Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

64. SZTUKA WYWIERANIA WPŁYWU NOWA NAJTANIEJ!!!!!!!

09-03-2012, 21:11
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 41 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112128015
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 8   
Koniec: 11-03-2012 09:04:57

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha




SZTUKA WYWIERANIA WPŁYWU. 
JAK WPROWADZIĆ DOWOLNĄ ZMIANĘ
 


Autor: Al Switzler, Ron McMillan, David Maxfield, Joseph Grenny, Kerry Patterson
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2009
Okładka: Twarda
Wymiary: 148x210
Ilość stron: 344
ISBN: [zasłonięte]978-8326-664-1

Cena detaliczna: 59,00
Opis: Wywieranie wpływu na ludzkie zachowanie jest jednym z największych wyzwań stojących przed liderami.

Niezależnie od tego, czy jesteś dyrektorem dużego przedsiębiorstwa, rodzicem, czy po prostu zamierzasz coś zmienić w swoim otoczeniu, powinieneś poznać tajniki sztuki wywierania wpływu na ludzi. Większość z nas boi się zmian, uważając, że są zbyt trudne lub wręcz niemożliwe do wprowadzenia. Uczymy się przystosowywać do sytuacji zamiast poszukiwać nowych rozwiązań i odważnie wdrażać je w życie. Autorzy książki, łącząc wiedzę z dziedziny behawioryzmu z doświadczeniami wybitnych ludzi ze świata biznesu i nauki, opisują narzędzia i techniki używane przez mistrzów oddziaływania, służące pożądanym zmianom. Dzięki tej książce poznajemy etapy procesu oddziaływania, w tym skuteczne strategie, za pomocą których możemy wprowadzić gruntowne zmiany w życiu osobistym, zawodowym i społecznym. Dowiadujemy się, że zwykli ludzie mogą dokonywać niezwykłych rzeczy i rozwiązywać problemy, którymi inni nie mieliby odwagi się zająć. Odkrywamy, dlaczego jedni menedżerowie potrafią doprowadzić do znacznej poprawy wydajności, a inni nie osiągają tego celu.

Opisane w książce przykłady rozwiązań stosowanych przez wybitnych mistrzów oddziaływania pozwalają:

    * określić kluczowe zachowania, stanowiące podstawę szybkich i gruntownych zmian,
    * zastosować strategie zmiany sposobu myślenia i działania,
    * korzystać z sześciu źródeł oddziaływania, by zmiana stała się nieunikniona.


Autorzy książki są założycielami firmy VitalSmarts, która stosuje pionierskie rozwiązania w szkoleniach. Przeprowadziła szkolenia dla ponad dwóch milionów osób i współpracowała z blisko 300 firmami z listy Fortune 500.