Ta strona wykorzystuje pliki cookies. Korzystając ze strony, zgadzasz się na ich użycie. OK Polityka Prywatności Zaakceptuj i zamknij X

64. JAK UTRWALIĆ SUKCES NOWA NAJTANIEJ!!!!!!!!!!!

09-03-2012, 21:03
Aukcja w czasie sprawdzania nie była zakończona.
Cena kup teraz: 41 zł     
Użytkownik RyszardHerdzina
numer aukcji: 2112124204
Miejscowość Washington, D.C., Stany Zjednoczone
Zostało sztuk: 6    Wyświetleń: 8   
Koniec: 11-03-2012 00:00:25

Dodatkowe informacje:
Stan: Nowy
Okładka: twarda
Rok wydania (xxxx): 2009
Język: polski
info Niektóre dane mogą być zasłonięte. Żeby je odsłonić przepisz token po prawej stronie. captcha


JAK UTRWALIĆ SUKCES.
 CO WYRÓŻNIA PRZEDSIĘBIORSTWA
 


Autor: Franz Bailom, Kurt Matzler, Dieter Tschemernja
Wydawca: Wolters Kluwer Polska - OFICYNA
Rok wydania: 2009
Okładka: Twarda
Wymiary: 176x250
Ilość stron: 280
ISBN:[zasłonięte]978-8326-690-0

Cena detaliczna: 59,00
Opis: Dlaczego niektórym przedsiębiorstwom udaje się osiągnąć sukces mimo różnych przeciwności, podczas gdy inne firmy stale zmagają się z problemami?
Zadaniem tej książki jest dostarczenie motywacji szefom i pracownikom firm do przeprowadzenia niezbędnych zmian w celu utrzymania lub zwiększenia ich konkurencyjności.
Książka jest wynikiem czteroletniego projektu badawczego przeprowadzonego przez autorów, naukowców dużym dorobkiem w dziedzinie nauk o zarządzaniu, z udziałem ponad tysiąca organizacji z dziesięciu krajów.
Jednym z głównych wniosków płynących z badań jest ten, że wpływ charakterystyki rynku czy atrakcyjności sektora na wyniki firmy jest mniejszy, niż głosi powszechna opinia. Sukces zależy w dużej mierze od kilku właściwości samej organizacji, które pozostają w strefie bezpośredniego wpływu najwyższego kierownictwa.

Autorzy zwracają uwagę na czynniki o decydującym znaczeniu dla sukcesu organizacji, do których należą:

    * innowacyjność w zakresie produktów i procesów,
    * orientacja rynkowa, gromadzenie wiedzy o rynku i jej wykorzystanie,
    * nacisk na rozwijanie kluczowych kompetencji,
    * wybór i wdrożenie najlepszego modelu przywództwa,
    * budowanie kultury przedsiębiorczości. 

Liczne przykłady z wielu sektorów gospodarki oraz rozmowy z wybitnymi menedżerami, takimi jak Peter Brabeck-Lethmathe, dyrektor generalny Nestlé, czy René Obermann, dyrektor generalny Deutsche Telekom, dostarczają cennych wskazówek dotyczących niekonwencjonalnych rozwiązań, które pozwalają osiągnąć i utrzymać przewagę na rynku.