PRZEDMIOTEM AUKCJI JEST
Łożysko Kulkowe jednorzędowe
6207 2RS ( GUMKI)
ŁOŻYSKO KULKOWE JEDNORZĘDOWE USZCZELNIONE OBUSTRONNIE GUMKAMI TYP 6207 2RS
producent :
FŁT Kraśnik
PPL NSK Kielce
kraj pochodzenia Polska
Ø 35 mm – średnica wewnętrzna łożyska
CENA 15,50
Towar jest nowy.
Do każdej przesyłki klient otrzymuje dokument zakupu :
FAKTURA VAT lub PARAGON.
Łożyska kulkowe
- łożyska kulkowe zwykłe
- łożyska kulkowe skośne
- łożyska kulkowe skośne jednorzędow
- łożyska kulkowe skośne jednorzędowe dwukierunkowe
- łożyska kulkowe skośne dwurzędowe
- łożyska kulkowe wahliwe
Łożyska kulkowe przejmują siły promieniowe i osiowe, mogą być także stosowane przy dużych prędkościach obrotowych. Ponadto wykazują nieznaczne tarcie, mogą być wykonane z bardzo dużą dokładnością, oraz mogą być stosowane jako rozwiązania cichobieżne.
Z uwagi na szerokie zastosowanie (między innymi w małych i średnich silnikach elektrycznych) i korzystna cenę łożysko kulkowe jest najczęściej stosowanym łożyskiem tocznym.
Występują w wersji otwartej lub uszczelnionej blaszkami ochronnymi typu ZZ (uszczelnienie bezstykowe) lub uszczelkami gumowymi typu 2RS (uszczelnienie stykowe). Uszczelnienie może być jednostronne lub obustronne.
Łożyska uszczelnione z obu stron są wypełnione zwykle smarem na bazie litu, którzy wykazuje dobre właściwości antykorozyjne i może być stosowany w przedziale temperatur od –30°C do +110°C. Łożyska są smarowane na cały okres ich trwałości i nie wymagają dozoru.
Ilość smaru jest dostosowywana każdorazowo do wielkości łożyska i wypełnia w większości przypadków od 25 do 35% wolnej przestrzeni łożyska.
Łożyska z blaszkami ochronnymi są przeznaczone przede wszystkim do łożyskowań z obracającym się pierścieniem wewnętrznym. Przy obracaniu się pierścienia zewnętrznego istnieje niebezpieczeństwo wycieku smaru z łożyska przy większych pierścieniach obrotowych.
Łożyska z uszczelkami gumowymi o małym tarciu spełniają wymagania dobrego uszczelnienia przy minimum tarcia. Wargi uszczelnienia tworzą bardzo wąską szczelina między powierzchnią walcową obrzeża pierścienia wewnętrznego tak, że uszczelnienie jest praktycznie bezstykowe.
Ze względu na te właściwości uszczelki te przy lepszej skuteczności uszczelnienia, mogą pracować przy tych samych prędkościach obrotowych jak łożyska z blaszkami ochronnymi.