praktyka zarządzania, <
    * kształtowanie systemów wynagrodzeń,
    * systemy ocen - kryteria, przegląd metod, prowadzenie rozmów oceniających,
    * rozstanie z pracownikiem jako sprawdzian kultury organizacyjnej - postępowanie przy zwalnianiu zatrudnionych. 

Przegląd opisywanych dotąd w literaturze modeli i przytaczane wyniki badań zapewniają solidną podbudowę teoretyczną prezentowanych zagadnień, zaś odwołanie się do konkretnych przykładów z dzisiejszej polskiej rzeczywistości gospodarczej zwiększa praktyczną przydatność książki jako przewodnika dla menedżerów i właścicieli firm.