Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

66. Imprezy korporacyjne. Jak organizować eventy

09-03-2012, 20:59
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 56 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112123900
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 11   
Koniec: 10-03-2012 23:59:06

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2010
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


IMPREZY KORPORACYJNE.  JAK ORGANIZOWAĆ EVENTY BIZNESOWE I ZA ICH POMOCĄ STYMULOWAĆ WZROST W FIRMIE
 


Autor: Judy Allen
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA 
Rok wydania: 2010
Okładka: twarda
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 256
ISBN:[zasłonięte]978-8301-568-2

Cena detaliczna: 79,00
Opis: Książka przeznaczona jest dla menedżerów, którzy po raz pierwszy planują imprezę korporacyjną. Judy Allen poświęca wiele uwagi zagadnieniom, które decydują o powodzeniu i opłacalności takiej imprezy, podkreślając jej rolę w strategii marketingowej firmy. Doradza, jak dopasować rodzaj imprezy do potrzeb biznesowych i wykorzystać w pełni jej potencjał.Odpowiada przy tym na wiele pytań:

    * Jak imprezy mogą się przyczynić do zwiększenia obrotów i zysków?
    * Jak wpływają na budowanie świadomości i rozpoznawalność marki?
    * Jak wykorzystywać je do promocji i rozwoju biznesu?
    * Jak dzięki nim osiągać cele firmy?

Książka zawiera wiele praktycznych, szczegółowych wskazówek dotyczących planowania i realizacji imprez. Opierając się na przykładach eventów zakończonych sukcesem oraz nieudanych, autorka wskazała, na co należy zwracać uwagę przy ich organizacji w każdym aspekcie - osobistym, zawodowym i biznesowym.

Adresaci:

Książka Imprezy korporacyjne jest cennym źródłem wiedzy dla szefów firm oraz osób zajmujących się marketingiem i public relations.