Anbar - MagiaRTV
Kucelińska 3
42-202 Częstochowa
tel: 609 [zasłonięte] 667
GG 13[zasłonięte]256
e-mail: [zasłonięte]@gmail.com
Preferowaną formą kontaktu jest e-mail.
Telefon i komunikator GG pełnią funkcję dodatkową. Precyzyjne informacje dotyczące przesyłek mogą być przekazane tylko po identyfikacji klienta na podstawie adresu e-mail podanego w profilu Allegro.
Idea Bank SA
61 1950 [zasłonięte] 0[zasłonięte]0010675 [zasłonięte] 307802
W tytule przelewu proszę umieścić
TYLKO Nick i Numer Aukcji.
System bezpiecznej płatności
PayU umożliwia rozłożenie płatności w czasie dzięki wykorzystaniu kart kredytowych.
PayU jest zalecaną formą płatności gwarantuje Państwu bezpieczne zakupy i gwarancję bezpieczeństwa do 10000 zł.
Czas realizacji dostawy
4 dni robocze.
Przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Kupujący zobowiązany jest sprawdzić otrzymaną przesyłkę w obecności kuriera, jest to Państwa prawo i obowiązek uszkodzenia mechaniczne przesyłek mogą być reklamowane tylko na podstawie sporządzonego wraz z kurierem protokołu szkody. Bez sporządzenia protokołu reklamacja nie zostanie uwzględniona.
Jako jedyni w Polsce oferujemy
Wszystkim Naszym Klientom 5 lat Gwarancji
na podstawie immiennego Certyfikatu Jakości!
Po otrzymaniu i wypróbowaniu produktu, prosimy o kontakt mailowy, aby otrzymać Certyfikat.
Wszystkie nasze produkty posiadają certyfikaty dopuszczające je do obrotu na rynkach europejskich - Certyfikat Zgodności CE.
Każdy klient zgodnie z ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej ma
prawo do zwrotu towaru w terminie 10 dni od jego otrzymania bez podania przyczyny. (Zgodnie z art.7 i kolejne Ustawy z dnia 2.03.2000r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.)
Wszystkie przesyłki są na koszt naszej firmy ubezpieczone - nie ryzykujecie Państwo utraty pieniędzy w przypadku zagubienia lub kradzieży.
W przypadku uszkodzenia mechanicznego - obowiązkiem klienta jest sporządzenie protokołu reklamacyjnego w obecności kuriera, który dostarczył przesyłkę oraz zgłoszenie uszkodzenia w ciągu 24 godzin od odebrania paczki od spedytora drogą mailową do naszej firmy.
Prosimy sprawdzić paczkę w chwili otrzymania.
Na wszystkie maile staramy się odpowiedzieć w ciągu 24 godzin. Jeżeli jednak nie dostałeś odpowiedzi na maila spróbuj napisać do nas poprzez
ZADAJ PYTANIE SPRZEDAJĄCEMU. Gwarantuje to, że twój mail nie będzie zatrzymany na żadnych filtrach antyspamowych.
Nie ponosimy kosztów związanych z odesłaniem przez klienta towaru do siedziby firmy, bądź autoryzowanego serwisu.
Wszyscy nasi klienci na życzenie otrzymują rachunek imienny w wersji elektronicznej.
Upewnij się, czy odpowiedź na Twoje pytanie nie znajduje się na naszej aukcji lub na stronie
"O MNIE".
W razie jakichkolwiek wątpliwości prosimy pytać! Jesteśmy po to, aby pomóc.